Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
brabbeldasje

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door brabbeldasje »

ik ben echt....helemaal ontmoedigt gewoon....heb afgelopen weken harstikke hard zitten werken, en afgelopen dagen dag en nacht doorgwerkt om al mijn werk af te krijgen...
nu is het alleen veeeeel te veel en te breekbaar om mee te nemen met de bus. dat had ik al voorzien dus had ik geregeld dat mijn vader me zou brengen....gaat gister de auto stuk....duurt wel een dikke week voor deze gemaakt is.
alles geprobeerd...vrienden gevraagd, kenissen...familie alles...iedereen werkt of kan niet...
het komt er dus op neer dat ik niet alles mee kan nemen en dus waarschijnlijk oncompleet in moet leveren waardoor al mijn werk dus voor niks was :S
rubyvita

Bericht door rubyvita »

he brabbel, wat shit zeg!...kun je niet een foto/video maken en die meenemen totdat je het echte werk kan laten zien ofzo?
brabbeldasje

nee dat is het probleem dit is de absolute laatste dag... de eerste dag dat ikw eer opschool moet verschijnen is de dag na de vergadering...nadat ik dus hoor of ik wel of niet doormag...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Taxi of auto huren een optie?
**Self Rescuing Princess**
brabbeldasje

nope...al geprobeerd maar ik heb ook geen geld om het te financeren
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Heb je hier op ws al een oproepje gezet?
phedre

Bericht door phedre »

CHip.. tegen zonneallergie schijnt een aardappel te helpen.
Doormidden snijden en over de plekken wrijven.

succes!
brabbeldasje

oproepje?
tis een gewone werkdag...*zucht en nu is het daar ook al te laat voor...*
ik probeer wel iemand te vinden op 1 of andere chat....ik MOET dit halen!
JerryM

Bericht door JerryM »

chippie_ schreef:er zijn momenten dat de jeuk even weg is hoor.. of dat er een ander plekje begint te jeuken.
tis nu alleen even heel erg heftig..
Ik heb ooit van de huisarts hydrocortison zalf gekregen om een jeukplek te behandelen, en dat werkt op zo goed als alle jeuk. muggenbeten, brandnetelbultjes, etc.
Ik heb ook wel eens opgezwollen plekken op m'n palmen of aan de basis van m'n polsen die jeuken. klein beetje zalf doet wonderen.

Meestal gaan ze vanzelf ook wel over in een dag, maar minder jeuk tijdens het wachten is toch wel leuker.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
kitten

Bericht door kitten »

Is dat niet een beetje grof geschut...? Da's voor eczeem toch? Mag je niet langer dan een bepaalde periode aaneengesloten gebruiken ofzo? Jongste kreeg het ooit voorgeschreven, maar ik vond het te heftig en uiteindelijk ging het ook vanzelf over.
brabbeldasje

goed nieuws en slecht nieuws...

het goede nieuws is, afspraak bij de psycholoog gehad, ik ben niet gek...alleen getraumatiseerd....dus...ja er kan wat aan gedaan worden en misschien kan ik dan binnekort weer normaal slapen.
dat kon ik wel even gebruiken na...nukomt het slechte nieuws...
een niet zo goede werkschouw. ik heb geen idee wat ik moet verwachten.
ze waren niet extreem negatief maar ook niet positief.
en ik heb GEEN idee wat te verwachten. de uitslag hoor ik donderdag of vrijdag.
zucht en ik ben net onder de douche volledig ingezakt onder al die stress en ik ben de afgelopen dagen helemaal niet lief geweest voor mensen door al die stomme stress...en *zucht* ik hoop dat mensen niet boos zijn ofzo...maar oke...

nu lekker 3 dagen vrij.
kitten

Bericht door kitten »

Verdrietig niet, boos wel een beetje en vooral gefrustreerd!

De collega waar ik zo over te spreken was is sinds maandag weg. Hij wist veel. heel veel. O.a. over een nieuw onderdeel van ons product. Ingewikkelde materie. Vergadering maandag: "Nou, collega heeft ons dus verlaten, dus kitten, kun jij die workshop van woensdag van hem overnemen? :) "

Uhm... nee?

Probeer maar gewoon!

Ik heb van 1 andere collega een half uurtje uitleg gekregen en ik heb een handleiding en nu mag ik morgen dus zo'n 12 man met lastige vragen gaan vertellen hoe iets werkt, terwijl zij het nu al ebter weten dan ik, omdat zij het onderdeel al uitentreuren getest hebben en ik pas sinds gister een klein beetje gehoord heb!

Kan bést jongens!! Eitje! :roll:
HardAngel

Bericht door HardAngel »

Ik heb net een pizza besteld bij toetanchamon.
Ik hoop dat ie smaakt, een pizza uit een showarmazaak is bij mij altijd "verdacht"

Ik vind het zeer droef dat ik zover ben gezakt, pizza's uit een showarmazaak :roll:

HardAngel
Sabrina

Bericht door Sabrina »

We zijn Amy, onze kleine poezel *wijst naar avatar* kwijt :icon_sad:. We hebben haar gistermiddag voor het laatst gezien, en 't is een binnenkat, maar ik ben bang dat ze ontsnapt is (al heb ik niets gemerkt en zijn we altijd supervoorzichtig) :cry:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh jee... Alle favo verstopplekken gecheckt? Niet per ongeluk opgesloten in de meterkast of een andere kast waar ze normaal nooit zit of stiekem altijd in wil gaan zitten? Kan ze ergens van geschrokken zijn en nu bangig ergens zitten? Komt ze ook niet als je haar favo eten klaarzet? Is de kattenbak vannacht nog gebruikt? Waardoor kan ze ontsnapt zijn? Is ze gechipt?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie