de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
puppysjors

Re: de oneindige vraag

Bericht door puppysjors »

Paranormal Activity, en dat was me toch een tegenvaller.....

Hopelijk deze week naar de remake van nightmare on Elmstreet.... FREDDY'S BACK!!!

Ben jij ook gek op horrorfilms met reuze veel bloed?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nope, is geheel niet mijn ding. Maar ik kan wel genieten van mensen die er enthousiast over vertellen. Is zo lekker surreëel , van die oprecht blije gezichten van anderszins verantwoordelijke burgers als ze vertellen van die scene waar het bloed 17 meter hoog spoot, en zo. :inluv:

Hou jij ook van rare combinaties?
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Zeker! Kan me nog een Rammstein concert herinneren, waarbij ik me constant liep te verbazen over de diversiteit van het publiek. En dan vooral de brave huisvaders en moeders, die net zo hard, liepen te genieten als ik.

En ook de verbaasde gezichten als ik vertel dat ik gek ben op klassieke muziek, en de petshop boys helemaal te gek vind.... hihihi :inluv:

Wat is jouw grootste tegenstelling?
phedre

Bericht door phedre »

ik denk toch wel het burgertrutje/huisvrouw/moeder zijn en daartegenover mijn subkant waarbij ik best wel schokkend, provocerend, open, sexueel kan zijn....

schuif vraag door:)
raven

Bericht door raven »

ehm mijn grootste?? tegenstelling is denk ik dat ik er een ontzettende hekel aan heb en er echt niet tegen kan als iemand onverwachts aan de deur staat of iets anders onverwachts/impulsiefs naar mij toe doet... terwijl ik zelf om de haverklap bedenk dat ik nu eventjes daar langs ga of toch echt nog even dit moet gaan doen en wel NU.

Hoop dat er nog iemand wijs uit kan, maar 't is iig een antwoord :lol:
o ja, nieuwe vraag, wat is het laatste concert waar je bent geweest?
oda

Bericht door oda »

Moet het Concertgebouw geweest zijn, kleine zaal. Denk ik...

Heb je een goed geheugen?
Imperator

Bericht door Imperator »

Wat was de vraag ook al weer? Oh... die vraag! Ehh naja ik kan me niet herinneren dat ik ooit wat vergeten bent. Maar mijn geheugen is dramatisch... maar dat kan ook zijn dat me hoofd een prettige chaos is waardoor ik lang niet alles opsla die ik mee maak....

Tegen wie kijk je op en waarom? (als je sub bent iemand anders dan je dom[me]) :P
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Tegen mijn lief omdat hij veel langer is dan ik :P
Tegen Simone Kleinsma omdat ik haar een fantastische stem vind hebben en goed vind acteren
Tegen een collega die ontzettend goed lastige dingen met clienten oplost.
Vast wel tegen meer mensen, maar daar heb ik op dit moment nog niet een wakker genoeg hoofd voor. :gaap:

Wat is je favoriete tekenfilm?
Imperator

Bericht door Imperator »

bible black? *grinnikt*

Heb jij iets met een bepaald getal?
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Nee, niet echt

Tenminste... heb wel wat met een getal als het hoog is en het het bedrag in mijn portemonnee aangeeft :hypocrite:

Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Imperator

Bericht door Imperator »

Stage overleven, wat eten, msn, Aikido (woei een oud Jiu-jitsu beoefenaar geeft vandaag les, dat is altijd net ff harder en gemener, verwurginen enzo. Echt vet , zin an!) douchen, en slapen...

oh ja kut... nog een vraag stellen ook.

Ja... een ethish vraagstuk, waar ik t gister ook al over had, alleen dan even anders.

Als jij een moordenaar vermoordt, ben jij dan net zo slecht als hij was, of ben jij juist een goed mens om een bedreiging weg te nemen?
kitten

Bericht door kitten »

Net zo slecht. Moordenaars van moordenaars moeten ook de doodstraf krijgen! (of: hoe kom je van Amerika af? :clown: )

Naar welk land zou jij niet graag op vakantie gaan?
Imperator

Bericht door Imperator »

N-Korea Daar is me bek te groot voor, denk dat ik "vrijwillig" wat langer zou kunnen blijven....

Heb je ooit iets gehad aan het frans dat je geleerd hebt op de middelbare school?
kitten

Bericht door kitten »

Oui, ik was de enige collega bij wie er genoeg was blijven hangen om de Franstalige klant tewoord te staan ooit. Mijn Frans was beter dan zijn Engels. :smiley_panic: En dan te bedenken dat ik het na 2 Havo heb laten vallen!

Heb jij wel eens spijt van je vakkenpakket van destijds?
puppie

Bericht door puppie »

Spijt is een groot woord, maar ik had achteraf gezien wel een vervolgopleiding moeten gaan doen.

Hoeveel studies ben je gestart die je niet hebt afgemaakt?
Plaats reactie