slow vs hardcore trampling

MrsLolSMurfin

Re: slow vs hardcore trampling

Bericht door MrsLolSMurfin »

dingen die op een bepaalde manier overkomen hoeven nog niet zo bedoeld te zijn.
en volgens mij heb ik dat toch echt een paar keer duidelijk gezegd.

misschien moet je het eens in een ander licht lezen, want ik zeg toch duidelijk dat ik haar kop boven het maai veld er niet wil of ga afhakken.
want als ik dat wel zou willen had mijn post heel anders en veel harder verwoord geweest.( kan wel een voorbeeld geven maar dat laat ik maar)
en mijn post was een vraag die vele hadden, maar niet rechtstreeks stelde maar ik doe dat dus wel.
( ok ik had hem beter kunnen verwoorden, maar ook dat heb ik al gezegd)

ik wil mensen ook niet ontmoedigen, ik wil gewoon duidelijk maken dat je jezelf aardig voor joker kan zetten als je niet alles weet ( en er is geen hulp bij die het wel weten)of als er onduidelijkheid is over waar de ws precies over gaat.
en dan gaat het mij voornamelijk om de meer risicovolle onderdelen.
want niemand zit te wachten op ongelukken toch.
ik bedoel het dus niet als ontmoedigen maar meer om ze er op te wijzen dat het een heel nadelig effect kan hebben en dat je je heel goed moet voorbereiden als je een ws gaat geven.
omdat ik het al jaren doe en weet hoe mensen kunnen reageren.
dus zo naar als het word opgevat is het dus absoluut niet bedoeld!
meer in de zin van "pas op je! je graaft misschien wel je eigen graf"
wat men er dan mee doet moeten ze zelf weten, maar de bedoelingen zijn goed.

ff los van aet en haar ws.
er worden best veel workshops gegeven maar als je de deelnemers hoort zijn er veel kwalitatief onder de maat.( men is vaak teleurgesteld en kregen wat anders dan ze verwachte, meestal is dat een demo ipv een workshop terwijl het wel als ws word aangekondigt of de info is onvolledig)
en dan denk ik dus, zorg dat je het goed doet want hoe goed je bedoelingen ook zijn er is altijd wel eentje die je achter je rug om gaat zwart maken.
dan kan er in mijn ogen beter iemand zijn zoals ik nu deed de vraag gewoon stellen en de gene er op wijzen, dan te gaan zitten afwachten tot het mis gaat.
want zo is er een mogelijkheid om de misvatting recht te zetten, stel je de vraag niet blijft hij hangen en gaat men zelf een oordeel vellen.
dus als mijn poging tot hulpbieden als uit de hoogte doen gezien word, sja jammer dan.
ik kan alleen nogmaals herhalen dat het heel anders bedoeld is en als dat niet genoeg is, sja dan niet......

ik ben en blijf gewoon van mening dat als je een ws gaat geven dat je wel moet weten wat je doet.
( kan me nog iemand herinneren die een ws bullswips ging geven maar die droog beweerde dat je gewoon met een bull op de ruggengraad kan meppen)
en het antwoord dat die gene van mij kreeg was pas echt lelijk enniet aardig bedoeld!

maar goed dat is helemaal niet meer aan de orde, want de ws gaat alleen over blote voetjes en daarvan weet ze wat ze doet..

groetjes
Gesloten