Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
ranting

Re: Vrolijk!

Bericht door ranting »

Ooohh nice! Veel plezier ermee! En ook blij om je blij te zien :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

mijn nieuwe bed is er..... ze stonden al om half 9 op de stoep en om kwart voor 9 waren ze weer weg.... toen heb ik eerst even lekker gelegen....
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yay voor een vrolijke Crownless!

Ik ben ook vrolijk! Net eerste sollicitatiegesprek gehad, en voor mijn gevoel ging dat echt vet goed! Zo nummer twee, maar da's meer voor het nerveus-topic.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*stuitert* Ik ben vrolijk!!!!!!!!

Ben aangenomen op de school waar ik gisterochtend gesprek had! Ze willen me heel graag als stagiaire! Whoo-fucking-hoo! :icon_biggrin: :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
cinderella

Bericht door cinderella »

Congratulations!! :banana: :static: :banana: En veel plezier natuurlijk op je stage! Moet je ver? (Ik kan me herinneren dat je een paar maanden geleden gesolliciteerd hebt bij een school bij mijn werk in de buurt, en dat is een pokke-eind weg)
toen doet er nu niet meer toe
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Dankjewel! :static: :banana: :static: :banana: :static:

Nee, het is echt vlakbij! Net buiten Utrecht, ik ben totaal ong. 15 min onderweg vanaf Utrecht Centraal (trein + wandelen), dus 't is echt goed te doen! Ik ben zooooooo blij! Weer een positief puntje door alle donkere wolken :icon_biggrin:!

Daarnaast is het ook nog eens een superleuke school, en ga ik waarschijnlijk heel veel les geven aan klassen speciaal voor hoogbegaafde leerlingen! Echt supercool!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Gefeliciteerd Sabrina, goed zeg! :static:
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd, dat is wel vet cool!
ranting

Bericht door ranting »

Super Sabrina! Van harte! :static: :static:
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Mooi weer, rust in mijn hoofd, drukte om de spanning te verjagen... En een leuk bezoekje geplanned voor morgen. :)
Ik ben, ondanks alles, blij... En dat is om vrolijk van te zijn.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Gefeliciteerd Sabrina en ook een beetje voor de rust bij Janna.
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Yaaaaay Sabrina! :static: Gefeliciteerd!!!!!
sandra

Bericht door sandra »

Ik heb zoveel dingen om te vrolijk te zijn vandaag!!! Het is gewoon mijn dag...

Net even bij de Nederlandse winkel een Holland keycord gekocht en een frikandel gegeten!! :) lekker!!
Mijn batterij van mijn fotocamera weer teruggevonden!! (waar ik van overtuigd was dat die ook gejat was, aangezien mijn toilettas gejat was vorige week)
Veel beter weer gehad vandaag dan voorspeld!! (Er is hier een hurricane geweest... maar vandaag was het zowaar droog!!!)
Morgen lekker naar Sydney kopen!!!
Mijn thesis schiet lekker op, gelukkig maar want die moet over een week af....
Eindelijk een meeting met mijn supervisor gepland!!! (die heeft elke keer geen tijd, maar nu sta ik zelfs in zijn agenda..)
Deze week komen de verassingen voor Muis aan in een mooie envelop met het opera house erop (en nee.. dat was al geen verassing meer.. )

Dat was het weer!! Ik ga weer verder van mijn mooie dag genieten :banana: :static: :banana:
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Ik wordt altijd blij wanneer ik de posts hier lees.. YAy voor Sabrina!

Hier ook veel reden tot vrolijkheid.. Blij over liefde en vriendschap. :inluv: Nog even los van het feit dat het al een paar dagen zulk mooi weer is. :banana: :static:

En oh ja (klein detail) Ik heb m'n sporen!! En die zijn niet echt klein!! :shutup:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ontbijten/brunchen op het balkon in de zon met vers brood en aardbeitjes en Smorph :)

en avondeten op het balkon in de schaduw met de steengril en Smorph :)
:inluv: :inluv: :inluv: :static: :static: :static: :static:
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie