de oneindige vraag
Re: de oneindige vraag
een maar,en die heb ik niet vrijwillig niet afgemaakt, maar ik mocht niet verder...
wat voor opleidingen/diploma's heb jij gehaald?
wat voor opleidingen/diploma's heb jij gehaald?
Havo (N&T) HBO Chemie, zit nu op de VU
Heb je een officiele titel? En gebruik je deze ook?
Heb je een officiele titel? En gebruik je deze ook?
- juffie
- Site Admin
Jep, ik mag mezelf bachelor noemen. En zeer binnenkort Master. (MSEN) Bachelor gebruik ik nooit, Master gaat geloof ik op bepaalde officiele, werkgerelateerde dingen wel gebruikt worden. Maar van mij hoeft het niet zo nodig.
Hoe wil jij door vreemden worden aangesproken? Meneer/mevrouw, of anders?
Hoe wil jij door vreemden worden aangesproken? Meneer/mevrouw, of anders?
MILF 

Ik vind "Mein Fuhrer" altijd wel iets hebben. Maar ombepaalde reden hoor ik dat nooit, Ik zou zeggen jonge man. Klinkt respectvol genoeg, meneer... dan voel ik me meteen zo oud.
Heb je de nieuwe Alica in Wonderland al gezien? Wat vond je er van?
Heb je de nieuwe Alica in Wonderland al gezien? Wat vond je er van?
- kitten
Yep. Net zo mooi als avatar, maar dan met een origineler verhaal. Inmiddels heb ik Avatar namelijk ook gezien en tis mooi hoor, maar jemig, wat een slap verhaal!
Pocahontas.
Eens?

Eens?
Ik dacht het tijdens de film al.
Wat heb je liever, een film in 2D of 3D?
Wat heb je liever, een film in 2D of 3D?
- Crownless
Ik heb niet echt een voorkeur eigenlijk. En qua verhaal van Avatar ben ik het eens. Helaas is Bryan enorm fan van die film. Zucht.
Vind je het ook zo vreemd dat Albert Heijn nog geen wuppie/welpie-opvolger heeft?
Vind je het ook zo vreemd dat Albert Heijn nog geen wuppie/welpie-opvolger heeft?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ik sla al die akties altijd over, dus ik denk er niet echt over na. Nee dus.
Wat betreft goede en slechte films; wat is je favoriete jaren '80 film? En wat is er zo goed/leuk/etc. aan?
Wat betreft goede en slechte films; wat is je favoriete jaren '80 film? En wat is er zo goed/leuk/etc. aan?
eh.. voor iemand die zelden films kijkt, nog zeldener naar bioscoop gaat...
saturday nightfever heb ik wel 3!!! keer in bios gezien... vooral vanwege de muziek waar ik destijds helemaal gek van was.
ga jij vaak naar bios? of theater
saturday nightfever heb ik wel 3!!! keer in bios gezien... vooral vanwege de muziek waar ik destijds helemaal gek van was.
ga jij vaak naar bios? of theater
Zelden eigenlijk. Ik ging vroeger erg vaak naar de bioscoop, maar op een gegeven moment had ik zo genoeg van de Hollywood-zooi waarmee je overspoeld wordt. Dan speur ik liever het internet af naar iets leuks, of ik wacht tot vriend I. (die bij een film-distributeur werkt) weer eens met wat leuks komt.
Wat is het laatste concert waar je bent geweest? Wanneer was dat?
Wat is het laatste concert waar je bent geweest? Wanneer was dat?
Grinnik..laatste keer was het afscheidsconcert van de Sjonnies
Was in een feesttent in Albergen.
Verleden jaar met pinksteren...ga ik aankomend weekend ook weer heen...dit keer is het Jan Smit. Ja sorrie ik hou wel van die muziek
( op z'n tijd heh
)
Ga je wel eens naar een museum? En zo ja welke? (laatste keer voor mij was anne frank huis..met school
)

Verleden jaar met pinksteren...ga ik aankomend weekend ook weer heen...dit keer is het Jan Smit. Ja sorrie ik hou wel van die muziek

Ga je wel eens naar een museum? En zo ja welke? (laatste keer voor mij was anne frank huis..met school

Museum... De laatste keer was het van Gogh museum, 5 jaar geleden. Maar da's alleen maar omdat ik werkeloos had, ze een vacature hadden, en ik er nog nooit was geweest. 
Koop je wel eens bloemen? Welke vind je het mooist?
En die muziek, tja, ik vind het niks, maar ik geloof ook niet dat ik de gemiddelde NL-er blij maak met de inhoud van mijn MP3-speler. Zolang je me niet meesleept naar zo'n tent, doe ik het niet met jou, okee?

Koop je wel eens bloemen? Welke vind je het mooist?
En die muziek, tja, ik vind het niks, maar ik geloof ook niet dat ik de gemiddelde NL-er blij maak met de inhoud van mijn MP3-speler. Zolang je me niet meesleept naar zo'n tent, doe ik het niet met jou, okee?

Ik beloof hierbij plechtig dat ik je niet meesleep
Maar ik hou van alle muziek hoor! Alles op z'n tijd zeg ik altijd.
Tulpennnnn! Ben ik gek op...simpel, mooi, goedkoop en je kan er wel 2 weken plezier van hebben.
Heb je veel planten in huis of laat je altijd alles doodgaan? (net als ik
)

Tulpennnnn! Ben ik gek op...simpel, mooi, goedkoop en je kan er wel 2 weken plezier van hebben.
Heb je veel planten in huis of laat je altijd alles doodgaan? (net als ik

- Crownless
Mijn planten doen het prima! Ik heb er veel. 16 als ik vlug tel. En de kattengrasplantjes niet meetel. Want die doen het niet zo goed. Oh, de aardbijenplanten en de rode besjes doen het ook goed. Al krijgen we weer geen rode besjes dit jaar (te weinig 'oud hout'). En de orchideën willen geen bloemen meer krijgen. Maar ze leven wel nog.
Soms gaat er wel eens een plant dood. Een plant die we kregen voor onze housewarming was beschadigd tijdens het vervoer, waardoor er een beschadiging bij de stam zat. Die stierf een langzame dood, jammergenoeg. En een twee kleine sprietplantjes zijn gestorven omdat de katten ze hebben opgegeten. Vandaar de drie kattengrasplantjes. Die overlijden snel. Maar daar koop ik ze ook voor en kosten ook geen drol. Oh, en een plant had een soort luis dus die had ik van de winter buiten gezet en vergeten, dus die is doodgevroren. Er is een plantje die wel nog leeft maar weigert aan te slaan, een roosje. Geen idee wat ik daarbij fout doe. Maar een troost, bij mijn moeder overleefden ze helemaal niet (en die heeft massa's planten, en haar orchideën bloeien wel altijd).
Heb jij veel planten?
Soms gaat er wel eens een plant dood. Een plant die we kregen voor onze housewarming was beschadigd tijdens het vervoer, waardoor er een beschadiging bij de stam zat. Die stierf een langzame dood, jammergenoeg. En een twee kleine sprietplantjes zijn gestorven omdat de katten ze hebben opgegeten. Vandaar de drie kattengrasplantjes. Die overlijden snel. Maar daar koop ik ze ook voor en kosten ook geen drol. Oh, en een plant had een soort luis dus die had ik van de winter buiten gezet en vergeten, dus die is doodgevroren. Er is een plantje die wel nog leeft maar weigert aan te slaan, een roosje. Geen idee wat ik daarbij fout doe. Maar een troost, bij mijn moeder overleefden ze helemaal niet (en die heeft massa's planten, en haar orchideën bloeien wel altijd).
Heb jij veel planten?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
0 
Heb je wel eens een aquarium gehad? Wat voor een? Wat zat er in?

Heb je wel eens een aquarium gehad? Wat voor een? Wat zat er in?