Ik ren een rondje om de bunker. Een hoek om. Nog een hoek om. Ik ren de derde hoek om en struikel bijna over Dreamer op zijn veldbed (om de hoek immers). #*&@(^$!! Na de 4e hoek kom ik echter weer bij de deur, ik ren gauw naar binnen, deur dicht, Mijn bunker!
tis alleen jammer dat er ook een "om de hoek" is aan de binnenkant van de bunker.. waardoor ik kitten erg makkelijk naar buiten kan werken omdat ze met haar tong op haar knieen loopt door het rondje rennen rond de bunker...
Dus ik geniet weer lekker van
MIJN bunker
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book..
The best way to make your dreams come true is to wake up....
Ik rij mijn vrachtwagentje achteruit richting bunker... laat de kiepwagen kiepen... en kieper zo 200 ton tomaten over de bunker heen. Dreamer graaft zich een weg naar buiten, terwijl ik door het achterdeurtje weer binnen sluip.
*legt een recept en foto van een tomatentaart neer en ziet hoe kitten enthousiast naar buiten rent om dit uit te proberen.
Helaas... geen oven in de bunker... dus bij de finishing touch...
*zet een blaster met anti-geluid voor de deur zodat het gekrijs direct verstomd*
Omdat cruciare in die stilte-bunker alleen nog haar eigen hartslag en de stemmen in haar hoofd hoort, ontvlucht ze de gekte.
Ik heb mijn mp3-speler op mijn oren en trek dus de lege bunker in.
Mijn bunker!