I'll do him / her
- pluis
Re: I'll do him / her
" dat soort mensen".. " die types".. Wat bedoel je, blieb?
(klinkt misshcien gek, maar op basis van jouw foto's had ik je, stijl gewijs, toch echt in t zelfde hoekje geplaatst..)
(klinkt misshcien gek, maar op basis van jouw foto's had ik je, stijl gewijs, toch echt in t zelfde hoekje geplaatst..)
Waar slaat dat nou op...ik ben geen anorexiageval en al zeker niet arrogant..
Ik doe jou toch niets?
Ik doe jou toch niets?
ik denk dat ze bedoelde de kleding stijl en het uhm beetje zwart met felle kleuren enzo.
ze bedoelde niet het arogante en het anorexia gedoe zie ik niet echt.
ze bedoelde niet het arogante en het anorexia gedoe zie ik niet echt.
oh...ik bedoelde meer van die flinterdunne mensen die andere mensen uit gaan staan lachen omdat ze niet slank genoeg zouden zijn...zo ben ik eens uitgelachen door zon vrouwtje vandaar die mening erover
-
ik vind haar meer van het type dat ik tippi geen seconde hoef te overtuigen dat poly leuk is 
Lekkerrrrrr!!!

Lekkerrrrrr!!!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- pluis
@ bliebje
Ah.. ja, nee, ik bedoelde de beetje gotisch/ fetish achtige kleren, enzo.. K kan vanaf hier toch niet in t koppie van t meisje kijken, dus k weet niet of ze aardig of arrogant is.
Een van mijn vriendinnen is fotomodel.. Half zo dun als ik, bloedmooi, blond met krullen, je weet wel.. Mannen kunnen acuut niet meer van r praten. En ze is nog ns razend slim ok (cum laude aan de universiteit, enzo). Maar k mag neervallen als k ooit een meer onzeker mens getroffen heb. Haske beleefd en beschaafd en lief, en echt totaal niet arrogant. Daarom is t ook mn vriendin, niet omdat ze toevallig bloedmooi is (kan ze tenslotte ook weinig aan doen). En zij vindt mij dan weer helemaal tof omdat ik wel rondvormig ben, en mn kop kaalscheer en geen make up en bloesjes met frutsels draag
Heb zelf t idee dat ' mooie meisjes' meer dan de helft van de tijd zelf zo dodelijk onzeker zijn dat ze dan van pure ellende soms ineens om zich heen trappen. Plus dat ze zichzelf negen van de tien keer lang niet zo dun/ grootborstig/ modellerig vinden als wij
Ken ook weer n ander meisje met fotomodelachtige proporties die werkelijk helemaal weg was van mijn toch best wel wat vollere figuur met lesbische uitstraling.. Die had ook were geen idee dat ik net zoveel tegen haar opkeek als zij tegen mij. Zo hebben we allemaal wat
Enfin, ik vind t meiske op de foto (puur op r uiterlijk beoordeeld en karakterspeculatie daar gelaten) gewoon best geinig om naar te kijken
Ah.. ja, nee, ik bedoelde de beetje gotisch/ fetish achtige kleren, enzo.. K kan vanaf hier toch niet in t koppie van t meisje kijken, dus k weet niet of ze aardig of arrogant is.
Een van mijn vriendinnen is fotomodel.. Half zo dun als ik, bloedmooi, blond met krullen, je weet wel.. Mannen kunnen acuut niet meer van r praten. En ze is nog ns razend slim ok (cum laude aan de universiteit, enzo). Maar k mag neervallen als k ooit een meer onzeker mens getroffen heb. Haske beleefd en beschaafd en lief, en echt totaal niet arrogant. Daarom is t ook mn vriendin, niet omdat ze toevallig bloedmooi is (kan ze tenslotte ook weinig aan doen). En zij vindt mij dan weer helemaal tof omdat ik wel rondvormig ben, en mn kop kaalscheer en geen make up en bloesjes met frutsels draag

Heb zelf t idee dat ' mooie meisjes' meer dan de helft van de tijd zelf zo dodelijk onzeker zijn dat ze dan van pure ellende soms ineens om zich heen trappen. Plus dat ze zichzelf negen van de tien keer lang niet zo dun/ grootborstig/ modellerig vinden als wij

Ken ook weer n ander meisje met fotomodelachtige proporties die werkelijk helemaal weg was van mijn toch best wel wat vollere figuur met lesbische uitstraling.. Die had ook were geen idee dat ik net zoveel tegen haar opkeek als zij tegen mij. Zo hebben we allemaal wat

Enfin, ik vind t meiske op de foto (puur op r uiterlijk beoordeeld en karakterspeculatie daar gelaten) gewoon best geinig om naar te kijken

Hem ken ik, oda, of iemand die daar erg op lijkt. Twee meter lang, grote *kuch* hoorn, heerlijk beest. En nu samenwonend en braaf geworden. Voor zolang het duurt, denk ik.
Oh ja, ken je hem? Bofferd :icon_biggrin: Hij woont samen met Monica Bellucci... zucht...
- cinderella
Die twee vormden een letterlijk waanzinnig stel in de geweldige film Dobermann (1997).
Overigens, IMDb zegt dat ze wel al sinds 1999 getrouwd zijn, maar meestal niet samenwonen:
Overigens, IMDb zegt dat ze wel al sinds 1999 getrouwd zijn, maar meestal niet samenwonen:
Code: Selecteer alles
For professional reasons, Vincent lives mostly in Paris while his Italian-born wife, Monica Bellucci, lives mostly in London. Despite this, they have appeared in the following films together: Sheitan (2006), Agents secrets (2004), Irréversible (2002), Le pacte des loups (2001), Méditerranées (1999), Le plaisir (et ses petits tracas) (1998), Compromis (1998), Dobermann (1997), Come mi vuoi (1997) and L'appartement (1996).
toen doet er nu niet meer toe
Zijn dubbelganger is ook gek van Monica Belucci, heeft ie me ooit gezegd. Geen idee of zijn huidige partner daar op lijkt, maar het zou me niet verbazen.
Ik wou net een waanzinnig mooi plaatje van Tygo Gernandt plaatsen, maar het lukte niet...
liefs,
poes
Ik wou net een waanzinnig mooi plaatje van Tygo Gernandt plaatsen, maar het lukte niet...

liefs,
poes
En die stem! Want die deed't'm! Die stem! En daarna pas de looks! En wat ie ook doet he! Of ie nou kaal is, of dik, of een baard heeft...