mej.s schreef:Goed, de volgende keer hou ik wel weer mijn mond als mijn informatie toch overbodig blijkt te zijn en anderen het al weten *waarom vraag je dan input en tips*
Je reactie is helemaal niet overbodig.
Het is juist fijn dat er meegedacht wordt.
Ik probeerde alleen even aan te geven waar ik al aan had gedacht.
De bank heb ik al als eerste aangepakt, want ik wist al van tevoren dat dat misschien nog het grootste probleem zou worden.
En dat is gelukkig allemaal toch vrij snel tot een positieve uitkomst gekomen. Ik heb een bank gevonden die zaken wil doen, namelijk de Rabobank. Mijn verzekeringen kan ik ook daar gaan afsluiten. Dus dat zit dan wel goed.
Wat betreft het voorbeeld van een ondernemingsplan.
Die had ik inderdaad ook gevonden bij de rabobank. Heel goed, want dan lever in precies het ondernemingsplan in zoals zij hem zelf hebben opgesteld.

Ik had m eerst ergens anders vandaan, maar heb daarna deze genomen. Wel een hele goeie van je.
Ja, de gemeenteraad...
Natuurlijk moeten ze me het inderdaad wel gunnen.
Vaak zijn seksinstellingen een beetje schaduwondernemingen. Daar is geen enkele gemeente natuurlijk erg happig op.
Nu is het voor mij dus belangrijk om de gemeente te overtuigen van mijn goede bedoelingen inderdaad. Dat gaat waarschijnlijk niet erg makkelijk worden. Over het persoonlijker maken van de aanvraag ... Zou dat echt werken denk je?
In principe is een onderneming toch al redelijk persoonlijk, want anders zou je er natuurlijk niet aan beginnen ... Hoe zie jij dat dan precies?
In mijn ondernemingsplan ga ik natuurlijk een paar andere clubs aankaarten i.v.m. de slagingskansen en winstprognoses voor een dergelijke onderneming. De showboat is er in elk geval eentje van.