de oneindige vraag
- Sabrina
Re: de oneindige vraag
Omdat ze er van uit ging dat het een prettige ervaring was?
Denk je dat ik goed gegokt heb over noni's motieven voor die vraag?
Denk je dat ik goed gegokt heb over noni's motieven voor die vraag?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Nee, want volgens mij valt de eerste keer altijd vreselijk tegen.
Als het al geen pijn deed, had je vast niet dat gevoel van: wauw, het is precies zoals ik dacht.
Of was jouw eerste keer meteen helemaal geweldig?
Als het al geen pijn deed, had je vast niet dat gevoel van: wauw, het is precies zoals ik dacht.
Of was jouw eerste keer meteen helemaal geweldig?
- Sabrina
*grinnikt* Mijn eerste keer wás in een spel en met Romanticide, dus slecht zal ik het niet noemen
. Er is een hoop verbeterd sindsdien, dat wel, maar het is absoluut een prettige herinnering
.
Heb jij ook een fijne eerste keer gehad?

Heb jij ook een fijne eerste keer gehad?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Volmondig: ja!
Dus sabrina zat goed
En euh.. sorry cinderella.
Stel je ook wel eens een vraag,
die je beter niet had kunnen stellen?
Dus sabrina zat goed

En euh.. sorry cinderella.
Stel je ook wel eens een vraag,
die je beter niet had kunnen stellen?
- miss_meeko
Mijn eerste keer was wel leuk en gezellig. Maar om het nu fijn te noemen.... Hij deed alsof hij meer ervaring had en dat was duidelijk niet het geval. Maar wist in ieder geval daarna hoe het nu was, en vanaf dat moment is het alleen maar beter geworden 
Edit: tuurlijk, ik ben heel handig in onhandige vragen stellen.
Je eerste keer anaal (als die is geweest), viel die mee?

Edit: tuurlijk, ik ben heel handig in onhandige vragen stellen.
Je eerste keer anaal (als die is geweest), viel die mee?
Nee... en dat valt nog steeds niet mee. Ik vind het vreselijk. Alleen in een DP vind ik het ontzettend geil. Het zit dus vast tussen de oren, maar ik vind het niet lekker, het doet pijn.
Wat zou je op seksgebied nooit meer willen doen?
Wat zou je op seksgebied nooit meer willen doen?
- Sabrina
Misschien heel stom, maar amazone. Heel veel vrouwen schijnen er bij te zweren, ik vind 't alleen maar kut. Ik zit bovenop, voel me dus helemaal niet op m'n plek, en het stimuleert nada. Blegh, liever niet.
Wat is jouw favoriete standje?
Wat is jouw favoriete standje?
- Crownless
Op z'n hondjes. Nooit gedacht dat ik dat lekker zou vinden, maar yeah! Oh, en lepeltje lepeltje. Das lekker knus. Maar meer iets voor lieve knuffelseks dus. Maar mijn absolute fav is missionaris (Ja, nu kunnen jullie allemaal 'sááá-áááái! roepen). Misschien de perfecte kromming van zijn penis en mijn al dan niet bestaande gspot of zijn schaambeen tegen mijn venusheuvel of wat het ook is, met dat standje kom ik tijdens neuken klaar (en vaak ook nog tegelijkertijd met hem. Over bizarheid gesproken. Of op elkaar ingespeeld zijn. Geen idee).
Kom jij klaar door neuken? (ook al lijkt het voor mannen een open deur, er zijn er die daar ook niet van klaarkomen, dus een unisex vraag).
Kom jij klaar door neuken? (ook al lijkt het voor mannen een open deur, er zijn er die daar ook niet van klaarkomen, dus een unisex vraag).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Niet altijd... Entourage moet het dan wel doen. Een heftige beet in mijn schouder, een grom in mijn oor, het commando ook te komen. Maar echt puur en alleen door neuken? Meer niet dan wel eigenlijk.
Ik laat hem staan.
Ik laat hem staan.
- pluis
Ikke best wel vaak 
Als dat eenmaal begint, houdt t vaak ook niet meer op. maar als t niet gebeurt, gebeurt t dan dus ook helemaal niet. Raar is dat.
Ben je multi-orgastisch?

Als dat eenmaal begint, houdt t vaak ook niet meer op. maar als t niet gebeurt, gebeurt t dan dus ook helemaal niet. Raar is dat.
Ben je multi-orgastisch?
Ja... en dat klinkt lekker... en is ook lekker... tot er besloten wordt dat je ook nog door moet gaan met klaarkomen terwijl je tong al op je schoenen hangt. Dan is het VRESELIJK!
Een vraag voor de heren... hoeveel keer kun jij achter elkaar klaarkomen? (Of binnen geringe tijd)
Een vraag voor de heren... hoeveel keer kun jij achter elkaar klaarkomen? (Of binnen geringe tijd)
Het ligt een beetje aan de stemming, maar normaal luikt het mij wel drie keer binnen een half uur
Dan heb ik toch wel een beetje pauze nodig
maar kan dan wel opnieuw beginnen als de stemming goed is.
Leuke vraag, laat hem daarom staan..

Dan heb ik toch wel een beetje pauze nodig

Leuke vraag, laat hem daarom staan..
ik zou als ik een man was, althans een man zoals ik die ik ken dan, geen antwoord meer durven geven na dat antwoord van Spyder...of ligt dat aan mij?
- Heerscher-vd-nacht
dat ligt aan jou
kan jij je je eerste zwepenspel nog herinneren?

kan jij je je eerste zwepenspel nog herinneren?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."