hoe harder ik me (tijdens ons samenzijn) zit in te houden, hoe erger de krachttermen worden in mijn hoofd. Als ik volledig in de 'greep' ben roep ik een koosnaampje (Love of LUL). Als ik op dat moment Meester zou moeten zeggen is voor mij het gevoel weg. Het is niet dat ik het niet kan zeggen, maar ik weet dat ik hem er totaal geen plezier mee doe. Er zijn wel benamingen waarmee ik merk/zie dat die anders aankomen. Beter aankomen maar die worden op een andere toon uitgesproken (Meneer bijvoorbeeld).
Als ik al ooit Meester zou gebruiken uit mezelf dan is het om mijn ongenoegen te laten blijken. Het zou neerbuigend klinken en het zou een stemming bederven.
Mijn houding, mijn manier van benaderen en mijn manier van omgang geeft alles aan waar het woord "Meester" voor zou horen te staan.
Als hij zelf aan zou geven dat hij het fijn zou vinden zou ik het voor hem doen, maar dan nog zou ik mezelf moeten tegenhouden om niet in de lach te schieten want ik zie bij dat woord mijn "meester Vos" van groep 8 (jajajaja 6e klas toen nog). Laten we het zo stellen, het zou niet bevoordelijk zijn voor een nette benadering (grinnik)