steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
iezje

Re: steel de bunker

Bericht door iezje »

ik dans even een flink compas uit mijn benen. Oeps is zo overweldigd door de paarse schoenen en het geluid dat eruit komt dat ze bang wordt en de bunker verlaat

Mijn bunker..
al hoewel.... het is een goed geschenk voor JJV. Dus het is JJV's bunker:)
kitten

Bericht door kitten »

Ik doe er niet moeilijk om en versier JJV met vlaggetjes... goed... *aantrek* strak...!!

En omdat vlinders geen kool eten, maar nectar, steek ik mijn tong ff lekker uit naar oeps en geniet samen met mijn zwaar bewapende waakvlinders van...

Mijn bunker!
zeb

Bericht door zeb »

spuit kwistig wat feromonen (mixje van de gerafelde tampert en een spannende Dom) op een boom 500 meter verder op .
Wacht tot kitten en vlinders zich door de opkomende geilheid niet langer kunnen bedwingen en er op af gaan.

Mijn bunker!
fantashe

Bericht door fantashe »

*kijkt zeb alleen maar aan*

wiens bunker?

(MIJN!)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*ziet fantashe een staredown houden met zeb bij de ingang, loopt tussen de twee door, slaat de deur net iéts te hard dicht waardoor ze eruit vliegen en gaat zitten in...*

MIJN BUNKER!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Imperator

Bericht door Imperator »

*schrikt Sabrina af met zijn rechtse ideologie en zwaait haar uit terwijl ze in paniek weg rent*

MIJN bunker
JJV

Bericht door JJV »

wijst Imp op al die linkse kindertjes in donker afrika die nog niet van zijn evilheid gehoord hebben... (*ziet imp vol goede moed èn met evil grin wegrennen*)

Mijn bunker
~\v/~
Toran

Bericht door Toran »

*komt aanlopen met een stapel pamfletten.. *

JJV.. Er is daar een uitverkoop *geeft pamflet* En verderop een gratis workshop taartenbakken *geeft nog een pamflet* Spelletjes en dergelijke worden vanaf vandaag een week lang op dit adres gespeeld *geeft nóg een pamflet*

Ohja, niet te vergeten.. *dumpt de rest van het papierwerk in JJV's handen*

Zo, terwijl JJV uit gaat zoeken wat hij nu precies moet gaan doen, schuif ik hem, de stapel papier en een foeilelijke bank die in de bunker stond eruit..

MIJN bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Bindt Toran achter haar paard aan en laat die vrolijk naar een sappige wei rennen!
Installeert zich en geniet van de rust in...
MIJN BUNKER!
JJV

Bericht door JJV »

:schater: @inside joke
~\v/~
zeb

Bericht door zeb »

Helaas voor Gilraen^ had ze het paard achter de wagen gespannen. Enorme knal, gevolgd door een gil van Toran: paard en Toran achter op de wagen geknald.
Terwijl Gilraen^ met haar EHBO koffertje er naar toe rent, sluipt zeb (met lasbril) de bunker in en legt wat doornen, angels en voetklemmen bij de ingang:

Mijn bunker!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*Gille graaft een tunnel en geraakt zo in de bunker. Jaagt zeb met een zweep door zijn eigen vallen en geniet van*

MIJN BUNKER!

(even mijn sadistische kant hooghouden na zo een hulpvaardige actie van me)
Imperator

Bericht door Imperator »

*komt aangegaloppeerd op een groot zwart strijdros, doet de deur open, stap wat achteruit, laat gil voorbij schieten. mompelt iets over "size does matter." en terwijl gille over het paard aan het heen kwijlen is doet hij de bunker op slot*

MIJN bunker!
oeps2

Bericht door oeps2 »

je vergeet van je paard af te stappen :schater:
paard houdt niet van bunkers en springt met imp door t raam weer naar buiten in de zonnige wei

ik klim de bunker in

MIJN bunker :mrgreen:
madeleine

Bericht door madeleine »

Je vergeet dat je net met je voet in die lasso stapt die nog aan het paard is vastgemaakt. :evil: Op het moment dat het paard wegspringt, sleept het jou achter zich aan.
Ik zie de stoet vertrekken, kijk eens om me heen en plaats mijn poezelige derriere in
mijn bunker
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Plaats reactie