reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Frodo »

Hij is 41... zegt ie...

F.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

de 1 en de 4 staan niet zo ver van elkaar af :hypocrite:
brabbeldasje

yay ik heb er ook 1...en ook nog eens met het paas thema!!
op kinkytijd, verveelde me een beetje.

***:hallo ik ben eitjes aan het zoeken
ik: mijn eitjes tellen niet hoor.
***:hahahaha jammer maar ze zullen vast ooit wel weer tellen
ik: wtf...
***:hoeveel eitjes heb je?
ik: volgens mij kan ik gewoon bla zeggen en reageer je als nog serieus he :)
***: hou je van sex
ik: bla
***: ik ook! zal ik je neuken
ik: nou aangezien je dat zo lief vraagt...
***: ja??
ik: nee
***: hou jij ook van pasen?
ik: oke...ik ga nu wat anders doen. veel succes nog

lang leve het kruisje aan de bovenkant van het scherm....
kitten

Bericht door kitten »

Hahaha "bla" :schater: en nog reageren ook.
fantashe

Bericht door fantashe »

jij boft toch maar... ;)
nijntje

Bericht door nijntje »

Dit maakt mij wel nieuwsgierig naar wat er dan in die advertentie wel niet stond ;)
Wever

Bericht door Wever »

@chippie: Niet? Wacht...wat dacht je van deze reply? :mrgreen:
Euh...hoi. Ook aangenaam kennismaken.

Je hebt blijkbaar een goede fantasie. Dat is mooi. Ik vraag me namelijk iets af...

Ik weet niet of jij zelf een advertentietje heeft geschreven, maar zo niet...stel je even voor dat je dat wel gedaan hebt. En er reageert iemand op. Een man. Een struise kerel van minstens een kop groter dan jij, minstens twintig kilo zwaarder en met een zichtbaar gevangenis-verleden. En hij stuurt je een berichtje dat vrijwel hetzelfde is als jij naar mij stuurde (lees het nog even na).

Hoe zou jij dan reageren? Zou je iets zeggen als "bedankt voor het aanbod, maar liever niet", of zou je gillend wegrennen?

Ik dacht, ik vraag het maar even. Want weet je...op die manier kom jij op mij over. Dus neem me alsjeblieft niet kwalijk, maar...

*rent gillend weg*

@brabbeldasje: ik WIST het gewoon! :lol:
Toen ik mijn Superdom-anekdotes schreef heb ik ook eens de spot gedreven met de manier waarop ze met zichzelf bezig zijn. Je hebt gewoon bewijs geleverd dat ook dat weleens gewoon waar zou kunnen zijn.
madeleine

Bericht door madeleine »

Op het risico af dat ik nu twee keer iets post :confused:. Op BDSM Zaken heb ik sinds een week ongeveer een profiel en sinds gisteren of eergisteren een checklist. Nog geen advertentie dus.

Eigenlijk krijg ik wel leuke reacties, maar dit een onderdeel van een reactie wil ik jullie niet onthouden.

[i]Zelf heb ik een HBO opleiding doch dat verlang ik niet van haar.Zij moet verder graag sexy lingerie dragen en intens kunnen genieten van sex, ik hoop op een heet nat kutje. Uiteraard moet zij haar Meester sexueel kunnen en willen bevredigen. [/i]

Ik ken die man niet. Ik broed nog op passende reply: 'ik help het je hopen?' Aan de andere kant, kan je dit gewoon verwachten? Zeker als je een checklist neerzet? Het is mijn eerste internet-date-BDSM-ervaring.. dussuh hellup? :|
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
AndereBart

Bericht door AndereBart »

Gezien wat er al allemaal in dit topic langs is gekomen, kun je dat soort reacties inderdaad verwachten. Meestal is de trigger voor die reacties het woord 'vrouw' in het profiel, soms gecombineerd met een compatibele BDSM-oriëntatie. De rest maakt verder weinig uit.

Als je daar plezier aan beleeft kun je een snedige reactie terug sturen, maar verder zul je ook moeten accepteren dat er een aantal (te veel) mannen zijn die erg veel achter hun hormonen aan lopen.
kitten

Bericht door kitten »

Gut, misschien moeten we de meneer er toch even op wijzen dat "ik hoop op een heet nat kutje." voor hém wellicht aantrekkelijk klinkt, maar voor de geadresseerde... eh.. niet. :|
brabbeldasje

*gaat alvast water koken*
madeleine

Bericht door madeleine »

dat lijkt inderdaad de snelste manier. Ik weet niet .. reageren jullie hierop? Hoorde net op een ander forum dat vrouwen er ook een handje van hebben? Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Is dat zo?
Lilith

Bericht door Lilith »

Haha, euhm, nee.

Ik zou er niet op reageren. (behalve als je tijd over hebt om ze een snedig/serieus/bitchy antwoord te sturen, maar echt, ik zou wel iets leukers met mijn tijd weten)

Zelf reageer ik alleen op dingen die mij aanspreken. Gewoon, als iemand een leuk berichtje stuurt dat ook nog eens aan mij gericht is en niet een spam-mail is. En dit soort opdringerige sex-berichtjes vindt ik niet leuk, dus reageer ik er niet op. Is dat een idee madeleine?
Wever

Bericht door Wever »

*een beetje een bump*

In dode uurtjes blader ik wel eens door de site notalwaysright.com. Een site waar winkeliers, ambtenaren, ... hun leuke anekdotes kwijt kunnen over idiote klanten. Vaak erg grappig.

...maar deze anekdote wil ik anderen niet onthouden:
Video Game Store | Winnipeg, Canada

(A customer asks me to tell him about the store and what we sell. I point out the board games, miniatures and card games, but he doesn’t perk up until I mention a well-known table top fantasy RPG.)

Customer: “What’s that?”
Me: “It’s a role-playing game. You get some people together, make characters and play out what they do on adventures.”
Customer: “Is there a game going on right now?”
Me: “Well, no. You need to get people together and organize.”
Customer: “I’m only in town for three days.”
Me: “Yeah, it’s really a sit-down game. It takes a long time to play.”
Customer: “Where do I go?”
Me: “It’s a game you play with friends.”
Customer: “I mean for a dungeon. You know, role-play?”
Me: “I don’t…” *light bulb goes off* “Oh! This has nothing to do with that.”
Customer: “Do you know where I could go to find it?”
Me: “No! I don’t know anything about that!”
Customer: “But I’m only in town for three days!”
Me: “I can’t help you. Excuse me.”

(The customer wanders around a little longer, then asks about a poster we have for a live-action game with a picture of an immodestly-dressed woman on it.)

Customer: “What’s that?”
Me: “That’s an ad for a live-action role-playing game. People get dressed up in costumes and play.”
Customer: *very excited* “Can I meet her?”
Me: “What? No.”
Customer: “But I’m only in town for three days!”
Oftewel: die clowns halen hun fratsen niet alleen online uit. :lol:
madeleine

Bericht door madeleine »

Gisteren weer zo'n :clown: . Litlith het is inderdaad een beter idee om er niet op te reageren. Ik heb gisteren eens geprobeerd een snedig antwoord te geven. Dat viel niet zulke goede aarde.. :twisted: mmm.. sorry voor deze late reactie ik was deze draad een beetje kwijt
Plaats reactie