de oneindige vraag
Re: de oneindige vraag
Voor vogels. (mits ze vliegen anders niet)
Wat is jouw grootste angst?
Wat is jouw grootste angst?
- miss_meeko
Mijn grootste angt is dierenbaren te verliezen en de leegte moeten voelen die dat achterlaat.
In welke plaats/dorp/stad/plekje in Nederland zou je nog nieteens dood gevonden willen worden? En waaom is dat zo?

lutjebroek
vanwege de naam
ben je bang voor de dood ? of kan je t plekken ?
vanwege de naam

ben je bang voor de dood ? of kan je t plekken ?
Ik ben niet bang voor de dood. Denk ik. Hoe het voelt als het er echt aan zit te komen, weet ik natuurlijk niet.
Heb je wel eens een ongeluk gehad? Zo een waar je voor naar het ziekenhuis moest?
En oeh oeh oeh hook suspension! Dat staat echt in dikke zwarte letters op m'n to-do lijst. En een van de gasten bij mister B doet dat soort dingen, en ik heb z'n mailadres! Binnenkort maar eens aktie ondernemen. Voor een meet dan he, want ik vind het loei eng. Daadwerkelijk in de haken hangen zal nog wel ff duren.
Heb je wel eens een ongeluk gehad? Zo een waar je voor naar het ziekenhuis moest?
En oeh oeh oeh hook suspension! Dat staat echt in dikke zwarte letters op m'n to-do lijst. En een van de gasten bij mister B doet dat soort dingen, en ik heb z'n mailadres! Binnenkort maar eens aktie ondernemen. Voor een meet dan he, want ik vind het loei eng. Daadwerkelijk in de haken hangen zal nog wel ff duren.
- miss_meeko
Nee nog nooit gelukkig. Al lijkt het me wel gaaf om eens met gillende sirenes in een ambulance vervoerd te worden. Maar wat minder leuk als je ook echt wat hebt....
Heb jij iets met nursing/medisch spel?
Heb jij iets met nursing/medisch spel?
Jaahaaa :knikt:
Wie zou jij nu en meteen achter het behang willen plakken??
Wie zou jij nu en meteen achter het behang willen plakken??
iemand van hier!!!
Maar dat is morgen weer over hoor...
Paasontbijt of paasbrunch?
Maar dat is morgen weer over hoor...
Paasontbijt of paasbrunch?
Doe mij maar brunch, ontbijt is me te vroeg.
Neut'n schait'n of Urbi et orbi?
Neut'n schait'n of Urbi et orbi?
Ja! De meest bijzondere man die ik ooit kende (De opa van mijn man die niet stierf in de oorlog) Niet lijflijk in ieder geval, maar hij verloor wel alles dat bij zijn leven hoorde. ... Elke keer op 4 mei, en nog 1000 andere keren per jaar denk ik aan Opa Harrie (met een glimlach en een traan in mijn oog)
Zomer of lente?
Zomer of lente?
zomer=lente=zomer=lente
ik kan nie kiezen
alletwee dus
wat vind jij de mooiste bloem ?
ik kan nie kiezen

wat vind jij de mooiste bloem ?
- miss_meeko
Voor in een vaas: zo'n grote dieprode roos die bijna als fluweel aanvoelt en lekker lang kan blijven staan.
Voor in de tuin: bosviooltjes
Die geven altijd zo'n gezellig gevoel.
Koop jij voor jezelf bloemen of wacht je tot je ze krijgt?
Voor in de tuin: bosviooltjes

Koop jij voor jezelf bloemen of wacht je tot je ze krijgt?