Dumpt een vrachtwagenlading spelletjes in de voortuin. Terwijl kitten aan het kijken is of er voor haar wat tussen zit ga ik in de deur opening staan zwaaien.
Bedankt
zet een paar gratis michelin banden xte2 365/65 klaar voor de deur en bel aan, kijk nu toch MuisjeLief wat er zomaar voor je klaarstaat, muis gaat snel kijken of het de juiste maat is en ik glip naar binnen....
hondjes en dan vooral puppies, horen zeker wel in een bunker, dus ik vraag heel lief met mijn schattigste puppy oogjes aan eireann of ze wil vertrekken, tegen zoveel cute-ness kan ze niet op, en geeft de bunker aan mij,
*Huurt bij de plaatselijke Formido een grote torenkraan*
*Kan zo makkelijk over de muur heen*
*Tilt de bunker op met de kraan en slingert een paar keer goed de bunker heen en weer zodat puppysjors eruit valt*
en dan is de vakantie voorbij. Juffie moet helaas weer aan het werk en kan niet in de bunker blijven om deze te bewaken. Nadat ik me uit mijn jampotje heb bevrijd, ga ik weer rustig in de bunker wonen
Mijn bunker
Wandeld heupwiegend op de bunker af, al wiegend wat kleding stukken laten vallen... Ik klop bij jongetje aan, hij doet open, ik trek hem aan zijn stropdas naar me toe, en draai hem in 1 beweging de bunker uit...