Hoe vaak
Hoe vaak
Volgens mij is er ooit wel een topic over geweest, maar die kan ik niet terugvinden.
Hoe vaak zijn jullie actief met BDSM bezig? En met actief bedoel ik dan een 'spel/sessie' of hoe je het ook wilt noemen. Wisselt dat of is het heel constant? Waar is het van afhankelijk?
Hoe vaak zijn jullie actief met BDSM bezig? En met actief bedoel ik dan een 'spel/sessie' of hoe je het ook wilt noemen. Wisselt dat of is het heel constant? Waar is het van afhankelijk?
Re: Hoe vaak
Het is bij mij afhankelijk van omstandigheden, ook dingen in het dagelijks leven die op dat moment spelen, hoe ik me voel, hoe ik in de relatie zit etc. Soms heb ik het meer 'nodig' dan op andere momenten.
Maar hoe zit het bij jullie als die factoren allemaal goed zijn? Is het zin hebben dan wel vrij constant? Bij mij is er wel een vrij vast patroon te ontdekken. Dan heb ik wel standaard een paar keer in de week zin bijvoorbeeld. Maar hoe vaak het daadwerkelijk gebeurd is natuurlijk afhankelijk van de ander.
Maar hoe zit het bij jullie als die factoren allemaal goed zijn? Is het zin hebben dan wel vrij constant? Bij mij is er wel een vrij vast patroon te ontdekken. Dan heb ik wel standaard een paar keer in de week zin bijvoorbeeld. Maar hoe vaak het daadwerkelijk gebeurd is natuurlijk afhankelijk van de ander.
- Sabrina
Hoe vaak ik zin heb? Dagelijks. Hoe vaak het er van komt? Heel erg wisselend, maar nooit vaak genoeg
.
Ik denk dat wij gemiddeld ongeveer eens in de twee tot drie weken wel iets hebben wat op spelen lijkt. In goede tijden gebeurt 't toch wel wekelijks, hebben we een dipje, dan kan het zijn dat er maandenlang niets is.

Ik denk dat wij gemiddeld ongeveer eens in de twee tot drie weken wel iets hebben wat op spelen lijkt. In goede tijden gebeurt 't toch wel wekelijks, hebben we een dipje, dan kan het zijn dat er maandenlang niets is.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Tja...ik zie Boefje alleen elk ander weekend, dus wat mij betreft is het vrij constant: één keer in de twee weken. 
(oké, er wordt dan doorgaans meer dan eens gespeeld...maar ergens is dat toch nog hetzelfde spel, maar dan met verschillende fases).
Uiteraard wil ik vaker spelen. Zowel als D als als s. Maar IRL-omstandigheden passen zich niet zomaar aan aan wat ik wil.

(oké, er wordt dan doorgaans meer dan eens gespeeld...maar ergens is dat toch nog hetzelfde spel, maar dan met verschillende fases).
Uiteraard wil ik vaker spelen. Zowel als D als als s. Maar IRL-omstandigheden passen zich niet zomaar aan aan wat ik wil.

En of jij er zin in hebt, natuurlijk.chippie_ schreef:het ligt/lag er ook altijd maar aan of iemand zin had om te slaan....![]()

Dat topic was er inderdaad LM
Hoe vaak hangt bij mij ook van de omstandigheden/partner af. Ik heb een hele tijd vrij intenstief gespeeld, zeg maar elke twee weken. Wat van mij gerust elke week had mogen zijn
Maargoed, zeg maar elke twee weken, dat beviel goed!
Overigens ook wel eens binnen vijf dagen alweer. (wat van mij ook gerust elke week...
)
Bij gebrek aan een partner ben ik ook niet actief in de BDSM qua spelen. Dan ben ik gewoon actief met feestjes en meets.
Die je dan onwijs doen gaan verlangen....soort van kat op het spek binden is dat, hoor! Al die spelende mensen
Kortom...mijn verlangen, wens, noodzakelijke behoefte
, die is groter dan de daadwerkelijke actieve BDSM.
Is dat een goed antwoord?
Vraag me af hoe dat zit bij de samenwonende/getrouwde stellen.....doen jullie het vaker omdat jullie meer de kans hebben misschien, dan speelpartners die (zoals bv Wever aangeeft) elkaar elke twee weken zien?
Hm Sabrina geeft al aan van niet...

Hoe vaak hangt bij mij ook van de omstandigheden/partner af. Ik heb een hele tijd vrij intenstief gespeeld, zeg maar elke twee weken. Wat van mij gerust elke week had mogen zijn

Overigens ook wel eens binnen vijf dagen alweer. (wat van mij ook gerust elke week...

Bij gebrek aan een partner ben ik ook niet actief in de BDSM qua spelen. Dan ben ik gewoon actief met feestjes en meets.
Die je dan onwijs doen gaan verlangen....soort van kat op het spek binden is dat, hoor! Al die spelende mensen

Kortom...mijn verlangen, wens, noodzakelijke behoefte

Is dat een goed antwoord?
Vraag me af hoe dat zit bij de samenwonende/getrouwde stellen.....doen jullie het vaker omdat jullie meer de kans hebben misschien, dan speelpartners die (zoals bv Wever aangeeft) elkaar elke twee weken zien?
Hm Sabrina geeft al aan van niet...
hoe vaak.. afhankelijk van hoe vaak Mr zin heeft:) Heb ik zelf helemaal niets over te vertellen. En dat is dan weer erg afhankelijk van hoe hij zich voelt en zo.
Kortom.. enorm wisselend.
en mede afhankelijk van wat je verstaat onder een spel.
Zijn nagels in mijn rug, mijn tepels, me echt pijn doen, gebeurt best wel heel regelmatig, de kleine dingetjes tussendoor als we bij elkaar zijn, zijn er eigenlijk altijd wel. Echt spelen als in studio-zwepen-klemmen-datsoortdingen... veel minder.
Kortom.. enorm wisselend.
en mede afhankelijk van wat je verstaat onder een spel.
Zijn nagels in mijn rug, mijn tepels, me echt pijn doen, gebeurt best wel heel regelmatig, de kleine dingetjes tussendoor als we bij elkaar zijn, zijn er eigenlijk altijd wel. Echt spelen als in studio-zwepen-klemmen-datsoortdingen... veel minder.
- Sabrina
@colet: Samenwonen zorgt dat het moeilijker is om de tijd te vinden voor écht spelen, voor mijn gevoel. Waar we eerst echt gericht waren op "Yay! Spelen! Whooptiedooptie!" als het weekend eraan kwam, hebben we nu gewoon genoeg te doen.
D/s-dingetjes zijn daarentegen wél weer heel levend, en veel makkelijker nu we samenwonen
.
D/s-dingetjes zijn daarentegen wél weer heel levend, en veel makkelijker nu we samenwonen

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
hoe vaak?
- als het van haar afhangt: bijna dagelijks
- als het van mij afhangt: meer tijd nodig om op adem te komen
- in werkelijkheid: 'wekelijks' spel, dit al voor maanden...
- duur van het spel: gemiddeld twee uur per keer
- en we zijn belange nog niet aan het einde van ons latijn...
- we zijn beiden wel op de uitkijk naar een tweede subje, interesse?
en nu vlug een
voor me
en een
voor haar, hihihi

- als het van haar afhangt: bijna dagelijks

- als het van mij afhangt: meer tijd nodig om op adem te komen

- in werkelijkheid: 'wekelijks' spel, dit al voor maanden...

- duur van het spel: gemiddeld twee uur per keer

- en we zijn belange nog niet aan het einde van ons latijn...

- we zijn beiden wel op de uitkijk naar een tweede subje, interesse?

en nu vlug een

en een

zeg simbor.. je zegt hier dat je haar al niet kan geven wat ze wil.. en dat je toch al op zoek bent naar een 2e?? is dat wel slim dan?:p
phe... het ene sluit het andere niet uit hoor
het 'op adem komen' moet je niet letterlijk lezen :icon_biggrin:
ik bekijk het als een druppeltje citroen die het eetbaar menu een nieuwe ontploffing geeft, een pittiger smaken van...
het 'op adem komen' moet je niet letterlijk lezen :icon_biggrin:
ik bekijk het als een druppeltje citroen die het eetbaar menu een nieuwe ontploffing geeft, een pittiger smaken van...

Laatste jaar wegens mijn gezondheid-ellende niet tot nauwelijks. Maar dat zijn we nu ruimschoots aan het inhalen 

Weinig, ben ook pas net uit de BDSM-kast gekomen en wil en moet nog ervaring opdoen.
Heb een korte tijd een spankee gehad die ik met de blote hand spankte elke 3-4 weken.
Dat was fun en fijn. ........een nieuwe sub voor spanking ?!
En verder ben ik als switch mijn sub kant aan het ontdekken maar heb hier nauwelijks spelervaring in.
Ik wil wel vaak, vaker , vaakst maar helaas.....
Heb een korte tijd een spankee gehad die ik met de blote hand spankte elke 3-4 weken.
Dat was fun en fijn. ........een nieuwe sub voor spanking ?!
En verder ben ik als switch mijn sub kant aan het ontdekken maar heb hier nauwelijks spelervaring in.
Ik wil wel vaak, vaker , vaakst maar helaas.....
Spelen: normaal gesproken om de week een hele lange dag. Soms wat vaker, heel soms wat minder.
De trigger is er bijna iedere dag door telefoontjes en smsjes, opdrachten etc. Eigenlijk ben ik er dus iedere dag wel mee bezig..
De trigger is er bijna iedere dag door telefoontjes en smsjes, opdrachten etc. Eigenlijk ben ik er dus iedere dag wel mee bezig..
Ik zie mijn vriend meestal in het weekend, vanwege studie/werk/afstand, en we spelen bijna elke week.
Soms meer kinky/lust en klooien met wat tikken, echte spellen met alles erop en eraan wat minder vaak. Ook erg afhankelijk van hoe druk we zijn (afspreken met vrienden, sporten, parties) of we eraan toekomen.
Ik stuiter wel vaker dan hij, maar ik krijg hem wel vaak mee in mijn enthousiasme..
Soms meer kinky/lust en klooien met wat tikken, echte spellen met alles erop en eraan wat minder vaak. Ook erg afhankelijk van hoe druk we zijn (afspreken met vrienden, sporten, parties) of we eraan toekomen.
Ik stuiter wel vaker dan hij, maar ik krijg hem wel vaak mee in mijn enthousiasme..
Euhm, hooguit eens in de twee weken. Maar zelfs dan komt het niet eens altijd echt tot uitgebreid spelen.... Wel vaak toch even een kort plagerijtje ofzo, maar uitgebreid spelen lukt echt niet elk weekend dat D-D en ik elkaar zien (en da's maar eens in de twee weken). Van mij zou het wel meer mogen zijn hoor, maar ja, wat niet gaat dat gaat niet. En soms haalt het "gewone leven" daarbij je in. Al merk ik wel dat het hebben van de mogelijkheid om te spelen het verlangen ernaar wel verminderd, ofzo. Met andere woorden, toen ik nog single was, was ik veel stuiteriger dan nu. Hmmm, ook nog eens een leuke om verder over na te denken.