steel de bunker
- Ravelijne
Re: steel de bunker
Awwww! *knuffelt met de katten* 

gooit cinderella zonder pardon de bunker uit, en ik keten mezelf er in vast, en slik de sleutels door, zo!
Mijn Bunker!
Mijn Bunker!
- Toran
Vastketenen is handig.. Maar jezelf mummificeren met een ketting is nÃet handig. Vooral niet als je je nergens aan vastgeketend zit..
*rolt sjors rustig naar buiten, begeleid door het vrolijk rinkelen der ketens*
"De sleutel zou er binnenkort weer uit moeten komen, op de natuurlijke manier!"
roep ik haar na terwijl ik binnenloop in..
MIJN BUNKER!
*rolt sjors rustig naar buiten, begeleid door het vrolijk rinkelen der ketens*
"De sleutel zou er binnenkort weer uit moeten komen, op de natuurlijke manier!"
roep ik haar na terwijl ik binnenloop in..
MIJN BUNKER!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
(onder het mom van.... "virtueel is alles mogelijk")
*ziet Toran naar de deur toelopen*.... vliegensvlug draai ik de bunker 180 graden...
Toran loopt niets vermoedend met z'n snuf tegen de muur en ik????
ga lunchen....... in mijn bunker

*ziet Toran naar de deur toelopen*.... vliegensvlug draai ik de bunker 180 graden...

ga lunchen....... in mijn bunker

Jane ziet me aanlopen. Aan mijn gezicht kan ze zien dat ik nog een appeltje met haar te schillen heb. Zonder zich af te vragen welke ras appels het is, gaat ze er maar vlug vandoor. Als ik haar aftocht zie, loop ik naar binnen met een voorraad voedsel voor minstens 300 jaar, doe de deur op slot (10 verschillende sloten met allemaal verschillende sleutels die ik om mijn nek bewaar), sluit alle ramen en zet er tralies voor. Ik roep nog alle goden en alle duivels aan voor een paar beschermingsspreuken en ga heerlijk zitten in....
Mijn bunker!
Mijn bunker!
Bekijkt eens hoe Catharina heeel veel moeite doet om alles dicht te maken..
Tilt dan de bunker op waardoor Catharina door de, nu niet meer bestaande, vloer valt. Zet hem op een onbewoond eiland en ga er lekker bij zitten!
Mijn bunker
Tilt dan de bunker op waardoor Catharina door de, nu niet meer bestaande, vloer valt. Zet hem op een onbewoond eiland en ga er lekker bij zitten!
Mijn bunker

*trekt de stop uit de zee waardoor het onbewoonde eiland gewoon tot het vast land behoort*
*bouwt een tipi naast de bunker*
*ruilt met tippi van woning*
Zomaar, ja, omdat tippi graag in een tipi woont....
Dus: mijn bunker!
*bouwt een tipi naast de bunker*
*ruilt met tippi van woning*
Zomaar, ja, omdat tippi graag in een tipi woont....
Dus: mijn bunker!
- cinderella
Zet ter afkoeling een pina colada en een koude fristi mét rietje op het strand. Tippi heeft daar wel trek in en gaat er even lekker voor zitten. Ondertussen haal ik voor mezelf een koude cola uit de koelkast, doe de deur en de buitendeur dicht. Zo,
Mijn bunker!
Mijn bunker!
toen doet er nu niet meer toe
Laat Boefje en Cinderella samen uitvechten wie de bunker nu bezit. Terwijl ze daar mee bezig zijn op de stoep, loop ik de bunker binnen.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
*loopt met een spiegel de bunker in*
Catharina schrikt zo van haar eigen doordringende blik dat ze de bunker uit rent.
*neemt plaats mét pina colada in haar bunker*
MIJN bunker
Catharina schrikt zo van haar eigen doordringende blik dat ze de bunker uit rent.
*neemt plaats mét pina colada in haar bunker*
MIJN bunker
- cinderella
Hee, das vreemd, ik heb geen waarschuwing van de post van Boefje gekregen.
Maar goed, die bunker is van mij, dus moet ik terug. Op oorlogspad welteverstaan. Als een echt Indiaan probeer ik de bunker met pijl en boog aan te vallen. Helaas mislukt deze poging behoorlijk. Ik besluit het bijltje er bij neer te leggen en ga een vredespijp roken (een Nederlandse natuurlijk). Ik nodig Boefje uit, nog voor ik zelf een trekje heb genomen. Boefje gaan bijna gestrekt van de halucinerende werking, waardoor ik rustig mijn bunker in kan lopen, mijn veren aan de kapstok kan gaan hangen en in een hangmat plaats neem, binnen in MIJN bunker.
Maar goed, die bunker is van mij, dus moet ik terug. Op oorlogspad welteverstaan. Als een echt Indiaan probeer ik de bunker met pijl en boog aan te vallen. Helaas mislukt deze poging behoorlijk. Ik besluit het bijltje er bij neer te leggen en ga een vredespijp roken (een Nederlandse natuurlijk). Ik nodig Boefje uit, nog voor ik zelf een trekje heb genomen. Boefje gaan bijna gestrekt van de halucinerende werking, waardoor ik rustig mijn bunker in kan lopen, mijn veren aan de kapstok kan gaan hangen en in een hangmat plaats neem, binnen in MIJN bunker.
toen doet er nu niet meer toe
Na een vies klusje, heb ik de sleutels weer te pakken, en ben ik los gekomen.
Ik kom op de geur van een heerlijke nederlandse pijp af en zie Boefje voor pampus voor de bunker liggen.
Ik breng haar bij met een plens water, en ze gaat snel naar huis om zich weer een beetje op te knappen.
Dan begin ik aan een ingewikkeld voodoo ritueel, en roep alle goden op, die me gunstig zijn, cinderella ziet uit het raam alle verschrikkelijke vormen van voodoogoden verschijnen, en ook de levende doden, komen een bezoekje brengen. Dat is teveel horror, en cinderella vlucht.
Ik laat de verschijningen de bunker goed bewaken, en keten mezelf ditmaal vast in en Aan de bunker, en de sleutels laat ik bewaken door papa Legas ( voodoo god)
Ik kan nu eindelijk genieten van de rust en hang lekker te chillen in
Mijn Bunker!
Ik kom op de geur van een heerlijke nederlandse pijp af en zie Boefje voor pampus voor de bunker liggen.
Ik breng haar bij met een plens water, en ze gaat snel naar huis om zich weer een beetje op te knappen.
Dan begin ik aan een ingewikkeld voodoo ritueel, en roep alle goden op, die me gunstig zijn, cinderella ziet uit het raam alle verschrikkelijke vormen van voodoogoden verschijnen, en ook de levende doden, komen een bezoekje brengen. Dat is teveel horror, en cinderella vlucht.
Ik laat de verschijningen de bunker goed bewaken, en keten mezelf ditmaal vast in en Aan de bunker, en de sleutels laat ik bewaken door papa Legas ( voodoo god)
Ik kan nu eindelijk genieten van de rust en hang lekker te chillen in
Mijn Bunker!
Helaas staat de bunker in het domein van de Germaanse goden, die niet gediend zijn van die voodoo-indringers.
Terwijl Wodan bezig is om papa Legas te verdrijven, pak ik de nu onbewaakte sleutels, maak puppysjors los van de bunker en werk haar naar buiten.
Mijn Bunker.
Terwijl Wodan bezig is om papa Legas te verdrijven, pak ik de nu onbewaakte sleutels, maak puppysjors los van de bunker en werk haar naar buiten.
Mijn Bunker.
*zet met behulp van Donar's krachtriem Bart buiten en heft daarna een pint in naam van Donar als dank vlak voordat hij de bunker in loopt*
Mijn bunker
Mijn bunker
- Toran
*gebruikt gewoon een keer grof geweld en brute kracht om Imp buiten de deur te kegelen*
Ja, zo kan het ook.
Mijn bunker.
Ja, zo kan het ook.
Mijn bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)