vraag over de Wii

Wever

Re: vraag over de Wii

Bericht door Wever »

Crap...die microfoon heb ik intussen ook (al gebruik ik 'm niet veel), en die gitaar eveneens (die wel 8-) ). Maar voor dat drumstel ben ik ook geïnteresseerd.

We can make dealz? :)

Wel een vraag: van welk spel zijn die instrumenten precies? Guitar hero en rock band willen nogal eens concurreren op het vlak van compatibele gitaren en drums (die microfoons kan je overal gebruiken...zelfs op andere consoles).

(balance board staat hier trouwens ook vrij uit de weg...maar no way dat ik 'm weg doe. Snowboarden is veel te leuk op dat ding)
Wever

Bericht door Wever »

Even een extra opmerking:

inmiddels zijn er een aantal pb's over en weer gegaan tussen puppysjors en mij. Er zijn een paar geïnteresseerden in het volledige pakket. Aan hen heb ik de volgende vraag:

willen jullie dat drumstel er echt bij?

Dat ding wordt nl. vrij weinig apart verkocht, en om te gaan meebieden voor een hele set waarvan het merendeel me toch maar in de weg zou staan lijkt me zonde. Vandaar mijn voorstel om "slechts" het spel, micro en gitaar te kopen, zodat ik die drums kan overnemen. Prijs wordt gedeeld...en ik ben bereid om een flink aandeel van de totaalprijs uit te geven*. :)

*wat op zich wel logisch is, gezien die drums afzonderlijk zo'n beetje de helft van de prijs van een nieuw totaalpakket zijn.
puppie

Bericht door puppie »

Wever schreef: willen jullie dat drumstel er echt bij?
Uhh, wij hebben 2 gitaren en een mic hier, dus ja, het gaat mij (voornamelijk) om het drumstel :biggrin:
puppysjors

Bericht door puppysjors »

als het met de verzending gaat lukken is de set voor puppie, mocht dit niet lukken, zal ik dat hier ook laten weten.
puppysjors

Drumstel verkocht aan Wever,

Ik heb nog steeds een microfoon, en een gitaar en het spel in de aanbieding. ( guitar hero world tour)
Daarnaast gooi ik ook de spellen:

wii play
wii music
wii monopoly
wii don king boxing

in de verkoop.
Wever

Bericht door Wever »

Wii play kan ik ook in de aanbieding stellen voor de mooie ronde prijs van 0 euro. :)

Dat spel+extra wiimote was (en is waarschijnlijk nog steeds) 5 euro duurder dan een extra wiimote zonder spel...en die vijf euro heb ik er ruimschoots uit gehaald. :)

(nee, die extra wiimote geef ik er niet bij)
colet

Bericht door colet »

Ik ben, geloof ik, nog steeds niet helemaal thuis in de Wii-dingen. Wii play?? Je Playt toch altijd al met je Wii :S
Misschien ns gaan zoeken op internet wat die dingen van jullie doen, dan kan ik bedenken of het leuk is.

Dat gesport op Wii balance board is vooral lachewekkend. Voor mijn meiden dan ;) Want ik stap met enige regelmaat vol vuur naast het bord om dan uit balans bijna met gezicht op de weggeschoven salontafeltjes te klappen. *moppert weer over de Wii waarvoor halve huis verbouwd moet worden*

Bij het een of andere Kermisspel is jongste goed geworden en staat op één. Dat dat niks betekent merkte zij op de RL-kermis waar je ineens stukken beroerder uit de verf komt bij het schieten.

*gaat Wii play en Wii rest eens zoeken*
Wever

Bericht door Wever »

*zucht*

Je bent gewoon niet mee met je tijd, colet. :P Wii play is gewoon de naam van een spel. Op zich een verzameling van redelijk flauwe spelletjes*, maar je krijgt er in de winkel wel "gratis" een tweede wiimote bij (eigenlijk is het praktisch omgekeerd: als je een wiimote wil kan je 5 euro extra betalen en er dit spel bij krijgen).

Mijn versie is trouwens al gereserveerd aan miss meeko. :)

(@meeko: help me eraan herinneren dat ik 't ding meeneem op de voorjaarsmeet, oké? :) ).

*daar is trouwens een schietspelletje bij, dus ik gok dat jullie dat al hebben.
puppysjors

Dan doe ik de wiiplay game gratis bij een ander spelletje naar keuze. Wist niet dat dat spel 'gratis' te verkrijgen was.
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Wever schreef: Mijn versie is trouwens al gereserveerd aan miss meeko. :)

(@meeko: help me eraan herinneren dat ik 't ding meeneem op de voorjaarsmeet, oké? :) ).
Zal ik doen :) En fijn dat ik hem mag hebben :banana:
puppysjors

puppysjors schreef:Drumstel verkocht aan Wever,

Ik heb nog steeds een microfoon, en een gitaar en het spel in de aanbieding. ( guitar hero world tour)
Daarnaast gooi ik ook de spellen:

wii play
wii music
wii monopoly
wii don king boxing

in de verkoop.
kick :mrgreen:

Nu ook de wiifit uitbreiding set erbij. Yoga mat, stappenteller, verhoging voor wii board, handig heupzakje voor controller, en enkelgewichten.
leonietje

Bericht door leonietje »

Schopt topic omhoog!

Eigenlijk heb ik ongeveer dezelfde vraag als colet toendertijd had. Heeft iemand een wii fit met balanceboard ongebruikt in de kast liggen en zo ja mag ik hem een poosje lenen om uit te proberen? Ik merk namelijk dat ik weer meer pijn in mn rug ga krijgen. Daardoor ga je onbewust proberen te ontlasten wat ik juist niet moet doen. En als ik ' avonds thuis ben zit ik grotendeels tv te kijken of met mn laptop op schoot. Dus ik dacht misschien moet ik mn wii eens onder een laag stof vandaan halen. En misschien heeft iemand een balance board te leen..
Gesloten