Publiek in het geniep
Publiek in het geniep
Jullie (D en s) zijn ergens in het openbaar, dus waar andere mensen (kunnen) komen. Maar je bent vooral mét elkaar omdat niemand verder weet van jullie speciale band. En dan krijg je als s een opdracht van je D, die ter plekke moet worden uitgevoerd. Zonder dat iemand er verder wat van merkt, dus geen publieke vernedering e.d.
Wat heb je op dit gebied aan aparte dingen meegemaakt?
Wat heb je op dit gebied aan aparte dingen meegemaakt?
Re: Publiek in het geniep
Hm, het is niet helemaal verlopen zoals jij zegt maar ik heb eens met ingebrachte, werkende vibrator boodschappen moeten doen. Dat was eng. Tot de drempel. Ik was zo bang dat mensen dat ding zouden horen trillen. Eenmaal binnen had ik al gauw door dat er teveel achtergrond geluid was voor mensen om dat ding te horen. Dus ik kon met een opgelucht hart mijn boodschappen doen. 

*checkt even gisteren opnieuw ingevulde subbielijst*Sapperdeflap schreef:Wat heb je op dit gebied aan aparte dingen meegemaakt?
Nope. Is recentelijk wel opgeschoven van een harde naar een zachte grens, maar vooralsnog is het enige 'publieke' BDSM-erige dat ik heb meegemaakt iets waar dat publiek exclusief uit BDSM-ers bestaat.
- Heerscher-vd-nacht
Ik heb ooit wel eens in een openbaar toilet staan klooien met een butplug en sachet glijmiddel. De beste tip die ik je van die ervaring mee kan geven is; als je iets nieuws gaat proberen (bijvoorbeeld butpluggen) kan je beter thuis even oefenen...
kortom het was een #fail... maar we hebben er wel om kunnen lachen
kortom het was een #fail... maar we hebben er wel om kunnen lachen
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Volgens mij heb ik het al ergens verteld. Etentje met Yoda, ik moest een soort sigarenkoker gaan inbrengen op het toilet. (Sjee, hoe bleu was ik nog dat ik niet doorhad wat het was.) Eenmaal terug aan tafel had hij soep voor me besteld. Op het moment dat ik de eerste hap wilde nemen... bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... hup, lepel soep over de tafel. 

hihi.. ik heb er niet zo snel problemen mee..
Eeuhm, handen achter mn rug aan elkaar tijdens het hondje uitlaten. 's winters in de avond prima te doen, net alsof je 'gewoon' met je handen achter je rug loopt.
Handboeien om ( met slotjes) tijdens het boodschappen doen, ook prima gegaan.. heb 0,0 rare blikken gezien.
De bekende geisha-ballen tijdens het shoppen.. was wel eeuhm, grappig.. haha.. die krengen gevens soms het gevoel alsof ze op het punt staan om eruit te floepen, terwijl dat helemaal niet het geval is! Waardoor je zenuwachtig en krampachtig begint te zoeken naar een leeg pashokje oid.. haha
Verder had ik een heeele duidelijke, niet te missen, halsband die ik ook in het openbaar droeg. Ook daar maar weinig reacties op eigenlijk.
Bite had het van het weekeind over een tril-eitje met afstandsbediening.. ben benieuwd!
*grinnikt*
Ow ja.. en meerdere malen opdracht gegeven tot buttplug indoen/dragen tijdens lange(re) treinreizen..
indoen schijnt in een rijdende trein ook wel een kleine uitdaging te vormen.. 
Eeuhm, handen achter mn rug aan elkaar tijdens het hondje uitlaten. 's winters in de avond prima te doen, net alsof je 'gewoon' met je handen achter je rug loopt.
Handboeien om ( met slotjes) tijdens het boodschappen doen, ook prima gegaan.. heb 0,0 rare blikken gezien.
De bekende geisha-ballen tijdens het shoppen.. was wel eeuhm, grappig.. haha.. die krengen gevens soms het gevoel alsof ze op het punt staan om eruit te floepen, terwijl dat helemaal niet het geval is! Waardoor je zenuwachtig en krampachtig begint te zoeken naar een leeg pashokje oid.. haha
Verder had ik een heeele duidelijke, niet te missen, halsband die ik ook in het openbaar droeg. Ook daar maar weinig reacties op eigenlijk.
Bite had het van het weekeind over een tril-eitje met afstandsbediening.. ben benieuwd!

Ow ja.. en meerdere malen opdracht gegeven tot buttplug indoen/dragen tijdens lange(re) treinreizen..

- juffie
- Site Admin
Ik heb een keer gebondeerd (bedekt door kleding, dat wel) in de lift gestaan vanuit de berging naar het appartement van mijn ex-D. Niemand tegengekomen.
Heb ook een keer een eitje met afstandsbediening ingehad, maar daar heb ik niks van gemerkt.
Heb ook een keer een eitje met afstandsbediening ingehad, maar daar heb ik niks van gemerkt.

MILF 

met vib op afstand bedienbaar boodschappen wezen doen,
gebondeerd (onder kleding) naar chinees wezen eten,
in vol ornaat, inclusief boeien en zo, pakje shag halen bij benzinepomp
Mr gepijpt aan de bar van zijn stamkroeg....
Ook in de kroeg en restaurant e.d. vraag ik altijd of ik naar wc mag
hee. tis Mr die het me laat doen.. niet mijn schuld toch? dus waarom moet ik me er moeilijk over voelen? dat mag hij doen:) is niet mijn verantwoording:p.... (tuurlijk,.. werkt niet helemaal zo, maar is wel waar ik me achter verschuil).. en daarnaast vind ik het wel leuk en grappig en spannend.
hee. tis Mr die het me laat doen.. niet mijn schuld toch? dus waarom moet ik me er moeilijk over voelen? dat mag hij doen:) is niet mijn verantwoording:p.... (tuurlijk,.. werkt niet helemaal zo, maar is wel waar ik me achter verschuil).. en daarnaast vind ik het wel leuk en grappig en spannend.
Ik heb wel eens boodschappen gedaan met penis-bondage. Dat beviel me eigenlijk best wel. Ik had alleen wat moeite om mijn aandacht bij het boodschappenlijstje te houden. 

Ik mag niet eerder bestellen bij een restaurant dan Pester, dus dat voelt best ingewikkeld als de serveerster eerst aan mij vraagt wat ik wil hebben. Meestal kan ik er mee wegkomen, door aan Pester te vragen wat hij neemt.
Vandaag nog met een luier onder mijn rokje boodschappen moeten doen, en nieuwe luiers halen.... voelt toch wel heel vreemd........
Bij vrienden moet ik Pester altijd eerst bedienen, voor ik zelf iets drink. De vrienden kijken hier niet meer van op. Wat wel weer apart is, als ik zijn koffie klaarmaak, door er melk in te doen en het te roeren, terwijl hij zelf er veel beter bij kan. Ehm... en dat bij zijn moeder op de bank....
Waar bekenden bij zijn, moeten vragen of ik een sigaret mag roken. Pester is wel heel lief dat ik het ook mag vragen zonder woorden. Maar als de situatie het toelaat (lees: als er geen mensen bij zijn die er aanstoot aan nemen), vraag ik het hardop. En rook ik ook niet als dit niet is toegestaan.
Vandaag nog met een luier onder mijn rokje boodschappen moeten doen, en nieuwe luiers halen.... voelt toch wel heel vreemd........
Bij vrienden moet ik Pester altijd eerst bedienen, voor ik zelf iets drink. De vrienden kijken hier niet meer van op. Wat wel weer apart is, als ik zijn koffie klaarmaak, door er melk in te doen en het te roeren, terwijl hij zelf er veel beter bij kan. Ehm... en dat bij zijn moeder op de bank....
Waar bekenden bij zijn, moeten vragen of ik een sigaret mag roken. Pester is wel heel lief dat ik het ook mag vragen zonder woorden. Maar als de situatie het toelaat (lees: als er geen mensen bij zijn die er aanstoot aan nemen), vraag ik het hardop. En rook ik ook niet als dit niet is toegestaan.
Mompelt iets van onder een tafel kruipen bij een griek ...phedre schreef:met vib op afstand bedienbaar boodschappen wezen doen,
Zo'n 25 jaar terug met mijn 1e D het centrum van Den Haag door, in het najaar. Was toch een dag om nooit te vergeten. Ik droeg een lange marine-coat, die dubbele jaszakken had. Dubbel in de zin van ook in je broekzakken kunnen komen zonder de jas te hoeven openen. Ik liep dus de hele tijd geboeid over straat naast haar, terwijl het er uitzag alsof ik gewoon met mijn handen in mijn jaszakken liep. Zij had de grootste lol, omdat ze de tas die aan mijn arm hing bij elke winkel lekker vol kon gooien. Neerzetten kon ik m toch niet. Bovendien was ik dus met eten en drinken ook totaal van haar afhankelijk en moest ik alles gevoerd krijgen, waardoor we er soms bijliepen als een verliefd stelletje wat niet normaal kan doen. Ze moest mee naar het toilet als ik ging plassen, omdat ik dat zelf ook niet kon met die boeien om. Af gingen de boeien niet voor een plas. In de auto moest ik door haar met werkelijk alles geholpen worden. Het portier openen en sluiten en ook de gordel. Het was zelfs koud genoeg voor een sjaal, dus ik kon ook nog een poosje met een gag in lopen. Doordat ze de sjaal zorgvuldig om mijn nek en gezicht sloeg, had niemand iets door. De hele dag had ze de grootste lol om mijn afhankelijkheid, en dat ik angstvallig heeel dicht bij haar in de buurt bleef. Soms was ik daar weer niet blij mee, omdat ze ook ongehinderd aan mijn tepels kon komen zonder dat iemand een idee had wat ze precies deed onder die jas. 

- kitten
Gaaf!
Dat wil ik ook doe bij jongetje! Is het al winter??

- JJV
mijn (tot de draad versleten) burberry heeft van dat soort zakken
.. vandeweek nog 3 zien hangen op't waterlooplein
eentje was een damesmodel dat daar 3 maand terug ook al hing
(beetje blauw-grijzig met donkerblauw op de kraagpanden)
.. vandeweek nog 3 zien hangen op't waterlooplein
eentje was een damesmodel dat daar 3 maand terug ook al hing
(beetje blauw-grijzig met donkerblauw op de kraagpanden)
~\v/~