steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
Gilraen^

Re: steel de bunker

Bericht door Gilraen^ »

Dus ik heb een mooi zwart paard, een Imp en een oeps??? Houden jullie die bunker maar, wij doen feestje! :P
Imperator

Bericht door Imperator »

*katapult oeps de bunker in en rijdt met Gil weg op zijn paard*
zeb

Bericht door zeb »

Blaas met mijn vuvuvzela de poezelige derriere van madeleine en een kreukelige oeps de bunker uit, plaats wat vette speakers en subwoofers, zet de knoppen open en draai zulke snoeiharde vage dub reggae dat iedereen uit de buurt blijft of gillend weg rent. Dat ziet er zo uit:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EeNywFF--iY[/youtube]

en klinkt zo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9BBSpS3vREo[/youtube]

En ik geniet volop in:

Mijn bunker!!
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Komt als WS newbie om de hoek kijken. En ziet zeb helemaal zorgeloos in zijn bunker rondstuiteren, gezien het volume van de herrie en zijn onbezorgdheid hoort hij niet dat ik hem van achteren besluip en hard in zijn oor bijt. Hij schrikt hier zo van en denkt dat de pijn door de oorverdovende beats ontstaat, en rent snel de bunker uit om ergere gehoorschade te voorkomen.

Ik zet even andere muziek op in mijn bunker!
zeb

Bericht door zeb »

Beseft dat heftige bas geen bloedsporen op zijn oor kan achterlaten, ruikt onraad, stapt dapper de bunker binnen en zegt: "Laura, ga maar alvast naar buiten! Als ik er over 5 minuten niet ben heb jij gewonnen".
Zonder verder op de tijd te letten zit ik lekker in:

Mijn bunker!
Rauw Beestje

zeb schreef:en zegt: "Laura, ga maar alvast naar buiten!
Hier gaat het eigenlijk al mis, ik reageer niet op bevelen.
Dus ik zit nog lekker in mijn bunker!
zeb

Bericht door zeb »

Zitten we dus samen in de bunker. Tijd voor een praatje, open relatie? Goh ik ook!
Ieks, denkt Laura. Hij spreekt in de gebiedende wijs en wil iets van me.....wegwezen!

Zit ik toch weer alleen in: Mijn bunker!
Rauw Beestje

Zo snel ben ik niet weggejaagd, van een praatje maken wordt ik niet bang, ik zoek er niet meteen achter dat iemand wat van mij wil. Dus ik zit nog lekker in mijn bunker, en wil graag rust hebben, voordat zep weer reagga dub oid opzet, begin ik enge verhalen te vertellen over... whatever-zep-eng-vindt, zodat hij mij niet zo schattig en onschuldig vindt zoals ik er uitzie. Mocht dat niet werken dan ga ik me gedragen als het schattige meisje in Audition, en sleep zep met een voet minder en veel pijn de bunker uit!

Mijn bunker! :twisted:
zeb

Bericht door zeb »

Laura had nog niet begrepen dat zeb maso is, zeb beseft dat Laura sado trekjes heeft. Nachtje samen in de bunker, hmmm. Na wat gesprekjes en andere gruwelijkheden valt zeb in slaap, heel onschuldig.......tot hij begint te knarsetanden. Heel onhebbelijk en erger als vage dub. Laura kan niet slapen, wordt gek van het geluid. Beseft ineens dat het klokje thuis ook wel lekker klinkt en vertrekt geheel vrijwillig.

Ik wordt morgenochtend wakker in: Mijn bunker!
Imperator

Bericht door Imperator »

De volgende ochtend wordt zeb door de Grammar-Nazi's opgepakt en meegenomen.

*trekt de lege bunker in*

MIJN bunker
oeps2

Bericht door oeps2 »

schopt imp plus bierkratten hertog jan de tent uit
opzouten
MIJN bunker !!!!!!!
AndereBart

Bericht door AndereBart »

He oeps, ik heb daar wat verderop nog een goede single malt whiskey zien staan. Als je snel bent staat ie er nog.

* Terwijl oeps naar buiten komt vliegen om de drank op te halen, neem ik mijn intrek in mijn bunker. *
oeps2

Bericht door oeps2 »

k drink vodka
dus ik ga de bunker helemaal niet uit !
mis poes
:schater:

MIJN bunker :banana:
Imperator

Bericht door Imperator »

*confisqueerd de Whiskey*
kitten

Bericht door kitten »

He oeps, ik heb daar wat verderop nog een goede single malt whiskey wodka zien staan. Als je snel bent staat ie er nog.

* Terwijl oeps naar buiten komt vliegen om de drank op te halen, neem ik mijn intrek in mijn bunker. *

Mijn bunker!
Plaats reactie