Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tessie
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Haha curious! Ik heb net al lekker op de bank gehangen met Ben&Jerry's, dat helpt ook altijd. En dat terwijl mn Lief boven de meubeltjes voor de nieuwe babykamer aan het schilderen was, en ik niet hoefde te helpen, hoe lief is dat! :inluv:
phedre

Bericht door phedre »

baan waar ik al zo'n 1,3 jaar op 'wacht' gaat toch definitief niet door. Ze geven voorkeur aan die lul die van alles belooft, niets nakomt en niets doet, boven mijn inzet, betrouwbaarheid en diploma's.

boos? vooral op mezelf denk ik... achteraf natuurlijk, want ik wist tot paar maanden terug zekerdat het goed zou komen...
verdrietig? zeker... zou een leuke, goede baan worden, met iemand met wie ik erg goed kan samenwerken... maar met later één enorme stoorzender...

en nu? geen idee.... gewoon doorgaan met solliciteren,... passende arbeid-traject is aangebroken, dus zit ik zometeen een of ander dom werk te verrichten, zonder vooruitzicht, zonder uitdaging, zonder lol, zonder alles wat het werk dan toch nog een beetje leuk maakt...... als het maar meer betaalt dan uitkering....

Verder is verzoek kwijtschelding gemeentelijke heffingen afgewezen, omdat ik nog een auto heb.. moet ik maar maar bijzondere bijstand, krijg ik misschien wel vergoeding voor culturele activiteiten. Ja hoera!! mag ik avondje in de week sporten, of zoiets, terwijl ik nog steeds geen geld heb om te eten... daar heb ik wat aan!! sport zo lekker op lege maag!:p

ik ga zo weer lekker knutselen en freubelen in zaandam.... is veel leuker!!!!
puppysjors

Bericht door puppysjors »

sterkte phedre!
:kiss:
phedre

Bericht door phedre »

eh.. edit...
ook geen zaandam dus...
we blijven (vooralsnog) gewoon thuis...
curious

Bericht door curious »

balen phe .. kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt als je droombaan voor je neus weggekaapt wordt. :hug:

@tessie Ben& Jerry's zijn ook altijd goede vrienden ja ;) . En ja, dat was wel lief van je mannetje!
Crownless

Bericht door Crownless »

Wat een ontzettende sukkel is die werkgever dan zeg! Zomaar die ander aannemen, jij bent echt veel beter! Daar komt ie nog wel achter.

Ik ben boos, want het is hier steenkoud, en ik maar de thermostaat omhoog draaien, blijkt de cv ketel te zijn ingesteld op 'verwarm niet hoger dan 15 graden'. Godver. Zit ik nu al twee uur voor niets kou te lijden. *rilt ende moppert*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

*wrijft Crownless eens stevig warm*

Balen zeg phe! Soms kunnen mensen zo blind zijn voor wat recht voor hun neus ligt! Mooie praatje zal ie gehad hebben dan. :nopompom:
ranting

Bericht door ranting »

Wat voor CV ketel is dat? Dat klinkt als een vrij waardeloze feature. :P
Crownless

Bericht door Crownless »

Mja. Ik kreeg ondertussen een smsje van mijn teerbeminde dat hij verantwoordelijk is omdat hij in een zonnige bui dacht 'oh, laat ik dat ding ook maar uitzetten'. Fijn <insert donderwolkje>

Het is overigens een Agpo Ferroli Domina :mrgreen:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Kiyan

Bericht door Kiyan »

De temperatuur bij jou in huis wordt dus bepaald door een domina.. Wat een leuk soignant detail :mrgreen:
cruciare

Bericht door cruciare »

beetje verdrietig, ik heb weer een kies kapot... iemand die weet wat dat voor mij inhoudt kan zich inbeelden hoe ik me nu voel.... de kies is nog geen 3 weken geleden (met zeer veel pijn) gemaakt. Meneer Tandarts noemde het zelfs een "geile vulling". Helemaal met de hand terugopgebouwd, 3,5 uur lang met mijn bek open in een stoel....

en vandaag... op NIETS (echt, ik had alleen mijn tong in mijn mond) had ik ineens een stuk kies in mijn hand dat onder de "geile vulling" vandaan geschoven is...

ik weet niet of ik nu moet huilen, of gewoon berusten.. maar ik hang er ergens tussenin...
iezje

Bericht door iezje »

He bah Cruciare,
Tandarts achtige verschijnselen maken dat ik het meteen voel, brrr
Heel veel sterkte!
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Een lief die met heerlijk ruikende patat en snacks thuis komt als je nog niet mag eten en als het wel mag alleen maar vla of iets anders zachts mag eten is niet leuk!!! Ik heb trrrrrrrrreeeekkkk!!! :smiley_panic:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

vode

Bericht door vode »

Ik heb een hekel aan moederdag. Ik wil niet op de radio/tv/boekhandel/whatever geconfronteerd worden met wat ik al bijna 6 jaar mis. Ik heb er geen behoefte aan, wens de rest van de wereld veel plezier met hun moeders, maar ik krijg er een pesthumeur van en wil alleen maar stampvoeten dat het niet eerlijk is en in bed wegkruipen
Simbor

Bericht door Simbor »

vode :close_knuf:
veel warmte
Plaats reactie