dank jetijgie{K} schreef:Helaas kan ik je maar een een virtuele geven, maar dat maakt het niet minder gemeend.
:close_knuf:
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Crownless
Barstende hoofdpijn... Wie heeft er tips? Voorzichtige knuffels mogen ook...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
-
*geeft wat te drinken en een voorzichtige knuffel*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- pluis
Koel washandje, 'sprientje en even n half uurtje liggen.
Én pluisknuffels!
Én pluisknuffels!
- eireann
- Site Admin
water drinken wil ook nog wel eens helpen
Hoop dat het snel weg is!

Hoop dat het snel weg is!
**Self Rescuing Princess**
Even een klein verdriet, maar ik wil het toch even kwijt:
Mijn hamster is overleden. Vermoedelijk ergens tussen vrijdag en vandaag, maar ik ging nu pas echt in z'n huisje kijken of het klopte dat ik hem al een dag helemaal niet gehoord had. Hij is 2 jaar en 2 maanden bij me geweest, dus dat is best een aardige hamster-leeftijd. Toch een mini-beetje 'drietig, al zag ik het al weken aankomen
Mijn hamster is overleden. Vermoedelijk ergens tussen vrijdag en vandaag, maar ik ging nu pas echt in z'n huisje kijken of het klopte dat ik hem al een dag helemaal niet gehoord had. Hij is 2 jaar en 2 maanden bij me geweest, dus dat is best een aardige hamster-leeftijd. Toch een mini-beetje 'drietig, al zag ik het al weken aankomen

- eireann
- Site Admin
aw...... :icon_sad: verdrietig inderdaad.....
Ik moest ook huilen toen m'n kat doodging hoor. Knuffel!
Echt huilen moet ik niet, het is meer gewoon me verdrietig voelen. Het is niet mijn eerste huisdier dat doodgaat, wel de eerste die echt helemaal van mij was (zelf gekocht, helemaal zelf voor gezorgd), en dat is toch anders ofzo 

Oh, dan trek ik mijn verhaal over het schoonmaken van het hok per direct terug,
het beestje heeft vast genoten van het bestaan in jouw nabijheid.
het beestje heeft vast genoten van het bestaan in jouw nabijheid.
- Sabrina
:close_knuf: Dood diertje is niet leuk :icon_sad:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
dat is balen faery..zijn nooit leuke dingen :icon_sad:
wij hebben hier op goede vrijdag
een konijntje moeten begraven..so not funny
wij hebben hier op goede vrijdag

Niet leuk, een dood huisdiertje... dat is best een leegte, stiekem...
Ik had net een heel verhaal uit mijzelf lopen trekken omdat ik het allemaal helemaal niet meer zie zitten met dat geSM en nu is het zomaar verdwenen en ik heb ook geen zin om het opnieuw te gaan schrijven :icon_sad:
Bah bah bah.
:icon_sad:
Ik word er soms alleen nog maar verschrikkelijk bibberig en onzeker van.
Ik had net een heel verhaal uit mijzelf lopen trekken omdat ik het allemaal helemaal niet meer zie zitten met dat geSM en nu is het zomaar verdwenen en ik heb ook geen zin om het opnieuw te gaan schrijven :icon_sad:
Bah bah bah.
:icon_sad:
Ik word er soms alleen nog maar verschrikkelijk bibberig en onzeker van.
- eireann
- Site Admin
knuffel oda! :close_knuf:
- kitten
*ook knuffelt!*
Mijn klaag is dat Middelste tegen de auto van een buurman is aan gereden. Ze kwam uit een brandgang en reed tegen de meneer zijn achterwiel. Hij had haar nevernooitniet kunnen zien aankomen of het kunnen voorkomen. Middelste had ongevraagd de fiets van Oudste gepakt en Oudste kon haar daardoor niet waarschuwen dat ze de terugtraprem moest gebruiken, omdat de handrem niet werkte. Affijn... op geen enkele manier die meneer zijn schuld dus.
Maarja, Middelste is 7 én het was een woonerf. Voor de wet is de auto dan per definitie fout. En wie er ook fout zit, beide partijen móeten samen een schadeformulier invullen. En dat weigert hij dus. Ik vind het best sneu, hij is al redelijk op leeftijd en is zichtbaar aangedaan dat ik steeds bij hem kom zeuren. Maar ik heb die wet ook niet verzonnen en kan niet even een nieuwe fiets ophoesten. Het voorwiel is helemaal verbogen.
Ergens voelt het fout, want die meneer kon er echt niks aan doen. Ben allang blij dat hij geen schade aan zijn auto heeft! Nu moet ik dus vanmiddag aangifte gaan doen wegens het feit dat hij dat formulier weigert in te vullen. :icon_sad:
Mijn klaag is dat Middelste tegen de auto van een buurman is aan gereden. Ze kwam uit een brandgang en reed tegen de meneer zijn achterwiel. Hij had haar nevernooitniet kunnen zien aankomen of het kunnen voorkomen. Middelste had ongevraagd de fiets van Oudste gepakt en Oudste kon haar daardoor niet waarschuwen dat ze de terugtraprem moest gebruiken, omdat de handrem niet werkte. Affijn... op geen enkele manier die meneer zijn schuld dus.
Maarja, Middelste is 7 én het was een woonerf. Voor de wet is de auto dan per definitie fout. En wie er ook fout zit, beide partijen móeten samen een schadeformulier invullen. En dat weigert hij dus. Ik vind het best sneu, hij is al redelijk op leeftijd en is zichtbaar aangedaan dat ik steeds bij hem kom zeuren. Maar ik heb die wet ook niet verzonnen en kan niet even een nieuwe fiets ophoesten. Het voorwiel is helemaal verbogen.
Ergens voelt het fout, want die meneer kon er echt niks aan doen. Ben allang blij dat hij geen schade aan zijn auto heeft! Nu moet ik dus vanmiddag aangifte gaan doen wegens het feit dat hij dat formulier weigert in te vullen. :icon_sad: