steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
playfulpain

Re: steel de bunker

Bericht door playfulpain »

Loopt voorbij boefje. Drinkt kopje thee mee, praat wat over koetjes en kalfjes en gaat er weer vandoor.

Koud en kil zo'n bunker! Heat it up! ;)
Imperator

Bericht door Imperator »

*zet een bekertje waar een lichtelijk exotherme reactie van thermiet in aan de gang is neer voor boefje en w8 tot ze een slokje neemt, zwaait er uit op het moment dat ze naar t dichtst bij zijnde riviertje rent om af te koelen en trekt daarna op zijn dooie gemak de bunker weer in*

MIJN bunker
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*stelt buiten de bunker een muur op van kratjes Hertog Jan.*
Dit kan Imp natuurlijk niet weerstaan, hij moet er naar toe.

En zo is het dan weer...

MIJN bunker!
MILF :grin_ani:
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

Ik zet buiten de bunker een enorm reclamebord met de tekst: "ik biedt aan u sollisitatie brief voutloos voor uw op te stellen". Als juf naar buiten loopt met een enorme rode pen om de fouten te onderstrepen in die boodschap, sluip ik vlug naar binnen.

Mijn bunker!
jane

Bericht door jane »

is niet zo in de stemming om tactisch en creatief te zijn :devilish: :devilish:

pakt catherineBE bij d'r schouders.... zet haar in de deuropening en haalt flink uit met d'r stoere laarzen.

*klopt d'r kleding af en pakt een pluisje van d'r schouders alvorens weer trug naar binnen te lopen* .... in mijn bunker
kitten

Bericht door kitten »

Een agent ziet het gebeuren en houdt jane aan voor openbare geweldpleging. Zo kan ik zo binnenwandelen.

Mijn bunker.
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik regel een "lekkere-mannen" wedstrijd en heb nog een jury lid nodig.
Kitten, die al die lekkere heren (die natuurlijk buiten staan opgesteld) niet kan weerstaan, biedt zich direct aan als jurylid (mét beslissende stem en het recht om de lekkerste mee naar huis te nemen ;) ).
Ze gaat de mannen grondig inspecteren en laat de bunker onbewaakt achter.

Mijn bunker!
fantashe

Bericht door fantashe »

Boefje ziet ineens dat Wever er ook tussenstaat en vliegt op hem af om hem er tussenuit te sleuren.

En dus...

MIJN bunker :)
Boefje

Bericht door Boefje »

Hm. Alweer de "wever"-kaart gespeeld... Dat kan ik ook.
*zet haar D voor de deur die haar roept*
Fantashe rent de bunker uit.
Ik glip naar binnen mét wever.
Maar dan toch: MIJN bunker. :mrgreen:
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik zou roodkapje naar het bos hebben gestuurd. Loopt fantashe er uit pure jaloezie op haar toch wel achteraan.

Maar nu jullie er toch zitten, werkt voor fantashe ook wel denk ik:

Ik stop twee vrijkaartjes voor een heerlijke dag sauna en een een of andere lekkere behandeling in een mooi envelopje en schuif die onder de deur. Je maakt 'm open en kijkt Wever aan. Dit lijkt jullie wel wat. Jullie pakken snel je koffers en rennen naar de auto. Het is immers al bijna 12 uur, en de kaartjes zijn alleen vandaag geldig. Bij de auto aangekomen merken jullie dat je de autosleutels bent vergeten, met daaraan natuurlijk de bunkersleutels. Ik ben zo lief om ze voor jullie te pakken, de sleutel van de bunker eraf te halen en de autosleutels toe te werpen. Geniet maar van de dag. Ik verschuil me lekker in MIJN bunker! :twisted:
toen doet er nu niet meer toe
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Net buiten de bunker zet ik een tafeltje neer. Daarop leg ik een een zijden kleedje met daarop een fluwelen kussentjes met daarop een paar glazen muiltjes. Ik hoef maar heel even te wachten, voor ze de verleiding niet meer kan weerstaan, en dan...

Mijn bunker!
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

Ik besluit het eens op een hele andere toer te zetten. Ik klop op de deur, als Ravelijne open doet, bied ik haar een zak met geld aan in ruil voor de bunker. Voordat Ravelijne het bedrag heeft gehoord, heeft ze al haar koffers gepakt.

Mijn bunker!
cinderella

Drukt op de bel. Catharina doet open en ziet mij staan in niet veel meer dan die glazen muiltjes. Ze staat even met 'r mond vol tanden. Even, maar net lang genoeg voor mij om achter d'r langs te snellen en haar met een duwtje de bunker uit te werken. Zo deur snel dicht. Ik glimlach, zwaai, en zeg met een big smile op m'n gezicht: Mijn bunker!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik investeer het geld van Catharina in een Bunker Renovatie Bedrijf. Ik bied Cinderella een pakket luxe opties aan voor haar bunker met een flinke korting. Dat ziet ze wel zitten. Natuurlijk regelt mijn bedrijf zonder enige bijkomende kosten tijdelijke herhuisvesting gedurende de verbouwing. 8-)

Mijn bunker!
cinderella

Ik kom aanzetten met Q en F, mijn huistijgers en laat ze lekker in de tuin samen banjeren. Ravelijne ziet dit lieve tafereeltje en snelt de tuin in om eens lekker met de katten te knuffelen. Ondertussen sluip ik terug, doe de deur dicht en roep:

Mijn bunker!
Plaats reactie