slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
colet

Re: slowchat

Bericht door colet »

:shock: Vinden jullie dit veel???
"aan alle kampeerders..... :) vanaf vrijdagavond hebben de aldanniet jaloerse thuisblijvers met elkaar hun best gedaan om a. de boel hier gaande te houden
b. heel veel te posten als afleiding
c. heel veel te posten zodat jullie bij thuiskomst niet in 5 minuten bijgelezen zouden zijn

En dat lukte wonderbaarlijk goed. Het bewijs kunnen we niet meer leveren, maar lol hebben we in ieder geval gehad. Toran zat in een vergrote reageerbuis met nimueh, want die hebben een vage griep. Er is een paal midden in de slowchat geinstalleerd. juffie meent dat ik bezopen was en silence die kon er alleen maar om lachen.
Ikzelf heb me in bed afgevraagd of jullie (kampeerders) waarbij toch een groot deel van de incrowd zat, nu met kampeermeet, niet juist als 'out'crowd benoemd mocht worden. waarmee wij als thuisblijvers en heftig slowchattende menigte dan incrowd zouden zijn."
*weet dat het vaag klinkt maar nooit drinkt!!*

Dus...ach...wat is nu tien pagina's slowchat?? ;)
pluis

Bericht door pluis »

*zingstemmetje*

Ik ga slapen, ik ben moe,
k sluit mijn beide oogjes toe..
Frodo, houd ook deze nacht
over WS getrouw de wacht..

:amen:
rubyvita

Bericht door rubyvita »

amen!

ik ga slapen, ik ben moeder,
bij te weinig slaap verander ik in een chagrijnig loeder.

de rest zoals pluis zingt....welterusten allemaal en een dansend banaantje voor ons!
pluis

Bericht door pluis »

*grijpt dansend banaatje en duwt hem in de chocofondue*

Lekkel!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Whahahaha!!! Briljant!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En het vervolg...

Boze dat ik heb gedaan,
ziet ons Frootje toch niet aan.
Schoon mijn zonden vele zijn,
maak om WS' wil mij rein.

:amen:
Laatst gewijzigd door juffie op 10 aug 2009, 01:43, 1 keer totaal gewijzigd.
MILF :grin_ani:
rubyvita

Bericht door rubyvita »

ejjjj slapen ja!
wel even tandenpoetsen na banaan met shocosaus!
pluis

Bericht door pluis »

Als jij je tanden poetst na t roken, ja..Anders kenne we nie zoenuh, ruubje ;)

En heej juffie, k wist helemaal niet dat er n tweede couplet was.. Ben je christelijker opgevoed dan ik.. Wat voor pepermunt had jij op zondag?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

King. En Italiano's, ken je die nog? :D

En voor het eten kwam er iets uit wat leek op: *Herezegedezespijzeame* (Waarbij mijn vader regelmatig vroeg: 'Hebben we al gebid?' (I know, dialect)) Kortom, zo gedachteloos ging dat dus.

Maar naar de kerk gingen we niet vaak, want, ik citeer mijn vader:
's Morgens moet ik uitslapen en 's avonds moet ik Studio Sport kijken.' :mrgreen:
pluis

Bericht door pluis »

Ik ben van een mentos-gemeente geweest ;) En Onze Vaders voor t avondeten..

(inmiddels wel ontkerkelijkt, hoor, maar tot aan de late tienerjaren was ik daar toch heus veel)

Dat is óók voer voor een on-topic post, bedenk ik me nu, maar die maak ik morgen wel :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

colet schreef:en waarom ben jij dan zo hyper???
Ga dan hyper in bed liggen, mijn moeder zei altijd: slaap je niet, dan rust je toch :?

*ziet zichzelf al gedwongen morgen bijtijds smsjes te gaan sturen als zijnde wekdienst :twisted: *
Omdat ik vandaag tot 14:00 in bed heb gelegen, nu dus totaal geen slaap heb, en ik helemaal stuiter bij de aanblik van dit forum, omdat je, een uurtje of 2 geleden zo'n beetje iedere 10 seconden kon refreshen en er waren wéér 6 nieuwe post, en me bedenk wat we allemaal nog missen. Daarom.
colet

Bericht door colet »

Ja we missen nog vanalles!
Bijna...(bijna zeg ik) zou ik niet op vakantie willen, omdat ik alle nieuwe dingen ga missen :(
Maar om mijzelf dan volgende week te kunnen opkrikken heb ik me nog niet voorgesteld. Ga ik lekker even over nadenken :)

Is er al een troostbankje??
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jups. En wel hier.
colet

Bericht door colet »

jammer....ik dacht...ik open de knuffelmuur.

Ik heb nu niet perse behoefte aan troost, maar wel aan heel veel knuffels. Of is dat dan toch ook troost zoeken? :S
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Denk dat dat in de kern wel op hetzelfde neerkomt toch? En anders krijgen we weer 86 emo-topics, en daz volgens mij niet de bedoeling ;)

Maarre, bij deze:

*Speciale levering voor colet, inhoudend, 1 berg knuffels* :hug:
colet

Bericht door colet »

pluis schreef:... ren ik achter colet aan met een opgerolde krant om r dat ondeugende off-topic posten af te leren..
Wat leuk! Het hele weekend moest we zonder de spelletjes doen omdat de kampeerders alles mee hadden. Na mijn start met bingo, heb ik gisteravond toen ik in mijn uppie was heel hard door de lege gangen lopen hollen :lol:
Maar dat is nog leuker als er een pluis met opgerolde krant achter je aan komt :mrgreen:

Ik heb zo het vermoeden (mijzelf kennende) dat offtopic gaan niet valt af te leren. Net zoals sommige dingen niet zo goed aan te leren zijn ook :twisted:

*bekers warme melk maakt voor de liefhebbers, met als optionele toevoeging anijs, honing of desgewenst zelfs een scheut alcohol*
Plaats reactie