Instant seks

Gesloten
puppysjors

Re: Instant seks

Bericht door puppysjors »

Ik vroeg me af of de gewilde fuckbuddy eigenlijk is gevonden. En zo ja, was het wat je ervan verwachtte?
YOY

Bericht door YOY »

....verwachtte jij dat ik haar binnenskaders zou hebben kunnen vinden puppysjors ?

Kreativiteit is is het buiten de kaders durven denken en ervaren.
Kaders zijn een product van onze collectieve angst dat de groep waartoe we behoren uiteen valt en gaat denken.

Zou trouwens wel een goeie naam zijn voor een businessmodel puppysjors :

COFFEE & FuckBuddy's

Hello waitress, I'd like a an espresso italin style please, better make it a doppio !!!

Tsja.....

http://www.youtube.com/watch?v=jULUGHJCCj4" onclick="window.open(this.href);return false;
kitten

Bericht door kitten »

puppysjors schreef:Ik vroeg me af of de gewilde fuckbuddy eigenlijk is gevonden. En zo ja, was het wat je ervan verwachtte?
De mijne kwam niet echt overeen met de verwachting. Niet *hij* wilde meer dan een keertje plezier, maar ikke! :mrgreen: :shock: :smiley_panic: :mrgreen:
Chris

Bericht door Chris »

kitten schreef: De mijne kwam niet echt overeen met de verwachting. Niet *hij* wilde meer dan een keertje plezier, maar ikke! :mrgreen: :shock: :smiley_panic: :mrgreen:
*Denkt een ruime 1,5 jaar terug in de tijd...*

Klinkt bekend :mrgreen:
jane

Bericht door jane »

owkeej.....

*kickt topic omhoog!!!*

:mrgreen: :oops: :mrgreen: :oops: :mrgreen: :oops:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

kitten schreef:
puppysjors schreef:Ik vroeg me af of de gewilde fuckbuddy eigenlijk is gevonden. En zo ja, was het wat je ervan verwachtte?
De mijne kwam niet echt overeen met de verwachting. Niet *hij* wilde meer dan een keertje plezier, maar ikke! :mrgreen: :shock: :smiley_panic: :mrgreen:
Was ie zo goed dan ? :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
kitten

Bericht door kitten »

Basically... ja! :mrgreen: Een beetje de balans tussen gemeen, pervers etc en normaal! Het bestaat! :mrgreen:
navelstaartje

Bericht door navelstaartje »

Nou eh Juffie, ik zou zeggen kom maar op als je durft met je dappere vraag om instant sex....gnagnagna
Als je mij durft mee te nemen naar het Samarium feest ben je echt een bikkel, of is dat echt voor kids?
X,

Andreas
kitten

Bericht door kitten »

Een vent voor instant sex is zo gevonden, maar je wil er natuurlijk wel eentje die ook leuk is. Niet te lelijk, niet te dom, beetje goed in bed, geen druiloor... Iemand die ook een beetje voorkomend en innemend is. En een tikkie spannend.

Wat heb jij onze juffie te bieden, navelstaartje? Een pik alleen is niet genoeg hoor... En een ander topic waaruit blijkt dat je eigenlijk gewoon naar dat samarium feest wil... Dat werkt tegen je. ;) De formulering, in feite calling her chicken. Moh. Ik ben weinig onder de indruk. Maar ik ben juffie natuurlijk niet, wellicht valt die er wel als een blok voor he! :clown:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

You go, kitten!!! :static:

Vooral hier:
kitten schreef:Een vent voor instant sex is zo gevonden, maar je wil er natuurlijk wel eentje die ook leuk is. Niet te lelijk, niet te dom, beetje goed in bed, geen druiloor... Iemand die ook een beetje voorkomend en innemend is. En een tikkie spannend.
Ben ik het helemaal met je eens!
kitten schreef:Wat heb jij onze juffie te bieden, navelstaartje?
Awww :inluv:
kitten schreef: Ik ben weinig onder de indruk. Maar ik ben juffie natuurlijk niet, wellicht valt die er wel als een blok voor he! :clown:
*Is nog niet gevallen*
MILF :grin_ani:
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Een fuckbuddy heb je toch voro het grootste deel om zn pik of niet?
Waarom anders de term ... FUCK buddy. :P
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

nou..... je moet 't er wel op kunnen natuurlijk :)
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Tsssk, das precies weer zo'n fout die alleen mannen maken :neenee:

Fuck staat voor neuken (pik is dick of penis of manhood of purple-headed-spear of willy of... nou ja, vul de synoniemen maar in. Maar fuck is geen synoniem voor piemel). En voor neuken heb je meer nodig dan alleen een pik. Nee, neuken doe je met een pik die vast zit aan een lijf. En dat lijf moet ook weer een beetje appetijtelijk zijn. En omdat mensen vaak vallen voor een combinatie van uiterlijk en innerlijk, moet dat lijf ook nog een beetje leuk karakter hebben. Hence de term 'buddy' erachteraan. Als je alleen maar een pik wilt, kun je net zo goed even de Christine leDuc binnen wandelen. Weet je tenminste zeker dat jij de eerste bent die m gebruikt :bye:

Dus, heren, je bent meer dan alleen je pik.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Triskelis

Bericht door Triskelis »

Dus, heren, je bent meer dan alleen je pik.
Amen
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Hahaha Toch altijd wel leuk om de reacties op zulke posts te zien. :)

... Mja ... toegegeven ... vrouwen zijn verdomd wispelturig en veeleisend af en toe. :hypocrite:

ik zelf wil natuurlijk ook een appetijtelijke verpakking dus snap ik best dat de dames er net zo over denken.
En als de persoon in kwestie een kloothommel of een biatch is, dan komt van het neuken ook niet veel of als de persoon in kwestie een hartstikke aardige knul/meid is, maar hij/zij ziet er lichamelijk niet echt appetijtelijk uit geldt denk ik wel hetzelfde.

Sex doe je met je hersens, neuken met je lul/kut, maar het oog wil ook wat.

ps: Zeg Crown ... moet jij niet lekker in je bedje liggen? :)
Gesloten