Vrolijk!
- Voleuse
Re: Vrolijk!
Verliefd zijn is zo leuk! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Wow, ik heb het raam open, en volgens mij hoor ik behalve de krekels nog wat kikkers ook! *Blij is*
Puppie!!
*zingt: We are the world....we are the children...."*
Hoe voel je je?? Nog helemaal nagalmend?? Heb je ook leuke ballen op je koppie nu??
Ik mocht gisteren en heb, in geheel andere stijl dan jullie mij kennen, onwijs gefeest!! Lekker bij een leuke groep aangeschotern tot dronken jongelui gevoegd en gefeest!!! Mijn gezelschap vroeg zich af hoe ik dat deed zonder te drinken (arme mensen die zó denken) Maargoed, ik vond het een heerlijk feest weer. Heb genoten van alle drommen witte en zilveren mensen. De een nog mooier dan de ander.
En ook bedacht dat als ik ooit nog zo'n feest-concert bezoek dat ik dan met leuke mensen wil!! Beetje aardig zingende trekpleister is dan wel meegnomen, want ik sluit een Frns Bauer dan wel bij deze uit, feest of niet!!
Na afloop bijna - echt een haartje!- iemand ondersteboven gereden. Niet zo gek met al dat dronken spul op straat
en gewoon autorijden he :smiley_panic:
Ik zal m uitleggen....druk op parkeerplaats...ik sta in de aaneengesloten rij, maar t gaat toch zijn tijd duren, dus laat zo af en toe iemand ertussen. Komen er een meneer aan met dire nogal opgedirkte tuttebellen. Echt de arrogantie droop eraf...Afijn, ik was niet verbaasd om te zien in welke dikke _piiiieeep- auto ze stapten. Niet voor lang! Tut 1 en tut 2 stapten uit, staken peuk op en keken eens langs die rij. Tut 1 dook in open raampje, kletste met de meneer. Bob ging ware stuurmanskunsten vertonen om voor te dringen inde rij. De auto's voor mij gaven geen strobreed toe en zij kwamen er niet zomaar tussen. Ik ben dus erg van het ritsen, iedereen wil naar huis enz...ik had er al genoeg voorgelaten en denken dat je omdat je dikke autokont hebt en omdat je....*zwijgt wijselijk* Hoe dan ook...ineens wilde ik ook naar huis en sluit dan prima aan bij de voorlioggende bumper. Auto's achter mij toeteren en gebaren ook naar de auto en die tutten, en echt waar, in één seconde stapt tut 2 voor mijn auto!!! Ze had nog wel geknikte knietjes, want ik raakte haar nog in de knieholte's. En nee, natuurlijk rijd je niet verder door!!!
Ik ben normaal een rustig mens en wil graag dat iedereen mij lief vindt. Maak nooit ruzie. Toch heeft colet ook grenzen!
Dan ga ik geen goed gesprek aan in alle rust, maar blijk ik toch de Amsterdamse
straattaaal bij machte. Althans...als een goede openeningszin niet werkt.
Alles in mij kriebelde...kriebelen? Kookte! Als ik...als ik....dan....
Hoe dan ook, ik heb het nodige gezegd
, maar Tut, (hoofdletterwaardig)wat ze nu zonder vooroordeel echt werd, bewijs was geleverd...
Ik kook bijna weer als ik terugdenk!
Weet je...ik heb het verder ook weer gedaan...als je iemand aankijkt en je niet zo asociaal gedraagt, dan ben ik hartstikke lief. Ik bedoel...of ik nu laat thuis ben of laat thuis ben...riitsen, sociaal rijden, iedereen heeft een leuke avond gehad, verbroedering was motto van het laatste nummer...
Maar dan zon takkeTuthola in een auto ....
Nee, ik zwijg al....*legt hand op hoofd en hoort het sissen*
Terug naar vrolijk: Puppie, hoe vond je het???
*zingt: We are the world....we are the children...."*
Hoe voel je je?? Nog helemaal nagalmend?? Heb je ook leuke ballen op je koppie nu??
Ik mocht gisteren en heb, in geheel andere stijl dan jullie mij kennen, onwijs gefeest!! Lekker bij een leuke groep aangeschotern tot dronken jongelui gevoegd en gefeest!!! Mijn gezelschap vroeg zich af hoe ik dat deed zonder te drinken (arme mensen die zó denken) Maargoed, ik vond het een heerlijk feest weer. Heb genoten van alle drommen witte en zilveren mensen. De een nog mooier dan de ander.
En ook bedacht dat als ik ooit nog zo'n feest-concert bezoek dat ik dan met leuke mensen wil!! Beetje aardig zingende trekpleister is dan wel meegnomen, want ik sluit een Frns Bauer dan wel bij deze uit, feest of niet!!
Na afloop bijna - echt een haartje!- iemand ondersteboven gereden. Niet zo gek met al dat dronken spul op straat

Ik zal m uitleggen....druk op parkeerplaats...ik sta in de aaneengesloten rij, maar t gaat toch zijn tijd duren, dus laat zo af en toe iemand ertussen. Komen er een meneer aan met dire nogal opgedirkte tuttebellen. Echt de arrogantie droop eraf...Afijn, ik was niet verbaasd om te zien in welke dikke _piiiieeep- auto ze stapten. Niet voor lang! Tut 1 en tut 2 stapten uit, staken peuk op en keken eens langs die rij. Tut 1 dook in open raampje, kletste met de meneer. Bob ging ware stuurmanskunsten vertonen om voor te dringen inde rij. De auto's voor mij gaven geen strobreed toe en zij kwamen er niet zomaar tussen. Ik ben dus erg van het ritsen, iedereen wil naar huis enz...ik had er al genoeg voorgelaten en denken dat je omdat je dikke autokont hebt en omdat je....*zwijgt wijselijk* Hoe dan ook...ineens wilde ik ook naar huis en sluit dan prima aan bij de voorlioggende bumper. Auto's achter mij toeteren en gebaren ook naar de auto en die tutten, en echt waar, in één seconde stapt tut 2 voor mijn auto!!! Ze had nog wel geknikte knietjes, want ik raakte haar nog in de knieholte's. En nee, natuurlijk rijd je niet verder door!!!
Ik ben normaal een rustig mens en wil graag dat iedereen mij lief vindt. Maak nooit ruzie. Toch heeft colet ook grenzen!
Dan ga ik geen goed gesprek aan in alle rust, maar blijk ik toch de Amsterdamse

Alles in mij kriebelde...kriebelen? Kookte! Als ik...als ik....dan....
Hoe dan ook, ik heb het nodige gezegd

Ik kook bijna weer als ik terugdenk!
Weet je...ik heb het verder ook weer gedaan...als je iemand aankijkt en je niet zo asociaal gedraagt, dan ben ik hartstikke lief. Ik bedoel...of ik nu laat thuis ben of laat thuis ben...riitsen, sociaal rijden, iedereen heeft een leuke avond gehad, verbroedering was motto van het laatste nummer...
Maar dan zon takkeTuthola in een auto ....
Nee, ik zwijg al....*legt hand op hoofd en hoort het sissen*
Terug naar vrolijk: Puppie, hoe vond je het???
- kitten
yay chippie! Bij jou loopt het allemaal ook steeds beter op steeds meer gebieden he? :icon_biggrin: Super!! 

YaY chippie! Lekker he? Ik heb t ook nog steeds
Vandaag wordt het eens superdag: Eerst komt mijn lieve D
hier bij mij
, waarna een bevriend D/s stel ook nog bij ons voegt om voorafgaand aan bdsmzaken feest 5 gezellig te blijven eten
Vanmiddag zal ik waarschijnlijk lekker aan t stuiteren zijn, voordat Zij er is... :smiley_panic:
Feels like a wedding day! YaY!

Vandaag wordt het eens superdag: Eerst komt mijn lieve D

Vanmiddag zal ik waarschijnlijk lekker aan t stuiteren zijn, voordat Zij er is... :smiley_panic:
Feels like a wedding day! YaY!
- madeleine
Sinds afgelopen maandag ben ik poezenmama. Twee kittens van 8 weken. Het kost mijn kleding, mijn gordijnen en nog wat onbelangrijke zaken. Maar ik knuffel en kroel me helemaal lens. Glimlach is niet meer van het gezicht af te krijgen.. 

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- puppie
Het was echt geweldig leuk!!kitten schreef:Vréselijk! Da's net zoiets als... na je 30e nog naar Clouseau gaan ofzo!

Beetje jammer alleen dat ik pas om 3:45 thuis was

Opzich niet zo erg, maar ik moest om 7:30 beginnen met werken

- Voleuse
Aaaaaaahw kittens poesjahs! <3<3<3madeleine schreef:Sinds afgelopen maandag ben ik poezenmama. Twee kittens van 8 weken. Het kost mijn kleding, mijn gordijnen en nog wat onbelangrijke zaken. Maar ik knuffel en kroel me helemaal lens. Glimlach is niet meer van het gezicht af te krijgen..
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Lief inderdaad!
Ik heb een 12/13 jarige knorremans, kittens (en twee ook nog) lijken me zoooooo leuk !
Waar woon je ook weer madeleine? Dan nodig ik mezelf uit voor een knuffelsessie
Ik heb een 12/13 jarige knorremans, kittens (en twee ook nog) lijken me zoooooo leuk !
Waar woon je ook weer madeleine? Dan nodig ik mezelf uit voor een knuffelsessie

**Self Rescuing Princess**
voor knuffelen zijn ze enig!!!
Puppies ook trouwens (nog méér zelfs)
Maar twee kittens zorgen ook voor een aanslag op je huisraad!
Voorlopig neem ik genoegen met het knuffelen van WS-ers op meets

Maar twee kittens zorgen ook voor een aanslag op je huisraad!
Voorlopig neem ik genoegen met het knuffelen van WS-ers op meets

yesssss, ik heb nieuwe schoenen en ik vind zo ook nog superleuk. Meestal is het zo van.... tja, deze maar want dat zijn de enigen die passen. Maar nu..... ik ben verliefd op mijn nieuwe schoenen. Dit zijn ze geworden

- Ravelijne
Prachtig! Mag ik vragen waar je ze gevonden hebt?