Als ze me zoeken.....
- pluis
Re: Als ze me zoeken.....
.. dan ben ik de laatste restjes spullen in mn rugzak aan t doen..
..de laatste opruimdingetjes doen. (ARGH! afwas!)
.. aan het treinen..
..op het vliegveld aan t rondstuiteren en hopen dat ze de vlucht niet weer wijzigen..
..in een vliegtuig aan t proberen niemand te vermoorden..
..een hele hoop nieuwe mensen, nieuwe dingen en nieuwe plekken aan t zien.
.. Bye!
..de laatste opruimdingetjes doen. (ARGH! afwas!)
.. aan het treinen..
..op het vliegveld aan t rondstuiteren en hopen dat ze de vlucht niet weer wijzigen..
..in een vliegtuig aan t proberen niemand te vermoorden..
..een hele hoop nieuwe mensen, nieuwe dingen en nieuwe plekken aan t zien.
.. Bye!
- kitten
Oeh! Veel plezier!! 

- juffie
- Site Admin
-
enjoy pluis!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Pluis, goede reis en ik wens je onwijs veel nieuwe, mooie en goede indrukken toe! geniet ervan!
...ben ik het even allemaal zat, er is veel gebeurd en er staat nog meer te gebeuren.
ik kan het even niet aan en zal dus er weinig nog hier zijn soms eens lezen maar verwacht even geen reacties meer.
verder zal het online gehalte ook dalen... knufff aan alle lieve WSers en tot spreeks.
ik kan het even niet aan en zal dus er weinig nog hier zijn soms eens lezen maar verwacht even geen reacties meer.
verder zal het online gehalte ook dalen... knufff aan alle lieve WSers en tot spreeks.
- madeleine
... ben ik ff anderhalve week weg, met die andere hobby met leer en rubber. Motorrijden door Engeland en Schotland, ben de 18e terug. Gezien het de vorige keer niet gelukt is om heelhuids thuis te komen, ben ik best een beetje zenuwachtig. Vooral omdat ik een groot deel van de reis alleen tour. Maar goed, ik heb er ook heel veel zin in en kijk vooral naar al het genieten wat ik voor die tijd ook meestal alleen in het buitenland op de motor deed.
maar ben het nu toch ff lekker kwijt
maar ben het nu toch ff lekker kwijt

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- eireann
- Site Admin
- kitten
Ow gaaf! Veel plezier daar!
- Sabrina
Zit ik tot maandag in Londen met Romanticide en twee klasgenoten! :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
is mijn internet weg....grom hopen dat z em snel weer aansluiten.
- Sabrina
*zwaait vanuit een zonnig Londen* Het ziet er naar uit dat ons lange weekend Londen ineens wat langer wordt... We moeten vanavond van Heathrow naar Schiphol vliegen, fingers crossed dat alles dan weer een beetje normaal is.
Ik kon dus wel eens wat langer weg zijn... Kijk vanavond op teletekst of vlucht KL 1026 aangekomen is, dan weet je of ik weer thuis ben ;-).
Ik kon dus wel eens wat langer weg zijn... Kijk vanavond op teletekst of vlucht KL 1026 aangekomen is, dan weet je of ik weer thuis ben ;-).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
Ik rij net Hengelo uit, dus straks geen internet meer. Berlijn, here I come! Braaf zijn allemaal 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!