de oneindige vraag
Re: de oneindige vraag
Vast niet.... en zo wel... dan weet ik er niets vanaf.
Zomer met veel zon of winter met veel sneeuw?
Zomer met veel zon of winter met veel sneeuw?
- Crownless
Geen van beide. Maar als ik dan toch moet kiezen: winter met veel sneeuw.
Babies, leuk of niet?
Babies, leuk of niet?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Nope...
Schrik jij wel eens van een bepaalde kant van jezelf?
Schrik jij wel eens van een bepaalde kant van jezelf?
... ik vind van wel. Ik denk dat iedereen dat wel heeft, op zijn eigen manier....
Wat moet je doen als je nergens zin in hebt en ook nergens zin in wil hebben?
Wat moet je doen als je nergens zin in hebt en ook nergens zin in wil hebben?
in bed kruipen en schijt aan de hele wereld hebben
zal ik naast je komen liggen?
zal ik naast je komen liggen?
- Crownless
Dan moet je dus helemaal niks. Of een rant schrijven over iets wat je stom vindt. Vooral er heel vaak inschrijven dat je het stom vindt. En dan ook nog even roepen. En hard muziek aanzetten en meeblèren. Maar je moet niks.
Edit: nee, als ik schijt aan de wereld heb en in bed kruip dan ben ik het liefst alleen.
Waarom worden de voorwaarden van de Itunes store steeds gewijzigd als ik iets wil downloaden? (en waarom vraag ik me af of mijn ziel nu echt aan de duivel verkoop door voor de zoveelste keer niet de 109 (!!!) bladzijden door te bladeren en gewoon op 'akkoord' te klikken?)
Edit: nee, als ik schijt aan de wereld heb en in bed kruip dan ben ik het liefst alleen.
Waarom worden de voorwaarden van de Itunes store steeds gewijzigd als ik iets wil downloaden? (en waarom vraag ik me af of mijn ziel nu echt aan de duivel verkoop door voor de zoveelste keer niet de 109 (!!!) bladzijden door te bladeren en gewoon op 'akkoord' te klikken?)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
... op zich niet zo ene heel slecht idee.. ware t niet dat me ma dan helemaal door t lint gaat XD
@ crownless: Dat is om het makkelijk te maken.
En los van dat ga ik zo met pijn en moeite en op pure discipline naar de sportschool. Omdat ik dat moet, van mezelf.
Is dat idee niets voor jou? Iets gaan doen wat je normaal leuk vind omdat je het van jezelf moet doen?
@ crownless: Dat is om het makkelijk te maken.
En los van dat ga ik zo met pijn en moeite en op pure discipline naar de sportschool. Omdat ik dat moet, van mezelf.
Is dat idee niets voor jou? Iets gaan doen wat je normaal leuk vind omdat je het van jezelf moet doen?
bedoel je nou wel of niet??Imperator schreef:.
iets wat je wel moet doen omdat je t normaal leuk vind .. das nie zo moeilijk .. dat is zo ongeveer alles wat ik altijd doe
lachen grapjes maken dansen zuipen neuken enzo

iets wat ik normaal niet leuk vind ... das gewoon het huishouden ... dat vind ik zo afschrikwekkend .. maar ja groot gezin dat moet.. en als ik dan wat gedaan heb .. dan ben ik dr wel blij mee hoor

welke partijen moeten gaan samenwerken in de komende regering ??
- Mack
CDA-VVD-PVV...
En dan niet langer dan 3 maanden.
Dan hebben we dat ook achter de rug.
Al lekker geneukt vandaag?
En dan niet langer dan 3 maanden.

Dan hebben we dat ook achter de rug.
Al lekker geneukt vandaag?

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
ah shit nee ..
een 3 maanden kabinet kan nooit grote beslissingen maken ..
dus wat voor coalitie moet er komen dan ?

een 3 maanden kabinet kan nooit grote beslissingen maken ..
dus wat voor coalitie moet er komen dan ?
- Sabrina
SP-PvdA-VVD
Drie partijen, en alles is even beter dan een confessionele partij aan de macht, dus dan maar VVD... Eventueel mag GL er van mij ook nog bij.
Drie partijen, en alles is even beter dan een confessionele partij aan de macht, dus dan maar VVD... Eventueel mag GL er van mij ook nog bij.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Sabrina
Oops.
Weet jij een vraag?
Weet jij een vraag?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You