*loopt de bunker binnen met een muilkorf en een bench voor puppy.. Van buiten is er enige tijd geblaf, gepiep en gekerm te horen*
Als de rust is weergekeerd kan een oplettende passant het volgende tafereeltje zien in de bunker.. sjors zit geboeid, gemuilkorft in de bench, die vastgeketend aan de muur staat..
Ik geniet van een momentje rust in...
MIJN bunker
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
*heeft het koud, is moe en dus helemaal niet in steel-stemming*
Kruipt dus gewoon even weg voor een knuffel bij Toran en laat hem daarna, als ze opgewarmd is, weer alleen in
MIJN bunker (waar hij alleen maar even op mag passen)
Ik plan de meeting van het forum "De andere Barten" net een paar kilometer weg van de bunker...jammer Bart je moet er toch echt bij zijn als opper-andereBart!
bijgekomen van het ontsnappen, verleidt ik rubyvita met een tafel vol met lekkers.
Helaas voor haar zit er 1 bedorven stukje vis tussen, en dat krijgt ze nou net binnen.
Belt 112, en wacht netjes ze door ambulance word opgehaald, en ga dan mijn, nog steeds lege! bunker in.
Ik bouw een virus om de bunker heen, waardoor iedere komende kaper, een pc crash ontvangt, en ik geniet van de rust in
Mijn Bunker!
Ik ren als een dolle achter het korset aan, wat ik gelukkig snel terugvind. Dan gebruik ik de veter als een lasso, vang Jane en geeft haar een zwieperd het raam uit. Binnen rijg ik mezelf weer keurig in. Binnen in...