brabbeldasje, sterkte ik hoop dat je goed hersteld. colet, volledig eens met fantashe. Mijn moeder placht te zeggen 'meid geef jezelf een schop onder je donder' al kan ik me voorstellen dat ze deze 'scene' niet helemaal voor ogen heeft.
En als je mijn eerdere post ziet, dan weet je dat ik het zelf ook een hele lastige vind. En ik dezelfde angsten heb en ken als jij. Wat mij helpt is de gedachte dat ik op een feestje of meet ook mensen tegenkom die ouder zijn, zaken nog later ontdekt hebben, ook luduvudu hebben, of net verliefd zijn geworden, of voor wie BDSM al net z'n sleur is als de wekelijkse boodschappen. Er is altijd wel wat. Het helpt als je hier ff stoom af kan blazen en lieve en opbeurende woordjes mag ontvangen. Het helpt ook om te blijven genieten van de wereld buiten BDSM. Nee geen spel, geen sex. Waar wel een hele fijne pocket rocket

, kus op mijn wangen van een manager die ik geholpen heb, iemand die me op straat een bloem geeft, zomaar. Een vriend die volgende week wel even naar engeland wil vliegen twee dagen, zo sneu als je alleen op vakantie bent. En om drie uur nog in mijn ochtendjas dit typen. Lekker hoor vrijheid..
En jouw spelverslag met Wever was een van de eerste zaken die ik heb gelezen op dit forum. Jij was op het next feest degene waar ik naar vroeg 'o ben jij colet'. Met die spelervaringen, heb je mij weer nieuwsgieriger gemaakt naar BDSM toen. Zo zie hoe het soms raar en onoverzichtelijk loopt. Wie weet.. op een gegeven moment 'poept er wel weer een vogel die nu nog geen kont heeft' (nog zo eentje van mijn moeder...)
*gaat zich nu toch maar eens aankleden dan*