Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
linne{R}

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door linne{R} »

Sterkte silence, en ik hoop dat je vandaag van de dag kan genieten.

Komt ook even mopperen... gisteravond uitgegleden, dikke en hele zere knie, amper geslapen. Vandaag naar de dokterspost vandaar naar de eerste hulp, uren zoet en mogelijk banden kapot. Zit nu dus met poot omhoog in drukverband en veel pijn. Wachten tot de zwelling afneemt zodat ze het van de week beter kunnen beoordelen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Worlo

Bericht door Worlo »

linne schreef:Komt ook even mopperen... gisteravond uitgegleden, dikke en hele zere knie, amper geslapen. Vandaag naar de dokterspost vandaar naar de eerste hulp, uren zoet en mogelijk banden kapot. Zit nu dus met poot omhoog in drukverband en veel pijn. Wachten tot de zwelling afneemt zodat ze het van de week beter kunnen beoordelen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Mijn schuld, ik wilde weer zien hoe die bondage dingetjes werken he... Sterkte!
murron

Bericht door murron »

He getsie linne ....sterkte met je brokkepootje ;)

silence geniet met een lach (en een traan mag ook meis) van de verjaardag van je kiddo
linne{R}

Bericht door linne{R} »

@ Worlo nee joh, niet jouw schuld! Eigen lompheid gewoon pfffffffffffffffffffff

Knufffft murron, jij ook beterschap meis!
pebbles

Bericht door pebbles »

nou ook wel beetje mij schuld en de schuld van de vloer... en we zeidennog zo blijf nouzittennnn..

maar heel veel sterkte linne enne we waren de sap vergeten ;)
AndereBart

Bericht door AndereBart »

@silence: Maak er een extra speciale verjaardag van en geniet ervan. Nu kan het nog.
Het troostbankje is er later ook nog wel. :close_knuf:

@linne: sterkte met je been. :th_smiley_hug2:
Simbor

Bericht door Simbor »

linne, pitty the distance
anders op tafel
vlug herstel meid
ook voor jou :close_knuf:
JJV

Bericht door JJV »

oehhhh.. da's heftig idd
heb't zelf (helaas) ook meegemaakt dat er een leerling kwam te overlijden.. (nog in een toetsweek ook)
impact op zo'n klas is niet te geloven

sterkte etc etc etc
~\v/~
nijntje

Bericht door nijntje »

jeetje, chippie, heftig hoor :close_knuf:

Ik zal aan je denken morgen
faery

Bericht door faery »

Wat erg chippie! Sterkte ermee!

Ik wil zelf ook even wat kwijt, het zeurt al de hele dag door m'n hoofd, en misschien helpt het als ik het hier neergooi (was al een post begonnen zelfs, maar haalde het toen weer weg, omdat ik mezelf maar vond overdrijven, nou ja).

Ik loop bij een seksuoloog, omdat seks stom en eng is (dat denkt mijn hoofd in elk geval). Daarvan wist ik niet precies hoe de financiering liep, dat was allemaal niet zo duidelijk, maar ik dacht dat het wel goed zat. In mijn gesprek van vrijdag, hoorde ik dat zij geldt als eerstelijns-psycholoog. Ik heb dat nagekeken bij mijn polis en van de basisverzekering krijg je 8 zittingen per jaar waar nog een eigen bijdrage bij komt, en mijn aanvullende studentenverzekering geeft me nog eens 4 per jaar (van maximaal 60 euro per stuk ofzo) voor seksuologie en 4 voor eerstelijns. Waarschijnlijk komt dat er op neer dat ik dus 12 zittingen per jaar kan hebben, en ik zit nu op 9. Dan zijn er nog 3 over voor dit jaar.

Dat is niet genoeg, denk ik, en dat zuigt. Ik moet waarschijnlijk al gaan betalen (volgens mij is 60euro namelijk niet toereikend), maar complete consulten gaan betalen is me echt iets te veel: dat red ik niet.

Dus :(
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

He bah chippie!!

Heftig meis!!
(Weet dat het veel impact heeft op de kids).. sterkte meis!
MILF :grin_ani:
JJV

Bericht door JJV »

faery schreef:Dus :(
idd :(

valt't evt onder awbz ofzo? of dat er via via via nog dingen te regelen zijn? ofzo?

mijn tandarts begon ineens ènorm mee te denken dit jaar.. om't allemaal maar binnen de verzekering te krijgen
(geloof alleen dat ie't toch anders heeft uitgevoerd, maar ben even te lui't na te zoeken)
maar.. eh.. vragen bij de assistente?
~\v/~
AndereBart

Bericht door AndereBart »

Sterkte chippie. Dat zijn nooit leuke dingen om mee te maken. :hug:

En ook een dikke knuffel voor faery. :close_knuf: Ervaring leert me dat van je af schrijven inderdaad kan helpen.
faery

Bericht door faery »

Mijn psych viel wel onder awbz, en ik dacht dus dat mijn seksuoloog daar ook onder viel, al heb ik dat verder nooit echt nagevraagd. Ook stom van mij hoor, maar goed. Ik ga morgen VGZ bellen, en daar vragen hoe dat allemaal zit.
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Heel veel sterkte chippie, delen en er over praten met je collega's he?
Zelf ook een keer een pupil verloren en de impact daarvan kwam weer even boven. Hou je taai!

@feary... succes, dat stomme geld altijd met dit soort dingen...
Plaats reactie