Tatoeages en BDSM, gaat dat samen?
Tatoeages en BDSM, gaat dat samen?
Ik heb een leuke verzameling tatoeages. En dat worden er steeds meer. Nou vraag ik me af, hoe gaat dat samen met BDSM? Over blauwe plekken maar ik me niet zo zorgen, tenzij het om een genezende tatoeage gaat misschien. Bijten en snijden, dat wordt al enger. Zodra er bloed vloeit, lijkt me dat dat niet goed voor je tattoo is. En striemen? Die lijken altijd vrij dicht aan de oppervlakte te zitten.
Is er iemand die me daar wat over kan vertellen?
Is er iemand die me daar wat over kan vertellen?
- tessie
- Contacteer:
Re: Tatoeages en BDSM, gaat dat samen?
Ik heb een tattoo op mijn schouderblad, en als daar veel op geslagen wordt, dan zet ie wel op. Maar hij is soms sowieso wat dikker dan anders, dus misschien is die tattoo of die plek daar gewoon extra gevoelig voor ofzo. Ik heb er verder geen last van, na een paar dagen trekt het weer bij.
De tattoo bij mijn borst zet trouwens nooit op, ook niet als er veel op geslagen wordt.
Met snijden en bloed enzo heb ik geen ervaring.
De tattoo bij mijn borst zet trouwens nooit op, ook niet als er veel op geslagen wordt.
Met snijden en bloed enzo heb ik geen ervaring.
Het opzetten maakt me niet zoveel uit hoor. Het gaat me meer om echte schade. Dus uitlopen of vervagende kleuren en lijnen.
Blauwe plekken en striemen kunnen in elk geval geen kwaad. Die zitten (zoals je al zegt) vrij dicht op het oppervlak, terwijl de inkt van een tatoeage best diep zit. Van bijten en snijden weet ik het niet zeker, maar het lijkt me dat je ook daar serieus HARD moet gaan voordat er iets permanents wijzigt (een snee met een mes blijft doorgaans ook vlak onder het oppervlak).
Ik vermoed dat alles wat een litteken veroorzaakt (en snijden valt daar onder) een tattoo kan verzieken. Nou heb ik alleen een tattoo op een vlezig gedeelte, te weten mijn bovenarm (en de volgende komt ook op een vlezig gedeelte van mijn lijf) dus daar is het dik worden van de huid wat minder een probleem. Spieren gaan tamelijk soepel met schade om.
Ook hoe je huid reageert lijkt me een (persoonlijke) factor.
Ik neem in elk geval geen risico met mijn tattoo.
Ook hoe je huid reageert lijkt me een (persoonlijke) factor.
Ik neem in elk geval geen risico met mijn tattoo.
de meeste striemen zijn idd vaak oppervlakkig en die zullen niet zo snel kwaad kunnen.
pas als je de huid echt stuk slaat kan het je tattoo verpesten.
alleen bij verse tattoo's zou ik er zeker niet op slaan.
ik heb het namelijk een keer zien gebeuren bij tattoo peet in de shop,een man had een tattoo laten zetten maar weigerde te betalen.
de maker zuchte ff diep en gaf een paar harde klappen op de tattoo en je zag de inkt zich verspreiden tot een lelijke plek....
snijden zou ik zeker niet doen op een tattoo en hard bijten zodat de huid echt stuk is lijkt me ook geen strak plan.
ik gebruik wel naalden om krassen mee te maken en dat gaat niet eens zo diep maar het blijft zeker wel zichtbaar op de huid.
ook al kan dat lichtjes zijn je ziet het toch.
dus ik denk dat het dan ook zeker zichtbaar is als je het op een tattoo doet.
kortom gewoon wat plekjes vrij laten zodat daar gesneden kan worden ?

pas als je de huid echt stuk slaat kan het je tattoo verpesten.
alleen bij verse tattoo's zou ik er zeker niet op slaan.
ik heb het namelijk een keer zien gebeuren bij tattoo peet in de shop,een man had een tattoo laten zetten maar weigerde te betalen.
de maker zuchte ff diep en gaf een paar harde klappen op de tattoo en je zag de inkt zich verspreiden tot een lelijke plek....
snijden zou ik zeker niet doen op een tattoo en hard bijten zodat de huid echt stuk is lijkt me ook geen strak plan.
ik gebruik wel naalden om krassen mee te maken en dat gaat niet eens zo diep maar het blijft zeker wel zichtbaar op de huid.
ook al kan dat lichtjes zijn je ziet het toch.
dus ik denk dat het dan ook zeker zichtbaar is als je het op een tattoo doet.
kortom gewoon wat plekjes vrij laten zodat daar gesneden kan worden ?

De tattoo op mijn linker bovenarm is toch beschadigt door de zweep hoor. Het is geen grote schade, maar er is wel een klein stukje van de inkt weg. De huid was kapot geslagen op die plek, en er kwam een korstje op, na genezing, was de lijn niet meer heel.
Gelukkig valt het niet op, maar het heeft me wel voorzichtiger gemaakt.
Snijden in een tattoo?? Dat lijkt me niet zo handig... trouwens in de voetzool snijden is veel grappiger, daar heb je veel langer last van, en doorgaans staan daar geen tattoo's
Het volgende heeft niet echt met de openingspost te maken, maar wel met de topic titel. Ik vind het namelijk best lastig om mezelf als Pesters kleine meisje te zien, met heel mijn armen en rug onder de tattoo's. En dat vind ik best jammer. Ik kan me wel kleden als een kleine meid, maar ja.... die doodskoppen etc, gooien wel een beetje roet in het eten.
Het lukt wel... maar als ik eerder deze gevoelens had herkent, had ik denk ik niet voor de plaatjes gekozen die er nu op staan.
Gelukkig valt het niet op, maar het heeft me wel voorzichtiger gemaakt.
Snijden in een tattoo?? Dat lijkt me niet zo handig... trouwens in de voetzool snijden is veel grappiger, daar heb je veel langer last van, en doorgaans staan daar geen tattoo's

Het volgende heeft niet echt met de openingspost te maken, maar wel met de topic titel. Ik vind het namelijk best lastig om mezelf als Pesters kleine meisje te zien, met heel mijn armen en rug onder de tattoo's. En dat vind ik best jammer. Ik kan me wel kleden als een kleine meid, maar ja.... die doodskoppen etc, gooien wel een beetje roet in het eten.
Het lukt wel... maar als ik eerder deze gevoelens had herkent, had ik denk ik niet voor de plaatjes gekozen die er nu op staan.
Ik heb op mijn beide borsten een tattoo. Beiden met een vlinder, een met het Meesterteken van mijn D er onder wat hij ook gebruikt om zijn werk te signeren.( cadeautje van toen we 2 jaar samen waren) Ik loop daar regelmatig striemen of blauwe plekken overheen op, maar het heeft zich tot nu toe altijd goed hersteld, tattoo's ook niet beschadigd.
- juffie
- Site Admin
puppysjors schreef: Snijden in een tattoo?? Dat lijkt me niet zo handig... trouwens in de voetzool snijden is veel grappiger, daar heb je veel langer last van, en doorgaans staan daar geen tattoo's![]()

*Sublijst aanpassen gaat*
Iets met harde grenzen enzo...
MILF 

- kitten
uiteraarrrrrd...puppysjors schreef:Snijden in een tattoo?? Dat lijkt me niet zo handig... trouwens in de voetzool snijden is veel grappiger, daar heb je veel langer last van, en doorgaans staan daar geen tattoo's![]()

- tessie
- Contacteer:
Oh man ik krijg al de kriebels onder mijn voet als ik alleen al naar dat plaatje kijk! Hoe kan je daar in godsnaam voor stil blijven zitten??
- kitten
En dan Bush ook nog! :smiley_panic:
- cinderella
Tuurlijk Bush! Wie zou je anders onder je voeten willen hebben? Als ie fan was zou ie de tattoo wel ergens anders laten zetten
toen doet er nu niet meer toe
Wat anders? Een of andere wetstekst natuurlijk (grondwet bijvoorbeeld).
Dan kun je altijd met recht zeggen dat je die wet met de voeten treedt.
Dan kun je altijd met recht zeggen dat je die wet met de voeten treedt.

- cinderella
Dan kun je altijd nog een wetboek op de grond leggen. George W. in levende lijve onder m'n voeten zou denk ik wel het ultieme moment zijn denk ik, en ik weet nog wel wat pet play (geen pony of puppie, maar wat anders) met nog andere personen. Ik ben erg vóór non-consensual vernedering. 

toen doet er nu niet meer toe