Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gilraen^

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Gilraen^ »

*vlijt dondertje neer op de bank, bindt ze stevig vast omdat ze anders te eigenwijs is om te blijven liggen, drapeert dekentje over haar heen en laat haar met kleine slokjes een bakje troost drinken* Ow en knuffels krijgt ze ook!
kitten

Bericht door kitten »

:icon_sad: knuffel donder!!
Simbor

Bericht door Simbor »

mag ik mee-knuffelen? ;)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Soms word ik zo ont-zet-tend moe van mezelf he. Ik vergeet nogal vaak dingen. Vandaag is het weer zover.

Ik ging naar de stad om fot's uit te printen. Ik had dat gedaan, en denk, ik ga nog FF naart de Albert Heijn. Koop wat lekkere dingetjes, en ik ga op weg naar huis. Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik mijn foto's in mijn winkelmandje heb laten liggen... En ik herinner me dat net na mij de mandjes weggehaald werden!
Ik terug naar de winkel, maar ik had nog een tas met boodschappen, en geen bon meer. Ik wou de tas niet mee naar binnen nemen, want anders denken ze nog dat ik spullen gestolen heb. Ik laat hem even achter om de winkelmandjes na te kijken. Ik vind natuurlijk niks, en als ik terugkom heeft een of andere sloeber ook nog mijn tas met boodschappen meegenomen.

Zo heb je iets, zo heb je niets he. Ik heb mijn naam achtergelaten enzo maar het is gewoon vreselijk.
Laatst gewijzigd door Voleuse op 10 jun 2010, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

D'oh! Da's wel erg zeg, boodschappen jatten... Naja, hij zal het nodig hebben gehad, moet je dan maar denken... :icon_sad:

Balen joh!
madeleine

Bericht door madeleine »

oo wat fijn voleuse, dat ik niet de enige chaoot ben :static: . Ik hoop voor je dat jij ze wat makkelijker kan missen en dat hij ze hard nodig had. pff wat een verhaal.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
JerryM

Bericht door JerryM »

:hug:

boodschapjes volgende keer bij cassiere zetten.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Voleuse

Bericht door Voleuse »

XD Ja, inmiddels lijkt het wat minder erg. Alleen soms baal ik gewoon heel erg van mezelf.
Het was maar 10 euro :P. Ik hoop dat hij nu zit te genieten van mijn 2 chocoladerepen en koekjes :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre

Bericht door phedre »

begon ik net enigszins af en toe weer eens zonder rode cijfertjes op bankafschrift te zitten... moet auto naar garage... 350 euro was me van te voren vertelt.. maar goed.. wat nodig is, is nodig.... en ik had er voor gespaard.. voor zover dat ging... Belt garagemeneer dat er nog meer moet gebeuren.. rekening bijna 800!!!!!!

ik kan daar zoooooooooo slecht tegen... begin ik eindelijk boel beetje op orde te krijgen, begint er eindelijk beetje licht in tunnel te schijnen.... gaat het weer uit :( :( :( :(
voetsletje

Bericht door voetsletje »

Hoe het kan eindigen.

Om diverse redenen kost het me de grootste moeite om deze pagina te schrijven. Niet alleen omdat het een grote chaos is in mijn hoofd, maar ook omdat ik me zo ontzettend leeg voel. Alle energie lijkt uit me weggevloeid. Sinds bdsmzaken-feest #5 sliep ik al slecht. Er is daar tenslotte nogal wat gebeurd, wat uiteindelijk tot het einde van mijn D/s-relatie met Avenlon heeft geleid.

Eerlijk gezegd ben ik niet in staat geweest om de beslissing te nemen hierin. Avenlon was vanaf het begin de liefde van mijn leven, en voor geen goud zou ik bij haar weg willen. Ik bleef zoeken naar allerlei oplossingen om de dingen die gebeurd zijn nooit meer te laten voorkomen. De enige relatie die ik ken, is een D/s-relatie. Ik ben nu eenmaal geen vanilla type, het sub zijn zit in elke vezel van mijn lichaam.

Avenlon is echt een oneindig lieve schat. Zij heeft werkelijk alles uit de kast getrokken om van onze D/s-relatie iets moois te maken, een feest waar we samen heel lang van zouden genieten. Zo voelde ook elk moment met haar ook. Om voor die kanjer een zo lief, gehoorzaam subje te zijn, waar de onvoorwaardelijke overgave van afdruipt, deed ik ook echt alles om dat te bereiken. Misschien ben ik daarin zelfs mijn doel voorbij gestreefd, en was ik meer daarmee bezig dan met mijn lieve Meesteres gewoon gehoorzaam te dienen en van haar te genieten. De problemen waren op gegeven moment te zwaar en te talrijk om het voor haar hanteerbaar te laten zijn. Ik had er rekening mee moeten houden dat zij als Domme nog maar net begon. Ik liet me misleiden door haar bijzonder liefdevolle en goede goede aanpak, waarbij ze werkelijk niets verkeerd deed. Nog steeds heb ik alleen maar bijzonder veel respect en lof voor hoe zij is als Domme. Met haar kwam de hemel echt een klein stukje dichterbij de aarde.

We zijn gaandeweg echt wel veel van elkaar gaan houden, en dat vlak je niet zomaar uit. De liefde is er gewoon, al gaat dat niet meer vertaald worden in een D/s-relatie.
Zij zal geen onderworpenheid en gehoorzaamheid van mij vragen, en niet meer met mij gaan spelen. Dat is gewoon helemaal over.
Wel zal zij mijn allerliefste hartsvriendin blijven, bij wie ik nog intens kan genieten van haar liefdevolle aandacht, kusjes en knuffels.
Ik blijf nu eenmaal het voetsletje, helemaal bij haar, die zich graag onder haar lieve blote voetjes nestelt om ook die alle aandacht te geven.
Ik ben dan ook echt wel dankbaar dat deze liefde tussen ons gewoon in stand blijft en we op een andere manier verder gaan dan D/s. :kiss:

Denk nou niet dat ik me er best wel dapper doorheen sla. Dat is namelijk niet zo. Ik ben echt wel volledig naar de kloten. Ik sliep al niet zo lekker meer na bdsmzaken-feest #5, maar nu de breuk een feit is nog minder. Ik krijg geen hap door mijn keel, de trek is volkomen weg. Het idee alleen al bezorgt me kokhals neigingen. De hele dag door heb ik huilbuien, en niks heeft naar mijn gevoel nog zin. Me ergens op concentreren als afleiding lukt niet, elke keer dwalen mijn gedachten af en snap ik niet meer waar het over gaat. Muziek helpt me ook niet. Ik wil nu geen nummers horen die me straks aan deze tijd herinneren.

Ik ben blij met de reacties en steunbetuigingen van alle vrienden hier en op FL. Het doet me echt goed om juist nu wat van hen te horen. Natuurlijk zit er dan meteen met tranen in mijn ogen bij. Ik heb de kracht niet meer om me goed te houden. Ik zou graag zien dat ze ook Avenlon hierbij steunen. Het laat haar ook echt niet onberoerd. In elk geval bedank ik iedereen voor de steun nu het moeilijk gaat.

Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn... :icon_sad:
AET

Bericht door AET »

*geeft knuffeltje*
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat erg! Veel sterkte gewenst !
oda

Bericht door oda »

:icon_sad: wat naar voetsletje. Sterkte!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Sterkte voetsletje :cry:
**Self Rescuing Princess**
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*knikt begrijpend en geeft knuffels*
Plaats reactie