Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
cinderella

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door cinderella »

Ik hoop dat jullie én hen daar toch nog een nachtje over nadenken hoor, en dan weer om de tafel gaan. Een huis kopen is niet niks, en ook nog eens heel emotioneel, niet alleen puur zakelijk. Je gaat er toch een groot deel van je leven wonen. Dit is een tegenvaller, maar misschien dat jullie samen er nog wel uit kunnen komen als de gemoederen wat bedaard zijn.
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

knuffel, al is het een dag te laat. Soms kan het zo vermoeiend zijn!! :hug:
kitten

Bericht door kitten »

Wakker laten blijven...? En dat werkt? Ik heb dan de volgende ochtend 3 sjagrijntjes aan de ontbijttafel... :shock:
phedre

Bericht door phedre »

daar ben ik dan ook wel bang voor idd.. plus dat je nog geen tijd voor je zelf hebt.. je eigen 'werkdag' duurt ook veel langer als de kids maar wakker blijven.

Als ze dan al wakker zouden mogen blijven, mogen ze dat lekker in hun eigen kamertje doen.... zodat ik gewoon eigen gang kan gaan.... maar is ook weer afhankelijk van kind(eren) hoor....

van andere kant.. hier ook paar kinderen die gewoon naar bed gaan als ze moe zijn.. ook als ze juist lang op mogen blijven... dan is het stuk beter te doen dan wanneer kids maar blijven spelen ook al zijn ze dwars af..., gewoon omdat ze geen zin hebben om naar bed te gaan
kitten

Bericht door kitten »

chippie_ schreef:En ik heb geen zin om boven op wacht te gaan zitten zodat ze op hun eigen kamertje blijven.
Dodelijk vermoeiend, maar het werkt wel. Middelste heeft eens een tijdje tussen mij en d'r vader in gelegen omdat ze ziek was. Ze was toen 2. Daarna wilde ze niet meer naar d'r eigen bedje. We hebben toen 2 weken lang elke avond bij haar bedje gezeten. Als ze eruit kwam terug leggen, maar verder geen aandacht. Daarna bij de deur staan. Daarna op de gang staan. Waren 2 weken from hell, maar daarna was het wel over.

Maarja... zij was pas 2 en ik stond er toen niet alleen voor...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

*legt kussentjes en verse fles digitale whiskey voor madeleine neer, kom maar hoor ! De knuffels liggen nog in de hoek ! *
**Self Rescuing Princess**
colet

Bericht door colet »

chippie_ schreef:Dat laatste is dus eigenlijk het belangrijkste....
Stond ik er maar niet alleen voor... zal een hoop schelen.. maar ik moet roeien met de riemen die ik heb.
*grote meelevende knuffels uitdeelt*
madeleine

Bericht door madeleine »

eireann schreef:*legt kussentjes en verse fles digitale whiskey voor madeleine neer, kom maar hoor ! De knuffels liggen nog in de hoek ! *
Neemt een slok... dank je wel. Natuurlijk is het uit. En natuurlijk is de reden dat hij niet van mij houd en ik wel van hem. En dus is het logisch dat hij makkelijker en snel weer date en speelt. En ik niet. En hij was al poly. Maar ik denk dan als je roept dat je poly bent, en niet van me houdt, dan is het toch geen poly, dan is het toch gewoon rondneuken onder het mom van..? En ik liet het toe. Omdat liefde onvoorwaardelijk is, de mijne, maar uiteindelijk heb ik me dus gewoon laten gebruiken.

Hij wil vriendschap. Dat heb ik aan mijn broek hangen. Mannen die vrienden met me willen zijn, en met me naar bed willen. In geheel willekeurige volgorde trouwens. Ik ben namelijk niet vrouwelijk genoeg. Ook waar. Welke vrouw gaat er nou whisky drinken als ze hoort dat een ex een ander heeft? (Maar ik word er wel heel onzeker en erg jaloers van, dus dat is dan wel weer heel vrouwelijk toch? Wat willen ze dan? Een roze motor? )

Maar je vrienden laat je dit soort info toch ook niet via internet weten? Zeker niet als je een jaar lang een heel groot deel van elkaars leven hebt uitgemaakt. Hij had me op de mail gevraagd hoe ik me voelde. Ik heb open, eerlijk en kwetsbaar geantwoord. 'Het (sarcasme) is rond als je nu snel een vriendin krijgt en gaat settelen.' Twee dagen later is de status gewijzigd. Maar goed het is een play partner en dating. Geen relatie. In mijn hoofd betekent dat het zelfde, op op zijn minst de start van een relatie. En dat mijn vrienden was het begin van dit einde.

mad, toekomste oude vrijster met twee katten, drinkt haar whisky op, gaat in bed liggen en hoopt dat ze de eerstkomende twintig jaar niet meer wakker wordt... Leven doet een beetje au de laatste tijd.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

't komt goed meis, ehm vast, en anders moet je lekker veel IRL vriendinnetjes te knuffelen gaan zien enzo. beetje afleiding.

Die roze motor lijkt mij dan weer een puik plan, maar jou vast niet :)
Muis77

Bericht door Muis77 »

*knuffelt maddeleine*
leonietje

Bericht door leonietje »

madeleine schreef: Welke vrouw gaat er nou whisky drinken als ze hoort dat een ex een ander heeft?
nou euh whisky was het destijds niet maar een flinke borrel was het zeker wel en ik ben niet iemand die snel alcohol drinkt maar dat was wel het enige wat hielp om ff rustig te worden!! Dus gewoon doen en je bent er echt niet minder om!!!
JerryM

Bericht door JerryM »

Zitten mooie tussen hoor

Afbeelding
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat een rotsituatie. Ik lees: "Ik ben namelijk niet vrouwelijk genoeg. Ook waar. Welke vrouw gaat er nou whisky drinken als ze hoort dat een ex een ander heeft?"

a) Over of je wel of niet vrouwelijk genoeg bent? Ik ken je nog te kort om daar een mening over te hebben. Het is mi maar hoe je 'vrouwelijk genoeg' definieert.
b) Ik denk dat er heel wat vrouwen zijn die naar de fles grijpen in zulke situaties.

Ik vermoed dat je ergens zelf best wel weet wat prettig voor je is, wat je wel en niet accepteert. Je mag er wezen zoals je bent. Natuurlijk zit je nu niet op zulke meningen te wachten, maar misschien denk je er later nog aan.
Heel veel succes.

Goed idee om met whiskey op naar je bed te gaan, en niet op je motor een eind te willen gaan rijden.

@JerryM: Lijkt me geen goed plan voor madeleine. Dan kijken de mannen alleen naar wat tussen haar benen zit, niet wat er boven zit. :mrgreen:
madeleine

Bericht door madeleine »

haha hahaha hahah mad word alweer een beetje vrolijker. (al wordt ze waarschijnlijk eerder vanilla dan dat ze oooooooooooit op chopper gaat rijden) thnx lieverds, jullie hebben zeker zaterdag heel veel afleiding en warmte gegeven. Dus verheug me op de knuffels *schenkt nog maar een glaasje whisky in, ziet nu al haar problemen dubbel*.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

problemen dubbel zien is niet de bedoeling, neem dan nog maar wat chocolade :)
Plaats reactie