Hij wilde heel graag een leather hood. Terwijl het mij helemaal niks leek. Sowieso vond ik de meesten echt gewoon heel lelijk. Mijn oog wil ook wat! Daarbij associeerde ik zo'n ding vooral met verlegen, zichzelf wegcijferende, zich-excuserend-voor-het-feit-dat-ze-ademen mansubs van middelbare leeftijd. Echt, ik had er niks aantrekkelijks mee. Maar uiteindelijk wilde ik het wel proberen, maar dan wel met afneembare gag en/of blinddoek, want dan had dat ding ook nog practisch nut. Echt, ik zag niet in wat nou voor de dominant de toegevoegde waarde was van zo'n hood.
Uiteindelijk een besteld via erotik-sjop, maar die pastte niet, dus die ging terug (onder protest van de winkel, dat weer wel). Later vonden we in een winkel in Rotterdam een hood die in de aanbieding was. Hij was van zacht, dun leer, had gewoon open ogen en mond, en was aan de achterkant dicht te rijgen met een veter. Bryan was meteen enthousiast. Ik... nou ja, ik kon wel aan het idee wennen. Om eerlijk te zijn smolt mijn hart gewoon toen ik hem blij als een kind zag met van die twinkelingen in zijn ogen. En ach, waarom zou ik mijn kleintje niet wat verwennen, af en toe?
In ieder geval, definately geen miskoop! Sowieso, zijn hoofd wordt hypergevoelig als hij het ding aan heeft. Echt, elke aanraking, waar dan ook op z'n hoofd, voelt ie overal. Het leer wordt lekker warm, en voelt heerlijk onder mijn hand, dus het strelen voelt geweldig (we zijn beiden wel fan van leer, valt het op?

). Een vibrator of trilei bevestigen onder de veters is voor hem zowel een marteling als genot. En het depersonaliserende van het masker zorgt ervoor dat het voor mij nog makkelijker wordt om hem als een ding te zien. Oh, en hij hoort iets minder goed. Hij wordt er instant klein van, en elke keer als ik het masker tevoorschijn haal kijkt hij me aan met zo'n twinkeling en dankbaarheid dat hij het mag dragen. Echt, ik vind m stiekem wel erg leuk (en heb nu spontaan zin om met hem te gaan spelen, damn! Dank je voor deze vraag).
Heb jij ook zo'n succesverhaal over iets wat je dacht helemaal niet leuk te vinden en toch wel leuk bleek te zijn?