BDSM en Seks.

brabbeldasje

BDSM en Seks.

Bericht door brabbeldasje »

oke even om het "grof geschut topic" on topic te houden...hier een nieuw draadje voor deze vraag.

sex en BDSM, stata dat met elkaar in connctie? kan de een zonder de ander, wat is jou mening hier over en wat je er allemaal over kwijt wil.
kitten

Re: BDSM en Seks.

Bericht door kitten »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :static:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Seks kan zonder bdsm en is ook heel lekker soms. Vooral zo lieve knuffelende seks kan ik van genieten.

Bdsm kan ook zonder seks. Het is niet zo mijn ding. Waarbij ik seks heel ruim zie. Ik ben meer lust dan pijn. Een combinatie van die twee maakt het echt af voor me. Maar dat is een heel persoonlijke beleving. Ik ben vooral voor de combinatie dus: bdsm en seks.
Guilty

Bericht door Guilty »

BDSM kan met seks en zonder seks, seks kan met bdsm en zonder bdsm.
sarisa

Bericht door sarisa »

Ik ga meer voor de pijn dan sex. Daar heb ik iemand anders voor. Bij bdsm kan ik alles loslaten, en niets hoeven beslissen. De pijn overtreft de mentale pijn die ik ervaar en dat is voor mij erg bevrijdend. Dus ja bdsm kan zonder sex!!
curious

Bericht door curious »

beide kan, maar ik ben zelf meer voor de combinatie. Niets zo lekker en intiem om een heftig spel af te maken met een goede vrijpartij. Dan voel ik me zo geliefd en gekoesterd :inluv:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Inderdaad curious!

Ik heb goede herinneringen aan een pijnspel waarbij kitten me verkrachtte (ik weet echt geen beter woord ervoor) terwijl ik nog lag uit te spacen. Ik was nog helemaal beurs en gevoelig en uitgeput.. en.... **** hmmm, blissfull memories****
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
JerryM

Bericht door JerryM »

weet niet of jij dezelfde definitie van goeie vrijpartij hebt als curious....

Gezien pijn niet zo mijn ding als bottom is heb ik niks met een sec pijnspel. Er moet dan wel een beloning op volgen.
Als top vind ik het minder noodzakelijk dat ik (of zij) sexueel aan mijn (haar) gerief komt. Dat komt later wel dan...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

guilty^ schreef:BDSM kan met seks en zonder seks
Hier volg ik je.
guilty^ schreef:, seks kan met bdsm en zonder bdsm.
Hier ben je me kwijt. Is dat weer een van die broodjes-aap die wel meer de ronde doen? Net als het broodje-aapverhaal dat je wasknijpers zou kunnen gebruiken om de was op te hangen?

:neenee: ik had toch beter van je verwacht dan dat je broodjes-aap doorvertelt :neenee:
iezje

Bericht door iezje »

met mijn echtgenoot heb ik alleen seks, met mijn speelkameraadje speel ik en daarnaast ook wel eens seks. Maar dat is voor mijn gevoel op een heel ander level dan wat ik met echtgenoot doe. Een hele andere beleving een heel ander einddoel/ gevoel.
Dus ja voor mij staat het beide los van elkaar.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

BDSM zonder seks zou ik echt niet willen. Voor mij is het gewoon een onderdeel van seks. Om de simpele reden dat ik er heel geil van wordt. Er is voor mij altijd iets seksueels aan een spel, ook als we niet seksen in technische zin.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Hecubah

Bericht door Hecubah »

Zelf vind ik het heel fijn om seks te verwerven in een spel, of om een spel te eindigen met seks. BDSM is voor mij een hele heftige trigger voor seks, maar het hoeft niet perse. Tot nu toe ook alleen gespeeld met personen waar ik een liefdesrelatie mee had, dus ik heb geen idee hoe het met elkaar in verband zou staan als ik met iemand speel die geen liefdespartner is.
Maar het is wel gewoon te heerlijk dat als je beurs bent, je daarna nog geneukt word :inluv:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Voor mij is het een vraag wat je definitie van 'seks' is. Tijdens een bdsm spel kan ik zeer geil worden, opgewonden raken en klaar komen. Zonder dat ik 'uit de kleren' ga. Dit kan ook gebeuren, zonder bdsm. Is dat ook seks in jullie definitie?
Geniet van de positieve momenten.
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Ja. BDSM kan los van seks en seks kan los van BDSM.

Momenteel zit ik alleen in een situatie waarvoor het voor ons beiden onmogelijk is om niet BDSM te doen/ zijn.
Met Melchiah ben ik altijd onderdanig, ook tijdens 'nilla seks, ook tijdens het eten... Maar nu ga ik off topic.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Peter schreef:Voor mij is het een vraag wat je definitie van 'seks' is. Tijdens een bdsm spel kan ik zeer geil worden, opgewonden raken en klaar komen. Zonder dat ik 'uit de kleren' ga. Dit kan ook gebeuren, zonder bdsm. Is dat ook seks in jullie definitie?
Als ik 'seks' zeg, dan bedoel ik expliciet seksuele handelingen, dus neuken/pijpen/rukken/enz. Als je dus in een spel spontaan zou klaarkomen, zonder dat er sprake is van directe stimulatie, dan spreek ik niet van seks.

Ik word ook heel geil van BDSM, en daaruit volgt (voor mij logischerwijs) dan ook seks. Maar je kan ook geil worden zonder seks te hebben.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gesloten