Deepthroat, advies en tips

Gesloten
inkie

Re: Deepthroat, advies en tips

Bericht door inkie »

hmmmm dit vraagt om oefentherapie....Zal m'n (sex)partner eens verrassen de volgende keer....oefenen zonder dat hij het weet (na ntuurlijk de tandenborsteltechniek onder de vingers of tong te hebben....hihihihi...
RB

Bericht door RB »

“Aangezien Richard maar één lul heeft”
Dat is geen argument. Niet alleen omdat in een kut ook twee lullen kunnen, maar vooral omdat netjes op je beurt wachten voor subjes net zo belangrijk is om te leren dan een goede deepthroat.

“(en Richard PB'en, natuurlijk):”
Daar geef ik je natuurlijk wel gelijk in ;-)

Dat werkt inderdaad het beste. 17,8 centimeter (precies mijn lengte) is namelijk de juiste lengte om te oefenen. Dat is gebleken uit uitvoerig Amerikaans onderzoek onder 1643 stellen, waar ik nu net even de link van kwijt ben ;-).

Te kort werkt niet, en als je D te lang is krijg je ook een probleem als je het wil leren, want het is zeker dat als hij klaarkomt zijn Handjes je nog even gaan “helpen”. Dat kan een man niet tegenhouden. Volkomen logisch.

Je moet ook geen te jonge D nemen. Die komen te snel klaar. Als je toch jonge D’s wil, neem er dan op z’n minst drie.

Nog een tip:
Als je de basis onder de knie hebt, dan neme men een neger met +20 centimeter (ik ken er wel een paar). De lul van een neger is in erecte toestand altijd meer flexibeler dan bij blanke mannen (Google maar even, heeft met de spieropbouw te maken, of wat ze wel de “bloedlul” en de “vleeslul”noemen). Soms is bij mij de erectie zo hard dat je amper een bochtje kan maken en juist dan komt die gag-reflex alleen maar meer. Niet dat ik dat niet lekker vind, maar het is niet altijd functioneel. Dan doe ik net niet tot aan de ballen. Of ik neem eerst een paar biertjes, dan is ie minder stijf en dat is ook handig voor plasseks. Want als een man klaarkomt, moet hij daarna vaak plassen, dus dan kun je in één adem doorgaan.

Als je geen emmer gebruikt als D of niet kiest voor het “bed-standje”, altijd op een handdoekje gaan zitten want na een half uur druipt het slijm echt naar je bilspleet. Kan een variatie zijn, maar dat is een ander topic.

Daarom. Buiten de diepte praten we natuurlijk ook over de tijdsduur. Laat je subje vooral en gemakkelijke houding aannemen (tenzij je een echte sadist bent en een parketvloer hebt ;-) ) , want een uurtje deepthroaten moet toch wel het streven zijn.

Tot nu toe heb ik maar één meisje gehad die het echt niet kon. Waarschijnlijk heb ik een natuurlijke kijk op de anatomie als ik een subje uitkies. Trucje is ook even je vinger er diep insteken tijdens het spreekwoordelijke kopje koffie op neutraal terrein. Gagt ze dan niet en gaat ze meteen zuigen, dan heb je een goeie. Vingers diep zuigen is niet verboden in het openbaar.

Bijkomstig voordeel van echt goed deepthroaten is dat de lading zaad niet ik contact komt met de mondslijmvliezen en er een verminderde kans is van HIV-overdracht via pijpen, als het direct de slokdarm in gaat.

Dus ja, wat wil je nog meer :mrgreen:
fantashe

Bericht door fantashe »

RB
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb voor het eerst ge-deeptroath! (Yeah baby! :static: )

I loved it, vond het absoluut geil enzo dat ik dat kon. Maar, even ontspannen gaat, 3 keer stoten kon ik handelen, maar daarna ging ik toch echt een ademprobleem krijgen. Ook door mijn neus lukt het niet meer om te ademen, net alsof mijn hele luchtpijp werd afgesloten. Ben ik dan nog niet goed genoeg ontspannen, of is dit een bekend probleem?

Mijn ervaring is nu dat het liggend op mijn rug en mijn hoofd achterover het makkelijkst gaat, kan me dan ook het makkelijkst overgeven (no pun intended) maar ook voorover, recht ervoor ging het. Wel lastiger en deed ook meer pijn. Voel nu mijn keel ook nog.

Kokhalsneigingen bleven ook wel aanwezig, want ik kon me dan wel een seconde of 10 ontspannen, maar daarna overviel me wel een gevoel van paniek. Gelukkig werd daar meteen op gereageerd. :)

Oh, en tranen kwamen bij mij ook. En veel slijm! Geen speeksel, maar echt slijm vanuit mijn keel. Is dat net zoiets als je natuurlijke glijmiddel down under, of iets anders?

/me likes!
(En hij ook wel dacht ik... :hypocrite: ;) )
MILF :grin_ani:
oda

Bericht door oda »

:static: :icon_biggrin:

Volgens mij is het normaal dat je niet kan ademen. Als je keel dichtzit, stik je. Dus snel ademen zodra je luchtpijp even vrij is!
emma

Bericht door emma »

Deepthroaten vind ik ook best geil, maar ook moeilijk.
Inmiddels gaat het best aardig, maar ligt ook aan the mood. Soms lukt het zelfs, als Q mijn hoofd vastpakt en gaat stoten, soms is dat meteen een trigger om ontiegelijk te gaan kokhalzen.

Wat betreft ademhalen: volgens mij kun je fysiek gezien niet meer ademhalen, als je de weg naar je slokdarm echt open hebt staan (i.e. de eikel van D-lief in je slokdarm hebt zitten). Aangezien dat het beschermingsmechanisme is, dat een hap eten wel je slokdarm in kan, maar niet je luchtpijp, waardoor je je zou verslikken.
Ik moet dus ook af en toe even terug om naar adem te happen. En dat gehijg, daar wordt D-lief dan weer geil van :inluv:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Gefeliciteerd juffie! :worshippy:

Heb je veel geoefend, of lukte het gewoon opeens? Ik krijg het niet voor elkaar hoor....en volgens mij doe ik écht mijn best :nopompom:

En tranen komen er genoeg bij tevoorschijn...Dat gaat gewoon vanzelf :roll:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Niet per sé geoefend, ging gewoon ineens. Het was ook niet afgesproken ofzo, of iets van: Ik ga je nu deeptroathen. Het was er ineens. Ik probeerde wat, ontspande blijkbaar mijn keel, en there it went!
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Wie weet, misschien moet ik er maar gewoon niet meer over nadenken, het gewoon vergeten, totdat het er op een dag óók gewoon is... :yes:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

pfft ik vind dit echt best moeilijk hor...ik heb net aaaaal die paginas met tips door gelezen....gaer zeker een aantal gebruiken...maar ik heb altijd meteen kotsneigingen....al gata dat al wat beter...nu kan ik al wat dieper als eerst...maar serieus ik krijg al kotsneigingen van een ballgag....ik denk dat ik gewoon ene hele gevoelige keel heb ofzo.... staat datmisschien in contact met je kutje ofzo want ik merk dat ik totaaaaaaal niet tegen directe clitorale stimulering kan....dan ga ik door het dak en niet van plezier maar van ....pijn? ik heb geen idee of het echt pijn is ofzo.... maar oke on topic.
ik vind het heeeel lastig om te doen al doe ik het wel graag...simpel weg om je Dom een plezier te doen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou, weet je, ik geniet ook gewoon enorm van pijpen. Vind het ook echt leuk en lekker om te doen, zeker geen straf. En probeer ook nog weleens wat uit, puur om te kijken wat de reactie is. En ook wat ik zelf nog meer kan met die pik in mijn mond. En dit was ook gewoon een probeersel...

Voor mij nu: Pijpen to a new level... En probeersel geslaagd...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ben nog op zoek naar tips om een klik-kaak te voorkomen.....
**Self Rescuing Princess**
oda

Bericht door oda »

Wat is een klik-kaak?

@cmeermin: misschien helpt het om het voor je te zien. Ik dacht altijd dat het niet kon tot ik het zag (op een filmpje). En met gemak, zelfs! Ik heb er best heel lang over gedaan, dus wel erg veel geoefend. En niet met bananen of worstjes want dat vind ik veel te eng (en vies). Maar voor me zien hoe het werkt, hoe het anatomisch in elkaar zit, erin geloven (omdat ik het had gezien), het zelf mogen doen (zonder sturing, hulp of afleiding) en me eraan overgeven, dat heeft het 'm gedaan. Oh ja: en niet bang zijn om te kokhalzen, of zelfs over te geven. Dat leer je gaandeweg wel af. Of niet, maar dat hoort erbij.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat je kaak vast komt te zitten en dat je die pas los krijgt door het 'gewricht' los te klikken. En vervolgens nog een paar dagen bij het kauwen ook steeds per ongeluk klikt....

Ik heb nu geloof ik een vrij permanente klik er in.... (wel raar, alleen links) en nee, ik heb geen behoefte dat met de tandarts te overleggen :)
**Self Rescuing Princess**
oda

Bericht door oda »

He wat rottig! Nee, dat weet ik niet :nopompom:
Gesloten