Speel-o-theek

Triskelis

Re: Speel-o-theek

Bericht door Triskelis »

Ook heb ik wel eens duur gereedschap gekocht samen met vader en zwager. Op zich een goed idee, het enige nadeel is dat als je het nodig hebt het uiteindelijk net bij een ander ligt.
Dat is precies wat ik er op tegen heb,
en daarbij wil ik graag alles "zelf hebben".

Maar, om de Speel-o-theek alvast wat vorm te geven wil ik wel een kruis maken ter uitleen (eventueel uit elkaar haalbaar, blijft nog wel de vraag: hoe maak je dat stevig vast in het leen huis ?).
Ik wil overigens niet het Speel-o-theek kruis uitleen bureau worden.
faery

Bericht door faery »

'kruis uitleen buro' klinkt dan wel weer mooi dubieus :zweepje:

Misschien kan je het op zo'n manier maken dat het makkelijk aan/om een deur vastgemaakt kan worden.
madeleine

Bericht door madeleine »

Nu ben ik zo overal een draadjes aan het (in-)lezen en jullie posts deden me aam een vriendin van mij denken.. uitr(h)uilfeestjes. Zij organiseerde een soort tupperwareparty maar dan anders.. Zij deed het dan met kleding, maar waarom zou dat niet met speelgoed kunnen? :idea:

Je organiseert een avond en iedereen neemt wat speeltjes mee. Dat kunnen zaken die je al een tijdje hebt en waar je toch al op uitgekeken bent of die gewoon niet zo lekker bevallen o.i.d.. Na het nodige aanprijs werk ruil je speeltjes om. Bevallen ze niet, geen probleem volgende fesstje ruil je ze weer voor wat anders.

Het is maar een idee natuurlijk.. ik heb nog een akelig bit-halster-achtig-dingetje die ik wel durf aan te bieden :hypocrite:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Yelte

Bericht door Yelte »

Speel 'O theek klinkt wel als een leuk idee. Maar misschien is een ruilhandel/gratismarkt hier
op ws ook wel een idee.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Offtopic: Aw, de speel-o-theek :inluv: Brings back memories.

Anyway, ik denk dat een ruilbeurs een veel haalbaarder idee is dan een speel-o-theek. In zo'n beperkte groep kost het al snel meer geld dan het waard is.

Maar ik heb ook wel de behoefte om eens wat nieuwe speeltjes uit te proberen. Op Samarium was er (een tijdje geleden, weet niet of het nog bestaat) een topic waarbij iemand steeds iets (kinky's) weggaf. Mensen mochten zich opgeven, en de winnaar moest dan zelf ook iets weggeven enz.

Best leuk idee toch.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Volgens mij wil Manita een ruilbeurs doen bij de eerstvolgende boot, als ik het goed heb onthouden. Je kunt er ook tweedehands (ver)kopen dan.
Gesloten