Tatoeages en BDSM, gaat dat samen?
- madeleine
Re: Tatoeages en BDSM, gaat dat samen?
*ok harde grens* van mijn tattoos blijf je af. Het zijn er maar twee ( het zullen er meer worden) ze zijn klein. ze zijn er met een reden die meer bijzonder is dan welke Dom dan ook. er is meeeeeeeeeeeer dan genoeg ruimte over. En als het je niet bevalt, dan zoek je maar een ander... zo ... Stoere taal vooraf.. ennuh de rest laat ik over aan de praktijk. 

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Ik was net bij mijn favoriete tattoo-boer, en ik heb hem ook maar de vraag voorgelegd: waar moet je nou voor oppassen als es-emmende tattoo-freak?
(Dat was awkward trouwens! Bloos, bloos.)
Wat hij vertelde kwam idd overeen met wat LolSmurfin al zei. Tatoeages zijn goed houdbaar. Het enige wat je niet moet doen, is de huid waar de tatoeage zit stukmaken (snijden, stukbijten, etc.). Blauwe plekken en striemen zijn geen probleem.
Daarnaast is het handig om geen flinke zweepsessie te doen voor je een nieuwe tatoeage laat zetten, ook al raak je de plaats van bestemming niet. Je zult dan meer problemen met genezen hebben. Hou je ook rustig tot de tattoo netjes genezen is.
(Dat was awkward trouwens! Bloos, bloos.)
Wat hij vertelde kwam idd overeen met wat LolSmurfin al zei. Tatoeages zijn goed houdbaar. Het enige wat je niet moet doen, is de huid waar de tatoeage zit stukmaken (snijden, stukbijten, etc.). Blauwe plekken en striemen zijn geen probleem.
Daarnaast is het handig om geen flinke zweepsessie te doen voor je een nieuwe tatoeage laat zetten, ook al raak je de plaats van bestemming niet. Je zult dan meer problemen met genezen hebben. Hou je ook rustig tot de tattoo netjes genezen is.
- kitten
Vanwege stoffen die vrijkomen bij pijn ofzo...?
Want waarom zou een schoudertattoo slechter genezen als ik je billen blauw sla...?
Want waarom zou een schoudertattoo slechter genezen als ik je billen blauw sla...?
Omdat je lichaam dan zowel je blauwe kont als je tatoeage moet laten genezen.
Voorbeeldje: Als je twee tepelpiercings tegelijk neemt, duurt het ook langer voordat ze genezen zijn, dan als dat je er een neemt. Sterker nog, het is volgens mij zelfs sneller om eerst links een tepelpiercing te nemen, die te laten genezen, en dan hetzelfde rechts te doen... dan er twee tegelijk te nemen.
Voorbeeldje: Als je twee tepelpiercings tegelijk neemt, duurt het ook langer voordat ze genezen zijn, dan als dat je er een neemt. Sterker nog, het is volgens mij zelfs sneller om eerst links een tepelpiercing te nemen, die te laten genezen, en dan hetzelfde rechts te doen... dan er twee tegelijk te nemen.
- kitten
En waarom eerst links dan?
Sorry, eerst bijvoorbeeld links, en dan de andere kant.
- puppie
Maar dan doet het wel 2 keer pijnranting schreef: het is volgens mij zelfs sneller om eerst links een tepelpiercing te nemen, die te laten genezen, en dan hetzelfde rechts te doen... dan er twee tegelijk te nemen.

heb eerst links gedaan en toen rechts, niet bewust.
maar baal wel dat ik geen tepels meer heb
vind het een heerlijk gevoel 
nadien
maar baal wel dat ik geen tepels meer heb

nadien

- kitten

Freak!

- juffie
- Site Admin
Herkenbaar labrie!
Mijn rechter is de eerste keer uitgegroeid, maar ik heb hem acuut opnieuw laten zetten toen het kon. Piercen geeft zo'n kick! Ik vond het ook helemaal te gek om weer een nieuwe te hebben... de naald is kicken, het sierraad daarna, de napijn en het idee van: 'Ik heb lekker een piercing, jullie weten het niet...' als je naar je auto terugloopt.
Yeah, ik snap je helemaal!
Mijn rechter is de eerste keer uitgegroeid, maar ik heb hem acuut opnieuw laten zetten toen het kon. Piercen geeft zo'n kick! Ik vond het ook helemaal te gek om weer een nieuwe te hebben... de naald is kicken, het sierraad daarna, de napijn en het idee van: 'Ik heb lekker een piercing, jullie weten het niet...' als je naar je auto terugloopt.
Yeah, ik snap je helemaal!
MILF 

- puppie
Ik twijfel al heel lang. Vind het helemaal te gek, maar stiekem lijkt het me ook best pijnlijk 

- madeleine
Piercings... iee naalden...
Wat betreft tatoeages.. ik heb wel op de zwepen cursus geleerd, dat je niet erop moet slaan als ze net gezet zijn. Dan kunnen ze uitlopen.. *Wil dus eigenlijk meteen een streepje hebben om het uit te proberen... Eeuwige marks,, jay
*

Wat betreft tatoeages.. ik heb wel op de zwepen cursus geleerd, dat je niet erop moet slaan als ze net gezet zijn. Dan kunnen ze uitlopen.. *Wil dus eigenlijk meteen een streepje hebben om het uit te proberen... Eeuwige marks,, jay

Life hurts! (thank God i'm a masochist)