WS valt af!
- Sabrina
Re: WS valt af!
We proberen inderdaad regelmatig te zwemmen omdat Romanticide zwemles geeft, en we daarna dus vrij gebruik kunnen maken van het bad. Da's alleen wel op vrijdagavond, wanneer we dus allebei compleet brák zijn van de zware week, dus het schiet er nogal eens bij in. Het is inderdaad wel één van de weinige sportactiviteiten die mijn lichaam wel lief vindt
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Vandaag uit eten geweest, en ben wel voluit gegaan, dus inclusief toetje enzo (maar wel zonder mayo bij de weinige friet die ik at, en geen frisdrank, maar wel wijn), zeker omdat ik niet hoefde te betalen. Maar goed, vanaf morgen weer beteren. Al werkt met alleen een salade lunchen voor mij echt niet, of ik zou er pasta bij moeten gooien, wat het hele 'geen koolhydraten'-ding dan weer teniet doet. Dan kan ik net zo goed brood eten, geloof ik. Nu ja, heb nog veel sla liggen, dus de komende dagen moet ik even kijken.
Ik kom alleen maar aan.
Was net een week weer heel netjes bezig met gezond eten, en toen ging ik op vakantie in Londen. Da was dus niet zo goed voor de lijn. En toen was ik terug en was het de week van de maand waarin ik alles wat los en vast zit naar binnen werk. En nu ben ik dik, en ook nog eens opgezwollen als een luchtballon. En morgen is het Next-feest, en mijn sexy jurkje is compleet mislukt, en dat is maar goed ook want in mijn sexy jurkje zag ik er sowiezo uit alsof ik hoogzwanger was met mijn opgezwollen luchtballon-buik.
:smiley_panic:
Bwuh.
En morgen zie ik tot overmaat van ramp ook nog eens mijn toy-boy weer. Ik vrees dat als hij mij ziet in deze opgezwollen staat dat ik na morgen geen toy-boy meer heb. Bwuh!

Was net een week weer heel netjes bezig met gezond eten, en toen ging ik op vakantie in Londen. Da was dus niet zo goed voor de lijn. En toen was ik terug en was het de week van de maand waarin ik alles wat los en vast zit naar binnen werk. En nu ben ik dik, en ook nog eens opgezwollen als een luchtballon. En morgen is het Next-feest, en mijn sexy jurkje is compleet mislukt, en dat is maar goed ook want in mijn sexy jurkje zag ik er sowiezo uit alsof ik hoogzwanger was met mijn opgezwollen luchtballon-buik.
:smiley_panic:
Bwuh.
En morgen zie ik tot overmaat van ramp ook nog eens mijn toy-boy weer. Ik vrees dat als hij mij ziet in deze opgezwollen staat dat ik na morgen geen toy-boy meer heb. Bwuh!
*knuffelt pluis*
Volgens mij zie je het zelf nu even veeeeeeeeeeel zwaarder dan je toyboy het gaat zien.
Overigens, afvallen en wel gewoon brood eten kan ook
Ik een gewoon ontbijt, gewoon lunch, gewoon avondeten. Maar geen tussendoortjes. Geen bezorgpizza, of afhaalsnackbar etc. Maar gewoon normale maaltijden. Geen overdreven grote porties. En drink vooral thee en een paar bakken koffie. En ik val af, weliswaar langzaam, zeker in het begin met sporten viel ik niet af in gewicht, maar de laatste tijd wel
*happy is*
En ik heb m'n sport gevonden, da's ook wel leuk. fitness is gewoon duidelijk NIET mijn ding.
Volgens mij zie je het zelf nu even veeeeeeeeeeel zwaarder dan je toyboy het gaat zien.
Overigens, afvallen en wel gewoon brood eten kan ook

*happy is*
En ik heb m'n sport gevonden, da's ook wel leuk. fitness is gewoon duidelijk NIET mijn ding.
Dat weet ik wel nijntje
Alleen ben ik brood zelf al snel zat, dus was ik op zoek naar alternatieven. Ook omdat ik redelijk gezond eet, het hem vooral in de tussendoortjes zit, en als ik daarmee stop heeft dat wel een beetje effect, maar wel maar relatief weinig. En van mijn vorige afval-periode, zo'n jaar geleden, weet ik nog dat dat sowieso weinig effect had: ik viel niet af als ik helemaal niet snoepte, en ik viel juist wel af als ik taart gegeten had. Dat werkte niet bepaald motiverend.

- pluis
Lieve nijn, u knuft de verkeerde.. T is Pluu, niet pluis 
Overigens denk ik dat een béétje relaxte toyboys wel door een beetje extra Pluu heen zullen kijken. Al is t maar omdat er zoveel dingen zijn die je aan je eigen lijf ontzettend vind opvallen terwijl andere mensen ze nooit zien.
/me vindt La Pluu overigens n zeer bekijkenswaardige dame.

Overigens denk ik dat een béétje relaxte toyboys wel door een beetje extra Pluu heen zullen kijken. Al is t maar omdat er zoveel dingen zijn die je aan je eigen lijf ontzettend vind opvallen terwijl andere mensen ze nooit zien.
/me vindt La Pluu overigens n zeer bekijkenswaardige dame.
Dat zag ik zelf ook pas gisterenavond. Sorry pluis en Pluu. En 't was m'n bedoeling om Pluutje te knuffen, maar ik was nog niet zo wakker met typen geloof ik.....pluis schreef:Lieve nijn, u knuft de verkeerde.. T is Pluu, niet pluis![]()
- eireann
- Site Admin
Mededeling |
De migraine posts zijn naar 'vrouwelijke ongemakken' in de serieze insteek gegaan. |
**Self Rescuing Princess**
- madeleine
Zeg pluu, heb je je toyboy al gezien en en en ?
Ben net aan mijn tweede zakje snack a jacks begonnen. zou dat erg zijn?
Ben net aan mijn tweede zakje snack a jacks begonnen. zou dat erg zijn?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
En ik lag als dood op bed.. zie het vrouwelijke ongemakken topic :s. Migraine.madeleine schreef:Zeg pluu, heb je je toyboy al gezien en en en ?

- madeleine
mmm maar hij heeft ook geen -vochtophopingsdumpinspectie- gedaan. Dus het is goed gegaan.
Wilde gisteren heel stoer vertellen dat ik twee kilo afgevallen was en toen werd ik ongesteld. Raad ' s wat er aan zit ? Een kilo..
, maar goed geen zware ongemakken zoals bij jou. Sterkte..

Wilde gisteren heel stoer vertellen dat ik twee kilo afgevallen was en toen werd ik ongesteld. Raad ' s wat er aan zit ? Een kilo..

- tessie
- Contacteer:
Ik was ook altijd zwaarder als ik ongesteld was. Maar erna was dat gewicht er ook wel weer af. Dus blijft stoer dat je 2kg bent afgevallen!
- madeleine
mmm nog acht te gaan.. hoewel bij zes ben ik ook blij...

Verliefdheid heeft nog meer fijne gevoelens dan alleen kriebels en verlangens. Geen eetlust. Bij de gedachte al om te eten... laat maar. Maar ik moet wel want helemaal eten is ook weer niet goed. Vanavond een etentje met vrienden. Onder gezelschap eet ik meestal wel meer dan normaal, dus wie weet eet ik vanavond eens mijn bordje weer eens leeg :icon_biggrin: