de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Imperator

Re: de oneindige vraag

Bericht door Imperator »

De PvdA, ik ben principieel tegen sp en groenlinks enzo. maar de PvdA heeft echt helemaal geen ruggegraat, geen principes... en daarom veracht ik ze meer dan welke partij dan ook...

Maar ik vind sowieso dat de... maatschappij hardhollend achteruit gaat... weinig respect voor anderen... geen principes meer...

Heb jij je wel eens afgevraagd hoe het zou zijn om iemand om het leven te brengen?
oda

Bericht door oda »

Ja :twisted: !

Heb je weleens een dier doodgemaakt? (muggen tellen niet)
Imperator

Bericht door Imperator »

Nee nog nooit, ik zou eerder een mens om het leven kunnen brengen dan een dier.

Tenzij het om eten gaat dan gaat het dier eerder dan de mens... denk ik... weet niet... eigenlijk...

Ga je nog op vakantie dit jaar?
iezje

Bericht door iezje »

ja hoor naar Finland en Duitsland. Ongeveer met 2 dagen ertussen.

Simpel: je favoriete auto all times?
cinderella

Bericht door cinderella »

Afbeelding
Even opgezocht, het schijnt een Volvo 1800E (dus niet 1800ES, das voor mij een totaal andere auto) te zijn.
Imperator schreef:Nee nog nooit, ik zou eerder een mens om het leven kunnen brengen dan een dier.
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van. Nog nooit een vlieg of wesp doodgeslagen, een spin of slak doodgemaakt?

Ik heb jaren terug (in de week voor de moord op PF) gewandeld in Engeland, en op een dag was het na een paar dagen warm weer erg regenachtig. Het pad waarover we liepen was letterlijk bezaaid met huisjes en naaktslakken. Je kon letterlijk geen stap zetten zonder "krak" te horen of weg te glibberen. Die dag waren we massamoordenaars. :clown:

Als jij dit geen vies verhaaltje vind, wat vind jij dan wel vies?
toen doet er nu niet meer toe
scarlett

Bericht door scarlett »

vind een aantal dingen erg vies
-een spuugbakje vast houden voor mensen die aant braken zijn, brrrrr
-met je blote voeten op een naaktslak trappen , die dan tussen je tenen blijft zitten als je ze eraf probeert te schudden,

Waar erger jij je dood aan?
fantashe

Bericht door fantashe »

Aan gedraai en gemier!

Wanneer wilde jij voor het laatst iets van de daken schreeuwen?
Toran

Bericht door Toran »

Eigenlijk.. Gister. Om de wereld te laten weten dat ik énorm trots ben op mijn meeko :inluv: :static:

Ik laat de vraag staan, vinnum wel leuk.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Zaterdagavond en gisteren eigenlijk, toen ik een verborgen kant van mezelf ontdekte en begon te erkennen iets met een dakje, en ik me daar even zo 'raar' door voelde dat ik 't gewoon heel erg kwijt wilde :).

Ik vind 'm ook leuk, dus schuif 'm door. Dingen om van de daken te schreeuwen zijn vaak positief!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Afgelopen weekend toen Oudste optrad met haar musical groep. En elke keer daarna toen ik de filmpjes nog eens bekeek. :inluv: Ze is 8 en de rest is allemaal ouder (t/m 16) en ze is nieuw in de groep, dus ze kende de liedjes nog niet zo goed en was regelmatig net te laat met de bewegingen, maar dat kon me allemaal helemaal niks schelen! :mrgreen: Ik vind het zó geweldig!! Ik overweeg Middelste en Jongste gewoon ook te gaan pushen dat ze ook auditie moeten gaan doen als ze oud genoeg zijn! :mrgreen: :bloos: Ik vrees alleen dat Middelste niet van haar plannen (paardrijden) af te brengen is... Maar Jongste valt nog wel te kneden! :twisted: En ze hebben te weinig jongens in de groep. Ik zag al dat de vervolg-groep t/m 25 jaar is, dus ze zijn onder de pannen tot ze het huis uitgaan dan! :schater:

:inluv:

wanneer was jij voor het laatst vertederd door een kind?
Imperator

Bericht door Imperator »

Afgelopen zaterdag, er kwam een kind de super in gelopen van een jaar of 4 ofzo... met een teddybeer die evengroot was als zij zelf... Ik heb een zwak voor koters... het gebeurt minimaal 1x in de 3 dagen dat ik smelt van zo een klein hummeltje.?

Worden vervelende kinderen geboren?
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

nee kinderen met stoornissen worden geboren, hoe de stoornis uitpakt licht echter ook aan hoe er door de omgeving mee omgegaan word.
vervelende kinderen die gewoon stront verwend zijn...worden zo gemaakt.

is mijn mening.
kitten

Bericht door kitten »

nieuwe vraag? :clown:
Imperator

Bericht door Imperator »

hier is de nieuwe vraag

Is dit een vraag?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nee.

Is de bal rond?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie