Ik ga vanavond naar theater!
Zingen en dansen schijnt te mogen en ik heb onwijze ziiiiiiiiin!!!!
Dus als jullie me zoeken, zie lovende wervingstekst hieronder. rescensie volgt later vanavond...
Starring: The London Community Gospel Choir
Met o.a. de klassieke knallers:
Ain’t no mountain high enough, Shout!, Oh Happy Day, My Guy
De succesfilm Sister Act over de zingende nonnen, o.l.v. Whoopi Goldberg, was begin jaren negentig een regelrechte hit. Niemand kan stil blijven zitten bij nummers als ‘I will follow him’, en ‘Ain’t no mountain high enough’! In Engeland gaat het publiek al sinds 2008 dansend door de zaal bij de swingende en feestelijke gospelshow ‘Songs from Sister Act’. Het wereldberoemde London Community Gospel Choir, zet de theaters op z’n kop met alle hits uit beide Sister Act films! Trek je habijt en dansschoenen aan en dompel je onder in het energiekste gospelconcert van het seizoen. Meezingen is gewenst!
Met klassiekers als ‘Oh Happy Day’, ‘Shout!’, en ‘Joyful Joyful’ brengt EJB Entertainment de hits uit de Sister Act films dit voorjaar naar de Nederlandse theaters. De swingende feel good show ‘The Songs from Sister Act’ is niet eerder op het vasteland te zien geweest! Bereid je voor op een avond vol muzikale explosies.
The London Community Gospel Choir zong o.a. met grootheden als Madonna, sir Paul McCartney en Diana Ross. Tijdens de FA Cup Final bezorgde het koor met ‘Abide with me’ bij iedereen in het Wembley Stadion kippenvel. Het koor ondersteunde ook Elton John bij het prachtige Disneynummer ‘The Circle of Life’ uit ‘The Lion King’.