Lijkt me niet waarschijnlijk. Als ik de interviews over SM-rechter goed herinner werd dat ding speciaal voor de film gemaakt.oda schreef:Wat is dit voor een apparaat? Zitten daar punten aan? Heeft iemand van jullie hier in gestaan?
Wie heeft hier ervaring mee? (nsfw)
Re: Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb het niet,oda schreef:
Wat is dit voor een apparaat? Zitten daar punten aan? Heeft iemand van jullie hier in gestaan?
maar dit is wel erg makkelijk zelf te maken.
(alleen zou ik dan de bevestigingen iets degelijker in elkaar zetten).
Visueel wel aantrekkelijk trouwens, maar ik ben dan ook een grote fan van Insex, hardtied en infernal restraints.
@Wever: Oh ja? Wat raar... dus dan hadden die rechter en zijn vrouw daar ook geen ervaring mee?
Ik vind het wel een indrukwekkende uitstraling hebben iig...
@Triskelis: oeh die woorden ken ik allemaal niet hoor! Maar jij hebt dus wel al ergens eerder gezien?
Ik vind het wel een indrukwekkende uitstraling hebben iig...
@Triskelis: oeh die woorden ken ik allemaal niet hoor! Maar jij hebt dus wel al ergens eerder gezien?
Nee, niet gezien.
Maar wel het soort speelgoed dat ik wel kan waarderen (en de genoemde site's produceren, of produceerden films met veel van dit soort, maar beter geconstrueerde, constructies).
- Mack
Ik heb het apparaat wel gezien. Het staat/stond in het fetish-café in Antwerpen.
Echt een film-prop, vrij slordig in elkaar gezet.
Echt een film-prop, vrij slordig in elkaar gezet.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Re: Wie heeft hier ervaring mee? (nsfw)
Het is inderdaad speciaal voor de film gemaakt en je mag er niet inkruipen
.
Voor Veerle was het een van de moeilijkere dingen, mij lijkt het echt niet zo akelig. Maar ik heb er dan ook in het echt bijgestaan enzo en zoals Mack al aangeeft...

Voor Veerle was het een van de moeilijkere dingen, mij lijkt het echt niet zo akelig. Maar ik heb er dan ook in het echt bijgestaan enzo en zoals Mack al aangeeft...