Horny as hell
- JerryM
Re: Horny as hell
/me kan zich net inhouden met huidige state of mind en reageert niet.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- JerryM
dat heb ik nou nooit gehad he.
En echt dronken ook nooit geweest. Maar vanmiddag gewoon beetje veel en sterk snel achterovergeslagen...
echt geil nou ook weer niet op dit moment. wel altijd redelijk hyper van drank.
En echt dronken ook nooit geweest. Maar vanmiddag gewoon beetje veel en sterk snel achterovergeslagen...
echt geil nou ook weer niet op dit moment. wel altijd redelijk hyper van drank.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- eireann
- Site Admin
- kitten
Jaaaaa! We willen allemaal weten of pluis smutty gepijpt heeft!

- Heerscher-vd-nacht
- eireann
- Site Admin
Ik wilde meer weten of pluis niet voor niks daarheen is gegaan en is teleurgesteld. Maar zoals jij het zegt klopt het ook 

**Self Rescuing Princess**
- Mack
Alle reden om ook hier even te zijn. Maar niet voor lang. 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- pluis
Ik had al n heel respons getypt, maar toen wilde t 3G i-net op mn foon even niet en laadde de pagina maar half en was de post weg 
Enfin. D'r is niet gepijpt geweest geworden, al lag dat niet aan Lord Smutticus.
Mijn werk flikte mij de zoveelste zeer frustrerende streek, en dus heb ik, te vroeg en in moord-en-doodslag-stemming, het pand verlaten. En maar even opgebeld, of ie zin had in een afscheidsknuffel.
Niet dat ik op zich geen zin had om even snel te vunzen.. Maar k wilde met mijn humeur t risico van een afwijzing maar niet nemen (en t risico van afwijzing voor knuvvels is nu eenmaal lager dan voor onverwachte vunzmomenten, zo aan t eind van een heftige en frusterende week voor twee mensen).
Ik kan toch al niet zo heel goed tegen ' nee', en vandaag was nou typisch zon dag dat ik t als t Eind Van de Wereld zou hebben opgevat als ik Afgewezen zou worden (ook al weet ik heus wel dat t niet persoonlijk is en t idee heus wel gewaardeerd wordt), en ik wilde t risico maar niet lopen dat ik me nog vervelender ging voelen.
Dus.. knuffels it was.. en n kopje koffie, en n verlaat jaardagscadeau (n heel dik boek).
Scheelt ook, trouwens dat werk-met-streken heel goedis in t acuut de nek omdraaien van allerhande tintelingen, e.d.

Enfin. D'r is niet gepijpt geweest geworden, al lag dat niet aan Lord Smutticus.
Mijn werk flikte mij de zoveelste zeer frustrerende streek, en dus heb ik, te vroeg en in moord-en-doodslag-stemming, het pand verlaten. En maar even opgebeld, of ie zin had in een afscheidsknuffel.
Niet dat ik op zich geen zin had om even snel te vunzen.. Maar k wilde met mijn humeur t risico van een afwijzing maar niet nemen (en t risico van afwijzing voor knuvvels is nu eenmaal lager dan voor onverwachte vunzmomenten, zo aan t eind van een heftige en frusterende week voor twee mensen).
Ik kan toch al niet zo heel goed tegen ' nee', en vandaag was nou typisch zon dag dat ik t als t Eind Van de Wereld zou hebben opgevat als ik Afgewezen zou worden (ook al weet ik heus wel dat t niet persoonlijk is en t idee heus wel gewaardeerd wordt), en ik wilde t risico maar niet lopen dat ik me nog vervelender ging voelen.
Dus.. knuffels it was.. en n kopje koffie, en n verlaat jaardagscadeau (n heel dik boek).
Scheelt ook, trouwens dat werk-met-streken heel goedis in t acuut de nek omdraaien van allerhande tintelingen, e.d.
-
- pluis
Aw
Jullie zijn lief..
En wassie nou al maar weer terug.. maar t duurt nog ff..

En wassie nou al maar weer terug.. maar t duurt nog ff..
- Heerscher-vd-nacht
:smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:
best wel heel erg
best wel heel erg

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."