Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Het mag gewoon wel eens ophouden. Na zoveelste ronde nog maar eens terug naar de huisarts verwezen. Misschien moet ik maar slaapmedicatie nemen...
Ondertussen ben ik nog steeds niet geholpen. Mijn sociaal leven is vrijwel onbestaand, altijd moe, elke dag pijn en als extra sommige dagen veel pijn. Soms zie ik het niet meer zitten op deze manier.
Ondertussen ben ik nog steeds niet geholpen. Mijn sociaal leven is vrijwel onbestaand, altijd moe, elke dag pijn en als extra sommige dagen veel pijn. Soms zie ik het niet meer zitten op deze manier.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik leef met je mee want ik weet wat het is. Kijk wel uit met slaapmedicatie want tis verslavend. Ik heb zelf nu seroquel. Dat is een lichte anti depressiva met als bijwerking slapen
Ik neem hem zelf om 22.00 in (meestal) en na een uur ga ik al gapen. Misschien iets voor jou?
Heel veel sterkte

Heel veel sterkte

- Sabrina
*knuffels uitdeelt aan Voleuse, Crownless, Gilraen en andere liefhebbers*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Ravelijne
*knuft gille stevig*
- eireann
- Site Admin
thx allemaal. Vandaag is het "gewone" pijn, dus ik sleep me er weer beter doorheen 

- Crownless
Aw... sterkte Gilrean! Ook 'gewone' pijn is heel rot.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
een hele dikke knuffel voor Gil..en een bos bloemetjes *X*
bij mij speelt weer een kleine depressie, gepaard met goede bedoelingen:
-Emotionele steun zoeken
-Beter met mensen om leren gaan
-In therapie gaan
-Afvallen
-Uitzoeken wat ik kan, wat ik ermee kan, en wat ik ermee wil gaan doen
-Werk vinden
Ik hoop dat ik dit kan bereiken en dat ik toch de steun vind die ik nodig heb om nog iets van mijn leven te kunnen maken
bij mij speelt weer een kleine depressie, gepaard met goede bedoelingen:
-Emotionele steun zoeken
-Beter met mensen om leren gaan
-In therapie gaan
-Afvallen
-Uitzoeken wat ik kan, wat ik ermee kan, en wat ik ermee wil gaan doen
-Werk vinden
Ik hoop dat ik dit kan bereiken en dat ik toch de steun vind die ik nodig heb om nog iets van mijn leven te kunnen maken
- miss_meeko
Je hebt in ieder geval doelen voor jezelf, dan ben je al verder dan alleen depressief zijn. Je gaat het vast wel redden! 

-
*knufft mensen die het nodig hebben*
@bliebs, misschien is 't verstandiger om niet teveel dingen tegelijk te willen veranderen. Als je één of twee dingen oppakt, is de kans dat die lukken volgens mij groter en krijg je ook energie om de volgende dingen op te pakken.
@bliebs, misschien is 't verstandiger om niet teveel dingen tegelijk te willen veranderen. Als je één of twee dingen oppakt, is de kans dat die lukken volgens mij groter en krijg je ook energie om de volgende dingen op te pakken.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Peter^
- Contacteer:
@bliebje: Ik denk dat als je één van die punten al oppakt, de anderen doelen/punten ook aangepakt kunnen worden.
Succes
Succes
Geniet van de positieve momenten.

dat was het weer voor de trots, zolang het duurde. thnx alot.
@bliebje,
voeg aan je lijstje "te doe dingen" ook maar een leesles toe... alle reacties waren gemeend en lief... en eerlijk. Niemand deed afbreuk aan jouw plannen om aan jezelf te werken..
Verder sterkte
voeg aan je lijstje "te doe dingen" ook maar een leesles toe... alle reacties waren gemeend en lief... en eerlijk. Niemand deed afbreuk aan jouw plannen om aan jezelf te werken..
Verder sterkte
- Yara
Gisteravond is een van mijn katten aangereden door een auto en daarbij overleden. Ze schrok van een hond en schoot de weg op waar net een auto reed. Hier voor de deur en volgens bestuurder reed hij rustig (sowieso 30 km stuk hier). Ik werd gisteravond door de dierenambulance gebeld aangezien ik niet thuis was. Zo raar, nooit meer die kat van mijn schoot schoppen. Of dat ze toch stiekem op bed gaat liggen en dan verontwaardigd miauwt als je haar optilt en naar beneden brengt. Voordat je beneden was zat ze te spinnen in mijn armen... Zo raar...
Wel heel netjes trouwens dat vanochtend de bestuurder van de auto hier voor de deur stond. Hij had gisteren van buren begrepen dat het onze kat was. Wel een prettig idee en ik heb het gevoel dat niemand hier iets aan kon doen.
Echt, hoeveel kan er hier nog aan ellende bij.....

Wel heel netjes trouwens dat vanochtend de bestuurder van de auto hier voor de deur stond. Hij had gisteren van buren begrepen dat het onze kat was. Wel een prettig idee en ik heb het gevoel dat niemand hier iets aan kon doen.
Echt, hoeveel kan er hier nog aan ellende bij.....

Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth