Ik las in een ander topic over chakra's maar kon geen topic over het onderwerp vinden verder.
Zelf ben ik heel erg geïnteresseerd in het spirituele gedeelte van BDSM, en heb daar onlangs ook kennis mee mogen maken. zie hier
Doordat de knoop heel strak op mijn hartchakra/ borstbeen was vastgeknoopt, gebeurden er dingen met me die niet te omschrijven zijn. Het werd een hele emotionele avond, waarbij de energie van de aanwezigen haast tastbaar was. We hadden ook rustige muziek aan staan, en ik had wierook aangedaan. Dit alles hielp bij het onbewust creeeren van een hele spirituele emotionele setting.
Ik was er helemaal van ondersteboven, en ik hoop meer van dit soort ervaringen mee te maken.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
chakra's drukpunten en energie.
Re: chakra's drukpunten en energie.
Behoorlijk wat inmiddels. En dat er dan de meest gekke dingen kunnen gebeuren: van orgasme tot 'out' gaan. Het blijft een heel bijzonder fenomeen. De gevoeligheid ervoor is te trainen. En vanuit dat fysieke spel is de overstap naar mentaal spel, hypnose-achtige, mindcontrol achtige dingen prima te maken.
Leuk dat je er zo'n gave ervaring aan over hebt gehouden! :icon_biggrin:
Leuk dat je er zo'n gave ervaring aan over hebt gehouden! :icon_biggrin:
Die grens is heel vaag heb ik gemerkt. Het maakte me ontzettend kwetsbaar, maar was in goede handen. Wat me wel afschrikte was het idee dat dit ook op een speelavond van de vssm of ergens anders kan gebeuren. Dat zou ik absoluut niet willen. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat werken.fantashe schreef:En vanuit dat fysieke spel is de overstap naar mentaal spel, hypnose-achtige, mindcontrol achtige dingen prima te maken.
puppysjors
in mijn praktijk werk ik dikwijls rond de chakra's
mijn ervaring (nu al etterlijke jaren) is:
- wanneer je hiervoor 'open staat', ook de nodige hulpjes inroept zoals wierook, rustige muziek, kaarsjes... dan kan dit heel sterk emotioneel worden
- wanneer mensen zich hiervoor 'afsluiten' zullen er geen emotionele reacties naar boven komen
dank dat jij jouw ondervinding hier kort op papier gezet heeft
regelmatig mag ik deze prachtige momenten tijdens de massages en chakra healing meemaken
geniet!
in mijn praktijk werk ik dikwijls rond de chakra's
mijn ervaring (nu al etterlijke jaren) is:
- wanneer je hiervoor 'open staat', ook de nodige hulpjes inroept zoals wierook, rustige muziek, kaarsjes... dan kan dit heel sterk emotioneel worden
- wanneer mensen zich hiervoor 'afsluiten' zullen er geen emotionele reacties naar boven komen
dank dat jij jouw ondervinding hier kort op papier gezet heeft
regelmatig mag ik deze prachtige momenten tijdens de massages en chakra healing meemaken
geniet!
@Simbor: ik deel je mening niet, dat het nodig is je er voor open te stellen. Het maakt het wel makkelijker. Maar uiteindelijk is het toch gewoon een fysiek punt.