Is er een dokter in de zaal?

Gesloten
dutshy

Is er een dokter in de zaal?

Bericht door dutshy »

Gisteren is mij iets overkomen wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ik vroeg me af of de mannen hier dit wel eens hebben ervaren, of wellicht of de vrouwen dit wel eens hebben zien gebeuren. Eigenlijk gaat het om en bepaald aspect van het functioneren van het menselijk (m.n. mannelijk) lichaam.

Goed, gisteren was ik dus een erotisch verhaal aan het schrijven (moet trouwens nog veel aan geschaafd worden) en omdat erotiek voor een groot deel tussen de oren plaats vindt, en het verhaal vooral over mijn eigen zoektocht door seksuele fantasieën ging, kreeg ik tijdens het schrijven de ene erectie naar de andere. Tot zo ver niks vreemds.
Bij de zoveelste erectie begaf ik mij naar de badkamer om, eh, de hand aan mezelf te slaan. Het orgasme kwam snel, zoals ik al verwacht had. Wat ik niet verwacht had was de enorme hoeveelheid die ik produceerde. Ik heb het uiteraard niet gemeten, maar het was veel veel meer dan ik normaal heb. Ik had ook de indruk dat het opvallend warm was, maar misschien leek dat maar zo door de grote hoeveelheid die van mijn hand droop. (Tja, ik had wel effe wat schoon te maken.) Hoe dan ook, in plaats van te genieten van het gevoel van een orgasme stond ik me vooral te verbazen over wat er in godsnaam gebeurde. :shock:

Goed, hier dus de vraag; is het normaal dat een man, als hij gedurende een langere tijd (zeg twee uur of zo) een flink aantal malen achter elkaar opgewonden raakt, een veel volumineuze ejaculatie hebben dan anders? :confused:
Wever

Re: Is er een dokter in de zaal?

Bericht door Wever »

Yup. Absoluut. Doodnormaal. :yes:
HardAngel

Bericht door HardAngel »

lange tijd vooraf opgeilen heeft bij mij ook wel invloed.

Wat bij mij ook enorm scheelt is "verliefd zijn".

Pss
Ms. M

Bericht door Ms. M »

Yup, wel eens mogen aanschouwen ja. Ik heb ook de indruk dat het harder spuit op dat soort momenten. Dat er meer druk achter zit of zo. In elk geval is het niet iets waar ik me nog over verbaas ;)
kitten

Bericht door kitten »

Hmmm... tijd voor een experimentje dan! :twisted: :twisted: Oh jooooooongetjeeeeee? :hypocrite:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Had die niet een KKV? Al een week of 2 ofzo??? :twisted:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Ja... daarom juist. :schater:
kitten

Bericht door kitten »

owwacht... dat moet eindigen met een orgasme he...? :nopompom: Nah. Dan maar niet. :mrgreen:
Tári

Bericht door Tári »

Komt mij erg bekend voor :inluv: Ik vind het mooi om te zien hoe heftig zijn lichaam reageert na zo'n "spelletje".
Maar om antwoord te geven op je vraag: Lijkt mij ook niet meer dan een normale reactie van het lichaam.
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

juffie schreef:Had die niet een KKV? Al een week of 2 ofzo??? :twisted:
Een week of drie voor degenen die thuis meeschrijven.

Maar om weer terug te komen op de vraag van de TS; ja ik herken het helemaal. Als er een hele poos stimulatie is (enkele uren, niet weken :slaan: ) zonder ontlading dan is bij mij het ejaculaat ("kwakje") ook veel meer.... heeeeel veel meer.
Volgens mij gewoon en normaal ende gezond verschijnsel.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
kitten

Bericht door kitten »

jongetje-vd-nacht schreef:(enkele uren, niet weken :slaan: )
:biggrin: :biggrin:
Gesloten