steel de bunker
-
Re: steel de bunker
*stuurt stoute jane de klas uit, die daardoor meteen de bunker verlaat*
MIJN BUNKER!!!
MIJN BUNKER!!!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
aangezien bitemarks nu al in de war is wie er in de bunker zit, wordt het een makkie. Ik bel naar de bunker en vertel tegen bitemarks dat er een eindje verder op diverse bunkers staan met diverse mensen erin. Aangezien hij nu dus nog meer in de war is verlaat hij de bunker om met zijn psycholoog/ maatschappelijk werker of wat dan ook, te praten om te zeggen dat hij nog nooit zo in de war is geweest.
Terwijl hij naar buitenloopt, loop ik naar binnen en installeer me op de fijne bank
MIJN BUNKER:)
Terwijl hij naar buitenloopt, loop ik naar binnen en installeer me op de fijne bank
MIJN BUNKER:)
you are so funny iezje!....
for a second... and then...
meen je nu werkelijk dat je zo gemakkelijk MIJN bunker kunt pikken?
Ik trek iezje aan d'r haren naar de deuropening en zet haar naast puppysjors aan het schrijven.....
Ik mag géén bunkers stelen!
en jij de rest iezje.... 1000 keer!
*trekt een dekentje over zich heen en gaat slapen*..... in mijn bunker

meen je nu werkelijk dat je zo gemakkelijk MIJN bunker kunt pikken?
Ik trek iezje aan d'r haren naar de deuropening en zet haar naast puppysjors aan het schrijven.....
en jij de rest iezje.... 1000 keer!
*trekt een dekentje over zich heen en gaat slapen*..... in mijn bunker
slaap lekker, maar helaas ben ik nog steeds niet uit de bunker gezet, en zat JJV netjes mijn strafregels te schrijven... there for....
MIJN BUNKER!!
ohja, slaap lekker allemaal
MIJN BUNKER!!
ohja, slaap lekker allemaal

"psst, puppysjors, pssst..." fluister ik geheimzinnig buiten de bunker. "Pssst, kom eens kijken; dit moet je echt zien". Puppysjors luistert aandachtig: waar zou die stem vandaan komen? Wat is er te zien? Ze aarzelt. Veilig binnen blijven of toch naar buiten en op onderzoek gaan? Haar nieuwsgierigheid wint. Puppysjors verlaat de bunker en ik sluip naar binnen.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
- juffie
- Site Admin
JOEHOEEE, Catherina!!!!
Als Catherina nieuwsgierig naar de deuropening komt, flash ik ineens mijn tieten. Ze komt met boobietekens in haar ogen naar buiten gerend, ik ben net even wat sneller en vlieg naar binnen, de bunker in.
MIJN bunker!
Als Catherina nieuwsgierig naar de deuropening komt, flash ik ineens mijn tieten. Ze komt met boobietekens in haar ogen naar buiten gerend, ik ben net even wat sneller en vlieg naar binnen, de bunker in.
MIJN bunker!
MILF 

*zet de achterdeur open waardoor juffie in vliegende vaart ook weer naar buiten vliegt*
*gooit alle deuren dicht en neemt een bak koffie*
In MIJN bunker
*gooit alle deuren dicht en neemt een bak koffie*
In MIJN bunker
- eireann
- Site Admin
Zet overal om de bunker borden neer:
Bak je eigen verse pannekoeken, leer hoe het moet!
Boefje kan het niet weerstaan, en gaat op cursus.
Mijn BUNKER!
Bak je eigen verse pannekoeken, leer hoe het moet!
Boefje kan het niet weerstaan, en gaat op cursus.
Mijn BUNKER!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Ik leg op het paadje van de bunker vandaan om de meter een vers schuimpje. Zo lok in Anne simpel weg, waarna ik bezit neem van...
Mijn bunker!
Mijn bunker!
Ik open een spliksplinternieuwe ART en LUSH winkel vlakbij de bunker, toevallig begint de opening met een grandioze sale, alles met 70% korting maar liefst!
Hier is een echte kitten niet tegen bestand, ze pakt haar tas en portomonee en rent naar de winkel om zich helemaal te buiten te gaan aan al dat lekkers en moois!.
Terwijl kitten de bunker uitflits, loop ik er op mijn gemak in...tomtiedom....ahhhh lekker rustig in
MIJN BUNKER!!!!!!
Hier is een echte kitten niet tegen bestand, ze pakt haar tas en portomonee en rent naar de winkel om zich helemaal te buiten te gaan aan al dat lekkers en moois!.
Terwijl kitten de bunker uitflits, loop ik er op mijn gemak in...tomtiedom....ahhhh lekker rustig in
MIJN BUNKER!!!!!!
*verstort de rust dusdanig dat rubyvita in paniek en vooral zeer verontrust de bunker uit rent, neemt daarna plaats in zijn nu dus
MIJN bunker*
MIJN bunker*
Ruby is oostindisch doof en erg zen. Ze ziet een Imperator langs stuiteren in haar bunker, ze trekt een wedgie bij imperator en werkt hem op deze effectieve manier
MIJN BUNKER
uit!
MIJN BUNKER
uit!
Stuurt de beterhoren bus naar de bunker. Ruby vind dat toch wel interessant, en gaat een kijkje nemen.
Ik roep mijn draken bijeen, om de bunker te beschermen, en ook nog wat stinkdieren, zodat niemand in de buurt komt van,
Mijn Bunker!
Ik roep mijn draken bijeen, om de bunker te beschermen, en ook nog wat stinkdieren, zodat niemand in de buurt komt van,
Mijn Bunker!
-
*laat de stinkdieren de bunker inlopen*
*zorgt dat draak ff z'n kop om de hoek steekt, zodat de stinkdieren uit angst al hun stank loslaten*
*ziet puppysjors al hoestend de bunker uit wandelen*
*laat de draak even met vuur spelen, waardoor de stank in no time is opgebrand*
*neemt plaats in*
MIJN BUNKER!
*zorgt dat draak ff z'n kop om de hoek steekt, zodat de stinkdieren uit angst al hun stank loslaten*
*ziet puppysjors al hoestend de bunker uit wandelen*
*laat de draak even met vuur spelen, waardoor de stank in no time is opgebrand*
*neemt plaats in*
MIJN BUNKER!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
na weeeeeeeeken te hebben gewacht op mijn bouwvergunning voor een spiksplinternieuwe bunker (*sjuchtttt... ambtenaren
*)met jacuzzi en groot neon-buiten-naambord-flash ding >>>>> MIJN BUNKER<<<<< is het eindelijk zover....
Ik nodig het bouwteam van "extreme homemakeover" uit en ze plaatsen in één dag tijd mijn gloednieuwe bunker.
"joehoeeeeee bitemarks..... kom naar buiten want in 10 seconden vliegt de bunker aan gort!"....
10...9...8...7...6...5...4...3...2...1... KABOEMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alles trilt na van de luchtverplaatsing..... maar MIJN BUNKER staat nog

Ik nodig het bouwteam van "extreme homemakeover" uit en ze plaatsen in één dag tijd mijn gloednieuwe bunker.
"joehoeeeeee bitemarks..... kom naar buiten want in 10 seconden vliegt de bunker aan gort!"....
10...9...8...7...6...5...4...3...2...1... KABOEMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alles trilt na van de luchtverplaatsing..... maar MIJN BUNKER staat nog