barehandspankin schreef:met alle respect voor eenieder hier aanwezig en zijn mening gevend, maar dit is weer eenzijdig tot en met , pas eerst eens het principe van HOOR EN WEDERHOOR toe en doe dan uitspraken of steunbetuigingen.
vraagje : hoe zou JIJ het vinden als allerlei voor jou onbekende mensen afgaan op het verhaal van de andere partij en vervolgens JIJ daarmee publiekelijk aan de maatschappelijke schandpaal genageld wordt
en je kunt je NIET verweren.......
heeft een van de steunbetuigers weleens met de andere partij gesproken over een kwestie waaraan je steun betuigt hebt aan de andere partij ?
er zijn mensen letterlijk aan kapot gegaan en aan het gaan , neem je straks ook die verantwoordelijkheid
denk eens na !
oke ik weet dat het laat is....maar dit moet even.
bare hand...ik reageer niet op de ex van kitten, ik ken de man niet eens, ik reageer niet eens op zijn gedrag persee maar ik reageer op wat ik zie dat het met kitten doet.
haar doet het pijn en dat vind ik vervelend.
zitten we nu met zn allen haar ex de grond in te trappen? nee! maar we staan wel achter haar.
en ja ze is even boos. dat moet gewoon kunnen.
als iemand hier verteld over uhm pak em beet een rotdag bij de gemeente met eindeloze rijen...moeten we toch ook niet het hele gemeente huis gaan vragen of die rijen inderdaad zo lang waren?
dan geloof je dat gewoon, dan knuffel je en als je dat niet kan is dit een topic om bij weg te blijven, deze is namelijk gecreeerd om even flink te kunnen rondbaggeren.
dus kitten knufff meid ook al had ik dat al via een andere manier gedaan