Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- cinderella
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Maar je hebt toch bij 'm aangebeld? Hangt er geen bordje naast de deur ofzo?
toen doet er nu niet meer toe
je eigen verzekering... welke verzekering???? Enige die dat eventueel zal doen is de rechtbijstand, maar die gaat waarschijnlijk niet aan het werk als je die net twee dagen geleden hebt gesloten, maar je kunt het allicht proberen, er is best een kans aangezien dit een onvoorzien voorval was, maar reken er niet al te vast op.
Kit zal zelf moeten claimen bij de autoverzekering van de buurman.
Wat ik al zei.. als je een tussenpersoon hebt, waar je al je verzekeringen hebt lopen, wil die nog wel eens de helpende hand toesteken, maar dat is service, dit valt niet onder welke verzekering dan ook. Hier bewijst de tussenpersoon zijn waarde.
Als je je verzekeringen online sluit, heb je dus geen tussenpersoon die je helpt om je zaakjes te regelen, mag je alles zelf doen. Dat is dan ook een van de redenen waarom online verzekeraars goedkoper kunnen aanbieden, hoewel dat niet eens altijd gebeurt.
Verder is buurman niet fout of schuldig, maar wel aansprakelijk en dat is iets heel anders, al is het resultaat voor kit hetzelfde. Hier hoeft niet uigezocht te worden of buurman wel of niet moet betalen, hij is zonder meer aansprakelijk en dus zal zijn maatschappij ook zonder problemen uitkeren, ook als buurman zelf niet mee wil werken, maar moet je wel even uit zien te vinden waar hij verzekerd is.
Kit, lukt dit je niet, bel dan de verzekeraar van je eigen auto, zeg dat hij tegen jouw auto heeft gezeten en dat getuige kenteken had genoteerd, en of zij willen uitzoeken waar hij is verzekerd, zodat je de maatschappij aansprakelijk kunt stellen.
Lukt het dan nog niet.. mail me ff.. wil ik wel wat proberen....
Kit zal zelf moeten claimen bij de autoverzekering van de buurman.
Wat ik al zei.. als je een tussenpersoon hebt, waar je al je verzekeringen hebt lopen, wil die nog wel eens de helpende hand toesteken, maar dat is service, dit valt niet onder welke verzekering dan ook. Hier bewijst de tussenpersoon zijn waarde.
Als je je verzekeringen online sluit, heb je dus geen tussenpersoon die je helpt om je zaakjes te regelen, mag je alles zelf doen. Dat is dan ook een van de redenen waarom online verzekeraars goedkoper kunnen aanbieden, hoewel dat niet eens altijd gebeurt.
Verder is buurman niet fout of schuldig, maar wel aansprakelijk en dat is iets heel anders, al is het resultaat voor kit hetzelfde. Hier hoeft niet uigezocht te worden of buurman wel of niet moet betalen, hij is zonder meer aansprakelijk en dus zal zijn maatschappij ook zonder problemen uitkeren, ook als buurman zelf niet mee wil werken, maar moet je wel even uit zien te vinden waar hij verzekerd is.
Kit, lukt dit je niet, bel dan de verzekeraar van je eigen auto, zeg dat hij tegen jouw auto heeft gezeten en dat getuige kenteken had genoteerd, en of zij willen uitzoeken waar hij is verzekerd, zodat je de maatschappij aansprakelijk kunt stellen.

- kitten
Dank je phe!
En alle andere meedenkers!
Ik hou jullie op de hoogte!

- Crownless
Ik dacht, het gaat wel weer met de hoofdpijn, laat ik maar geen paracetamol meer nemen. Slecht idee!
*kruipt met dekentje op de bank*
*kruipt met dekentje op de bank*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten

bah Crownless, wat duurt dat al lang :icon_sad:
*brengt koud washandje*
*brengt koud washandje*
Beterschap Crownless
*kruipt zelf stil in hoekje*
Ben best wel verdrietig, door alle hoge kosten, moeten we onze vakantie annuleren. We zouden naar Portugal gaan, en ik zou voor het eerst vliegen. Ik keek er vreselijk naar uit. Maar heb mijn verstand laten praten, en gezegd dat het misschien beter is als we niet gaan. Pester krijgt op deze manier tenminste weer een beetje ademruimte...
Verstandig zijn is goed, maar soms ook wel heeel vervelend hoor.

*kruipt zelf stil in hoekje*
Ben best wel verdrietig, door alle hoge kosten, moeten we onze vakantie annuleren. We zouden naar Portugal gaan, en ik zou voor het eerst vliegen. Ik keek er vreselijk naar uit. Maar heb mijn verstand laten praten, en gezegd dat het misschien beter is als we niet gaan. Pester krijgt op deze manier tenminste weer een beetje ademruimte...
Verstandig zijn is goed, maar soms ook wel heeel vervelend hoor.
Dat klinkt allemaal flink kut. Sterkte allemaal! 

*vloek, scheld, pruil, nog meer vloek*
Vluchten gecancelled!!!!!!!
Dat betekent dus dat Souvenier op Cyprus vast zit, en ik in Nederland. Daar gaat mijn plan om hem vanavond te knuffelen in Engeand en een week lang niet los te laten!
Ik mis hem zo..
Geen idee natuurlijk hoe lang het nog gaat duren, ik ben nu heel hard op zoek naar een boot die me toch naar de UK kan brengen. Is er iemand die zin heeft me een lift naar Duinkerken te geven vanavond of morgen? (valt te proberen toch?
)
Stomme vulkaan!
Vluchten gecancelled!!!!!!!
Dat betekent dus dat Souvenier op Cyprus vast zit, en ik in Nederland. Daar gaat mijn plan om hem vanavond te knuffelen in Engeand en een week lang niet los te laten!

Geen idee natuurlijk hoe lang het nog gaat duren, ik ben nu heel hard op zoek naar een boot die me toch naar de UK kan brengen. Is er iemand die zin heeft me een lift naar Duinkerken te geven vanavond of morgen? (valt te proberen toch?

Stomme vulkaan!
- kitten

Die boot zal ook wel afgeladen vol zitten trouwens.
Balen zeg!!
- Peter^
- Contacteer:
NS high speed zet extra treinen in naar UK. Dat misschien wat?
Overigens: zit jij dan alleen in UK, als Souvenier niet naar UK kan vliegen?
Overigens: zit jij dan alleen in UK, als Souvenier niet naar UK kan vliegen?
Hier ook al probs daardoor...
een spaanse jongen hebben we nu een week in huis
vanwege een europese uitwisseling met studenten bij de jongste op school.
Vanmorgen zou hij terug naar huis gaan....
Nu maar zien hoe we dat verder gaan regelen allemaal hier..
het kan nog wel een poos duren voor hij terug kan :-s
Op zich wel leuk allemaal,
maar het kost extra, wat we niet hadden voorzien,
en daarbij wil hij eigenlijk ook wel terug naar huis.
Gelukkig heeft hij het wel naar z'n zin hier,
maar z'n mama mist hij wel. Sneu zo.
een spaanse jongen hebben we nu een week in huis
vanwege een europese uitwisseling met studenten bij de jongste op school.
Vanmorgen zou hij terug naar huis gaan....
Nu maar zien hoe we dat verder gaan regelen allemaal hier..
het kan nog wel een poos duren voor hij terug kan :-s
Op zich wel leuk allemaal,
maar het kost extra, wat we niet hadden voorzien,
en daarbij wil hij eigenlijk ook wel terug naar huis.
Gelukkig heeft hij het wel naar z'n zin hier,
maar z'n mama mist hij wel. Sneu zo.
Balen Lilith! En jij ook noni, wel sneu voor zo'n jongen.
Mijn ouders komen maandag weer terug uit Egypte, ben benieuwd hoe dat zal gaan...
Maar ik kom ook even klagen want ik ben ongerust... Ik kan Lucifer niet bereiken en hij zou vandaag naar me toe komen. Hij zou eerst uitslapen en dan de trein nemen (2 uur treinen) en dan haal ik hem altijd van het station op. Maar ik heb nog niks van hem gehoord, hij neemt z'n telefoon niet op en smst niet terug etc. Begin me nu toch wel zorgen te maken, het loopt al tegen half 5!! Misschien is hij gewoon z'n telefoon vergeten, zou wel wat voor hem zijn, maar het is nu al zo laat en hij had er nu wel moeten zijn toch?? Misschien staat hij zo gewoon voor de deur hoor, maar ik ben echt bang aan het worden dat er iets gebeurd is. Ik moest het even kwijt dus dan maar hier, weet niet of een forum de goede plek is maar ik zit hier alleen maar super onrustig te zijn en weet niet wat ik moet doen...
Mijn ouders komen maandag weer terug uit Egypte, ben benieuwd hoe dat zal gaan...
Maar ik kom ook even klagen want ik ben ongerust... Ik kan Lucifer niet bereiken en hij zou vandaag naar me toe komen. Hij zou eerst uitslapen en dan de trein nemen (2 uur treinen) en dan haal ik hem altijd van het station op. Maar ik heb nog niks van hem gehoord, hij neemt z'n telefoon niet op en smst niet terug etc. Begin me nu toch wel zorgen te maken, het loopt al tegen half 5!! Misschien is hij gewoon z'n telefoon vergeten, zou wel wat voor hem zijn, maar het is nu al zo laat en hij had er nu wel moeten zijn toch?? Misschien staat hij zo gewoon voor de deur hoor, maar ik ben echt bang aan het worden dat er iets gebeurd is. Ik moest het even kwijt dus dan maar hier, weet niet of een forum de goede plek is maar ik zit hier alleen maar super onrustig te zijn en weet niet wat ik moet doen...
- juffie
- Site Admin
Begrijpelijk wandering. Zou ik ook hebben hoor!
Hou je ons op de hoogte?
Hou je ons op de hoogte?
MILF 

- kitten
LM kennende... issie gewoon zn foon vergeten. die hecht niet zo aan bereikbaarheid en foons... knuffel wandering, t is vast niks.