NSFW - Borsten afbinden (vanuit "geheime" fantasieen)
- JJV
Re: Borsten afbinden (vanuit "geheime" fantasieen)
hm
achter't harnas binden lukt dan soms weer wel
is beetje gefrot
maar heb je wel't idee .. ofzo
(en anders zul je voor deze ervaring idd nog wat jaaaaren moeten wachten)
achter't harnas binden lukt dan soms weer wel
is beetje gefrot
maar heb je wel't idee .. ofzo
(en anders zul je voor deze ervaring idd nog wat jaaaaren moeten wachten)
~\v/~
Als ik dit lees denk ik nee nooit meer!
Maar dat heb ik wel meer met dingen die mijn ex ooit met me heeft uitgespookt.
Dus wie weet ooit wel weer een keer. Lief kent het verhaal dus zou het denk ik niet zo snel doen.
Ik heb zoiezo al een haat/liefde verhouding met die dingen.
Maar dat heb ik wel meer met dingen die mijn ex ooit met me heeft uitgespookt.
Dus wie weet ooit wel weer een keer. Lief kent het verhaal dus zou het denk ik niet zo snel doen.
Ik heb zoiezo al een haat/liefde verhouding met die dingen.

@ Marijke
Heel herkenbaar. Heb kleine borsten (75B) en touw er om heen krijgen is geen doen. Glijd er weer vanaf.
Guardian geeft mij regelmatig een borstharnas wat een beetje in de buurt komt van afbinden. Touw onder en boven m'n borsten en dan aan de zijkanten en in het midden de touwen samen trekken. Dat blijft dan wel redelijk zitten.
Heel herkenbaar. Heb kleine borsten (75B) en touw er om heen krijgen is geen doen. Glijd er weer vanaf.
Guardian geeft mij regelmatig een borstharnas wat een beetje in de buurt komt van afbinden. Touw onder en boven m'n borsten en dan aan de zijkanten en in het midden de touwen samen trekken. Dat blijft dan wel redelijk zitten.
70B hier en ik herken het nietblijvenzittenfenomeen ook erg goed. \
Mijn lief moet toch maar leren hoe hij zo'n harnasje aanlegt.
Mijn lief moet toch maar leren hoe hij zo'n harnasje aanlegt.

ik heb ook 70-75B en bij mij is het wel gelukt, idd ook in combinatie met een harnasje. Het heeft wel overleg van 2 personen en meerdere pogingen gekost. En hoera voor Marijke: mijn borsten zijn ook vrij stevig en niet al te hangerig.
- Sabrina
Ik moet zeggen dat 't met mijn 85E toch geen probleem is om ze af te binden, da's één van de (weinige) voordelen van mijn cupmaat
. Ik vind 't overigens geweldig, m'n borsten worden er heerlijk gevoelig van, ik vind 't super :icon_biggrin: .

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
Ik zat er nét aan te denken, idd, ook 85E. Voor opbinden hebben ze de ideale maat, maar buiten het opbinden om had het wel een onsje minder gemogen..Sabrina schreef:Ik moet zeggen dat 't met mijn 85E toch geen probleem is om ze af te binden, da's één van de (weinige) voordelen van mijn cupmaat. Ik vind 't overigens geweldig, m'n borsten worden er heerlijk gevoelig van, ik vind 't super :icon_biggrin: .
MILF 

/me weet wel wat 'ie morgen gaat doen met de borsten van een zeker iemand...
ik heb een 95D en toch ook problemen met opbinden hoor. Rechtopstaand lukt het gewoon niet.. voorover buigend dus wel, maar dan moet ik ook nog wel eens handje helpen..
- Sabrina
Yup, inderdaad. Een minder zere rug zou bijvoorbeeld best prettig zijn... Maar het is wel ideaal met opbinden ja, daar zijn ze weer heel goed voor.juffie schreef:Ik zat er nét aan te denken, idd, ook 85E. Voor opbinden hebben ze de ideale maat, maar buiten het opbinden om had het wel een onsje minder gemogen..Sabrina schreef:Ik moet zeggen dat 't met mijn 85E toch geen probleem is om ze af te binden, da's één van de (weinige) voordelen van mijn cupmaat. Ik vind 't overigens geweldig, m'n borsten worden er heerlijk gevoelig van, ik vind 't super :icon_biggrin: .
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Voleuse
Zucht. Volgens officiele maten heb ik cup AA, al draag ik A omdat bh's van AA voor 13jarigen zijn. Dusja. Borsten afbinden gaat m niet worden.shareen_G schreef:@ Marijke
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Re: NSFW - Borsten afbinden (vanuit "geheime" fantasieen)
Dan maar tepels afbinden? Ook niet gek
Misschien, zoals Marijke al zei, lukt het wel als je wat ouder bent. Zelf heb ik ook kleine borsten en het gaat best, waarschijnlijk speelt leeftijd wel een rol.

Misschien, zoals Marijke al zei, lukt het wel als je wat ouder bent. Zelf heb ik ook kleine borsten en het gaat best, waarschijnlijk speelt leeftijd wel een rol.
Ik heb altijd megantische borsten gehad (nouja, cup E, tegenwoordig F/G maar dat komt omdat ik ben afgevallen en de omtrek kleiner is geworden, maargoed). Ze zijn ook heel goed in hangen dus dan zijn ze geweldige objecten om af te binden.
Alleen... vroeger had ik daar een HEKEL aan. Ik walgde ervan, werd er misselijk van. Voelde me lelijk en vies als iemand dat deed. Ik schaamde me ontzettend voor mijn borsten omdat ze zo groot waren en hangen, ik was/ben niet de dunste en dat gaf me ook veel onzekerheden. Ik kon vroeger heel makkelijk gewoon misselijk worden en onwel als ik teveel naar mijn lichaam keek, en als iemand mijn borsten dan afbond vond ik het afschuwelijk.
Tegenwoordig is met de leeftijd (21 maargoed) wat meer zelf acceptatie gekomen. En het borsten afbinden vind ik tegenwoordig zelfs een beetje leuk en vernederend, juist omdat ze zo groot zijn.
Alleen... vroeger had ik daar een HEKEL aan. Ik walgde ervan, werd er misselijk van. Voelde me lelijk en vies als iemand dat deed. Ik schaamde me ontzettend voor mijn borsten omdat ze zo groot waren en hangen, ik was/ben niet de dunste en dat gaf me ook veel onzekerheden. Ik kon vroeger heel makkelijk gewoon misselijk worden en onwel als ik teveel naar mijn lichaam keek, en als iemand mijn borsten dan afbond vond ik het afschuwelijk.
Tegenwoordig is met de leeftijd (21 maargoed) wat meer zelf acceptatie gekomen. En het borsten afbinden vind ik tegenwoordig zelfs een beetje leuk en vernederend, juist omdat ze zo groot zijn.

- kitten
Yay voor die persoonlijke groei vode! 

- juffie
- Site Admin
Hier een link voor een demonstratiefilmpje over het bonderen van verschilldende formaten borsten van kink.com
klikkerdeklik
klikkerdeklik
MILF